Lawendowa półka – skończona

Trochę mi zeszło, ale ostatnio mam bardzo mało czasu na cokolwiek. Obrazek jest już oprawiony i teraz zawiśnie na ścianie.

DSC01530DSC01527DSC01526DSC01533

12 responses to “Lawendowa półka – skończona

  1. Pięęęęękne!

  2. Cudowne ! Masz prawdziwy talent 🙂

  3. Zazdroszczę talentu. Śliczne:)

  4. Piękne! Zazdroszczę o talentu i niezmierzonych pokładów cierpliwości

  5. A niech mnie. To naprawdę wygląda zjawiskowo.

  6. Strasznie piękne, naprawdę masz talent. W tym dziele, bo tak to trzeba nazwać, widać precyzję wykonania 🙂 Super.

  7. Dziękuję wszystkim.
    Muszę powoli wracać do normalności, a wyszywanie mi w tym pomaga. Staram się nie poddać i mieć coś, co pozwala zapomnieć o całym tygodniu, bo tylko w weekendy mam trochę czasu.
    Pozdrawiam serdecznie.

  8. Coś pięknego… Rękodzieło! GRATULUJĘ.

  9. Śliczny. I pracochłonny. Pięknie ozdobi ścianę.)

  10. 52tygodnieczytania

    Piękny haft, nigdy nie starczało mi cierpliwości:-)

  11. I love the idea that my baby girl would have her own stationary set to use for thank you notes. It would make writing thank yous special and fulrngpmai!2 at gmail dot com

Skomentuj

