Zamierzam przeczytać…

Ale, co mi z tego wyjdzie, nie wiadomo. 😉
DSC01507

1. J. Patterson „Podwójna gra” – coś lekkiego z biblioteki;
2. A. Jadowska „Złodziej dusz”;
3. A.Jadowska „Bogowie muszą być szaleni”;
3. I.Shaw „Chleb na wody płynące”;
4. I.Shaw „Dopuszczalne straty”;
5. I. Shaw „Dosięgnąć szczytu” – wszystkie książki Shawa kupione na allegro;
6. J. Karon „Światełko w oknie” – ciąg dalszy losów mieszkańców Mitford;
7. D. Tartt „Tajemna historia” – z biblioteki;
8. J.M.G. Le Clezio „Onitsza” – z biblioteki;
9. D. Lessing „Drugie opowieści afrykańskie” – pierwsze mnie zachwyciły;
10. E. Safak „Bękart ze Stambułu” – z biblioteki;
11. Ch. Cumming „Ukryty człowiek”;
12. Ch. Cumming ” Tajfun”;
13. K. P. Burke „Bar dla potępionych” – coś z dreszczykiem;
14. A. Hill „Lato martwych zabawek” – wygrana u Tommy’ego;
15. L. Arkuszewska „Czy było warto – Odyseja dżinsowych Kolumbów” – książkę napisała autorka blogu Owoc tamtej decyzji, Liliana.

Oby udało się je wszystkie przeczytać….

26 responses to “Zamierzam przeczytać…

  1. O Jadowskiej czytałam bardzo dobre opinie. 🙂

  2. Stosik bardzo słusznej postury, trzeba przyznać.:)

  3. “Lato martwych zabawek” od siebie polecam. 🙂

  4. „Złodziej dusz” i „Bogowie…” mogę Ci polecić. Mi czytało się szybko i przyjemnie. Obie książki są napisane lekko i z humorem 😉

  5. Interesujący stosik.
    Shaw cały by mi bardzo odpowiadał, Karon też i jeszcze Safak.)

  6. Niczego nie czytalam z Twojego stosu, wiec chetnie przeczytam recenzje. Obecnie mam rozpoczetych z 5 ksiazek i jakos zadna mnie nie kreci…
    Pozdrawiam Cie serdecznie:)

  7. Fajne plany czytelnicze. Z Twoich książek znam panią Karon, Pattersona i Hilla (!).

    • Dziękuję.
      Sama przyjemność płynie z gromadzenia książek… Karon b przypadła mi do gustu, szczególnie brakiem pospiechu. Sama żyję w pędzie niestety. 😉

  8. I.Shaw – kiedyś zaczytywałam się w nim i nawet sporo przeczytałam, oprócz prezentowanych przez Ciebie, ale pisarz świetny. „Tajemna historia” genialna, spodoba Ci się.
    Pozostali są dla mnie tajemnicą, ale poczytam o ich książkach u Ciebie.
    Przyjemnej lektury:).

    • To taka mieszanka wybuchowa – chyba wszystkiego po trochu wśród tych książek… 😉
      Jestem pewna, że „Tajemna historia” mnie wciągnie, pamiętam ją u Ciebie. Shawa też dawniej czytałam sporo, teraz go sobie kompletuję, bo lubię czasami wracać do tych dawnych powieści.

  9. Nic nie znam z tej listy:) poczekam na recenzje i wtedy może się zdecyduję na którąś 🙂

  10. 52tygodnieczytania

    To ja raczej z tyłu bardzo, znam kilka nazwisk, nie powiem: Shaw, Lessing, Safak, ale reszta czarną mi magią trąca. 🙂 Powodzenia życzę.

  11. Czytałam Bar dla potępionych – trochę dziwna, ale w sumie ciekawa lektura;) Czekam na recenzje!

  12. Połowa nie tylko tytułów, ale i nazwisk autorów nic mi nie mówi 🙂 Podobno Jadowska świetna – testuj, chcę to potwierdzić 🙂 Do Lessing chętnie wrócę, bo „Latem przed zmierzchem” mnie kupiła, Safak jestem ciekawa – tyle skrajnych opinii!, no i wygląda na to, że Shaw załguje na uwagę.
    Czasu i sił na czytanie życzę. I na pisanie też trochę!
    A tu spełniam mój obowiązek informacyjny 😉 http://ktoralektura.blogspot.com/2013/03/creative-blog-award.html#more

    • Mnie Lessing kupiła „Piątym dzieckiem” i „Opowieściami afrykańskimi” właśnie…
      Safak też bardzo jestem ciekawa, Shawa taniutko pewnie dostaniesz coś w antykwariacie, ja go bardzo lubię, sama nie wiem dlaczego. Taki sentyment z młodych lat.
      Raz jeszcze wielkie dzięki za wyróżnienie. Dziękuję za dobre słowa.

  13. Masz super plany czytelnicze i mam nadzieję, że będziemy mogli przeczytać recenzje wszystkich tych książek 🙂

  14. Hmm, z tej listy tylko Patterson jest mi bliski:) Mam nadzieję, że zrecenzujesz.

  15. ojej Shaw.. „Chleb na wody płynące” – cudna książka… tak dawno czytałam… ale bardzo lubię. Pozdrawiam
    ps. dziękuję za kartkę z życzeniami świątecznymi, dzisiaj doszła :* Wesołych

    • Ja również dziękuję za pamięć, jeden przepis nawet zdążyłam wykorzystać… 😉 wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie.

  16. Wow, niezły stosik, ja jadąc na wakacje mam zamiar zabrac przynajmniej 3 i je przeczytac przy sloneczku 😉

Skomentuj

