„Geneza” – Karin Slaughter

Kolejna część z agentem specjalnym Willem Trentem nie odbiega poziomem od dwóch poprzedniczek,  „Tryptyku” i „Pęknięcia„- to zdecydowanie wspaniały thriller, mroczny o mrocznych działaniach i złu w najgorszym z obliczy. Tym razem Trent tropi psychopatę, który porywa młode kobiety mające problemy z nawiązywaniem kontaktów i ze sobą samymi, co przejawia się u nich w zaburzeniach odżywiania. Niezwykle dobrze skonstruowane napięcie związane ze śledztwem powoduje, że czyta się powieść doskonale, na co zresztą zawsze można liczyć w książkach K.Slaughter. Nieodzowna Atlanta prowadzi nas po swych ulicach, domach, zaułkach, podziemnych tunelach, zaglądając w najczarniejsze czeluście.

Króciutko, ale polecam na jesienne wieczory – dobry, mocny thriller.

Muszę na jakiś czas przerwać pisanie, będę sie pojawiała, ale niestety dużo rzadziej. Mam nadzieję, że uda mi się wrócić, ale nie nastąpi to tak prędko. Pozdrawiam serdecznie. Było mi naprawdę miło Was poznać, kiedy tylko będę mogła, poczytam Wasze blogi.

14 responses to “„Geneza” – Karin Slaughter

  1. mam nadzieje ze wszystko ok?

    • Wszystko ok. Trochę więcej zmagań z rzeczywistością niż dotychczas. Nie zawsze z tymi zmaganiami wygrywam – no i taki efekt… Blog musi poczekać. I niestety książki też. Chociaż ostatnio, tak niespodziewanie poczułam ból, wewnętrzny chyba, gdy spojrzałam na półkę i uzmysłowiłam sobie, jak brakuje mi czytania. Gdy biorę książkę do ręki nie mogę się jednak skupić. Jestem na etapie zazdrości wszystkim, którzy mogą pracować w domu i nie muszą z niego wychodzić. Ja zbyt szybko pędzę do przodu.
      Pozdrawiam, może piszę tak chaotycznie i nie wiadomo, o co mi chodzi, ale nie zawsze mogę. Ale pozdrawiam i ściskam, i dziękuję, że jesteś.

  2. Beatrix, nie wiem co powiedzieć… , wróć, kiedy tylko będziesz mogła.

    • Dzięki Jane. Wrócę na pewno. A nowego Indridasona sobie daruję. I tak wiele muszę sobie darować.
      „Ciemne sekrety” super. Czytam w tempie ślimaczym, ale super.

  3. Mocne thrillery to coś co Książkówka lubi najbardziej. 😀

  4. Dobry i mocny? Miałam napisać „biorę w ciemno” ale właśnie zalogowałam się na stronie biblioteki i niestety, nie posiadają tego tytułu. Zapisuję jednak na listę, może uda mi się ją zdobyć.
    Pisz, rzadziej czasem, sporadycznie ale pisz. To dzięki Tobie wyłapuję te naprawdę dobre thrillery i kryminały.

  5. To już kolejny recenzowany przez Ciebie thriller tej autorki, co może oznaczać tylko jedno – że warto po nie sięgnąć 🙂 Na razie muszę skończyć trylogię Larssona, jestem na 3 tomie (a raczej na jego kupowaniu).

  6. Słyszałam dużo dobrego o tej autorce, ale jakoś jeszcze nie miałam okazji sięgnąć po jej twórczość – kolejna pozycja do nadrobienia:)

  7. Nawet jeśli będziesz pojawiać się rzadko, czekamy. Mam nadzieję, że wszystko w porządku i że jednak za jakiś czas tu wrócisz.

  8. Będę cierpliwie czekał na Twoje wpisy, ściskam i pozdrawiam 🙂

  9. Bardzo chetnie przeczytalbym te ksiazke 🙂

Skomentuj

