Stosik nowy i stary… :)

Ułożyłam książki w dwóch stosikach. Pierwszy to nowe powieści, które kupiłam, a drugi to książki przyniesione z biblioteki i pożyczone – z listy KIK-u, o której dowiedziałam się od Inez. Niektóre z nich czytałam już kiedyś, ale wiele jeszcze przede mną. A ostatnio mam ochotę na powroty do czegoś dobrego i trącącego myszką…

Od góry:

1. M.Grimes „Pod Anodynowym Naszyjnikiem” – kolejna część do kolekcji (na razie, bo jeszcze nie zaczęłam czytać tej serii),
2. R.Lupton „Siostra” i „Potem” – musiałam kupić po Waszych zachwytach,
3. R.Wells „Wariant” – dostałam w miłym wiosennym prezencie od Viv,
4. L.Marklund „Studio sex” – czas poznać autorkę,
5. H.Rosenfeld „Ciemne sekrety”.

I klasyka:

1. D.Uhnak „Policjanci”,
2. M.Tourner „Złota kropla”,
3. I.Shaw „Wieczór w Bizancjum”,
4. N.Mahfuz „Opowieści starego Kairu”,
5. J.C.Powys „Wolf Solent”.

Na książkach położyłam nową zakładkę, którą dostałam w wymiance od Przeczytajki, jest śliczna.

Życzę Wam wspaniałego wypoczynku na długi weekend. 🙂

16 responses to “Stosik nowy i stary… :)

  1. Niestety, nie znam żadnego z tych autorów, ale tytuły obiły mi się kiedyś o uszy. Bardzo interesujący stosik. Życzę miłego czytania i z niecierpliwością czekam na recenzje.;)

  2. Miłego czytania

  3. Czyli majówka z książką 🙂 Prawidłowo! Życzę przyjemnej lektury tych wspaniałych stosów!

  4. OOJ MAHFUZ – cudna ksiązka!!! bardzo cudna 🙂 pozdrawiam

  5. Rosamund Lupton – tych dwóch powieści zazdroszczę Ci najbardziej!
    Ładny stosik, miłego czytania.

  6. Ciekawy stosik. Chciałabym poznać osobiście ,,Siostrę” oraz ,,Potem’, ale i pozostałe też wydają się ciekawe.

  7. Piękny stosik. Zazdroszczę „Siostry” i „Potem”.;D Miłej lektury.

  8. Zazdroszczę „Potem”. Marzę o tej książce!!! 🙂

  9. Zdecydowanie polecam sekrety angielskiej prowincji czyli cykl Marthy Grimes 🙂

  10. Mam nadzieję, że i do mnie „Siostra” niebawem trafi. Mma na nią dużą ochotę. 🙂

  11. Potem już mam, teraz szykuje się na atak na Siostrę 🙂
    p.s. przyjemnej majówki !

  12. „Pod huncwotem” własnie czytam i już wiem, że następne części chcę przeczytać. Świetny klimat. 🙂

  13. Mnie zdecydowanie podoba się ten pierwszy stos, bardziej nowoczesny. Wstyd się przyznać, ale z tych klasyków jeszcze nic nie przeczytałam. Może kiedy. 😉
    Ciepło,
    Ew

  14. Czytałam „Noc w Bizancjum” – polecam inne książki tego autora, a także Policjantów, których też mam w swojej bibliotece.
    Warto wrócić do książek napisanych w ubiegłym wieku, odnoszę wrażenie, że to była lepsza literatura, dzisiaj pisze się mnóstwo ale chyba mniej wartościowych książek.

    • To prawda. Chociaż teraz książek jest więcej w księgarni, to myślę, że poziomem jednak w większości nie dorównują tym dawniejszym. Mam podobne odczucia. Dlatego chcę powoli wracać do starszych powieści, brakuje mi takiego „zatapiania się” w słowach….
      Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

