Wyniki losowania urodzinowego.

Wielkie, wielkie dzięki za miłe słowa, które zostawiliście pod wpisem o losowaniu. Były one dla mnie wsparciem w kolejnej chorobie, o której już nawet nie chcę pisać. Świat blogów jest niesamowity i jego siła wpływa na życie codzienne. Zaglądanie do niego warte jest każdej ukradzionej chwili. Pozdrawiam Was mocno.

Wyniki losowania tradycyjnego – zestaw nr 1 powędruje do Książkówki („Aleja samobójców” + zakładka), a zestaw nr 2 do Grendelli („Dom Flory” + zakładka). Proszę o podanie swoich adresów na mój adres mejlowy. Gratuluję i dziękuję za udział w zabawie Wszystkim.

18 responses to “Wyniki losowania urodzinowego.

  1. Gratuluję i zazdroszczę:))

  2. Gratuluję 🙂

  3. O jakże się cieszę 🙂 Już przesyłam adres.

  4. Wielkie gratulacje. Blog książkówki chyba jutro ma urodziny, więc to bardzo miły prezent;))

  5. Oj szkoda, że mi się nie udało ;( Chciałabym mieć taką piękną zakładkę przez Ciebie zrobioną 🙂
    Gratuluję dziewczynom ! 🙂

  6. Gratuluję !!! Takie cudowności !

  7. Gratuluję !!! Takie cudowności 🙂

  8. Aaaaa! Jak się cieszę! Zawsze chciałam mieć którąś z Twoich zakładek i marzenie wreszcie się ziściło! Dziękuję pięknie! :*

  9. Gratulacje dla dziewczyn 🙂

  10. Gratuluję dziewczynom, a Tobie, Beatrix, życzę szybkiego powrotu do zdrowia! 🙂

  11. Mnie też coś się przyplątało. Gratuluję zwycięzcom!

  12. serdecznie gratuluje !
    a Tobie Beatrix zdrowka zycze !

  13. gratulacje dla zwyciężcy, a Tobie dużo, dużo zdrowia.

  14. Gratuluję (i po cichu zazdroszczę tak pięknych zakładek) :))

  15. I ja przyłączam się do gratulacji 😀

Skomentuj

