Niewielkie zakupy.

Od góry:

1. A.Cleeves – „Czerń kruka” (9,90 matras),
2. B.Belitz – „Pożeracz snów”- dla córki (promocja w empiku),
3. S.MacBride – „Zamierające światło” i „Dom krwi” – ogromna obniżka w matrasie,
4. D.Grann – „Zaginione miasto Z” (z biblioteki),
5. K.Abe – „Kobieta z wydm” – z listy literatury ważnej, jeszcze nie czytałam, a promocja w empiku była kusząca, bardzo ładne wydanie),
6. M.Atwood – „Rok potopu” (jedna z moich ulubionych pisarek, tej książki jeszcze nie znam, ale kosztowała całe 2 grosze, w/w promocji).

To taki mały stosik na rozgrzewkę, bo za oknem mrozi mocno. Pozdrawiam wszystkich, ubierajcie się ciepło… 😉

22 responses to “Niewielkie zakupy.

  1. Bardzo interesujący i przekrojowy stosik. Życzę przyjemnej lektury!!

  2. Czekam na recenzję „Roku potopu”, bo coś mi się ten tytuł obija o uszy. Piękny stosik, w sam raz na zimowe wieczory.
    Dziękuję za polecenie książek, wiem już za co się zabiorę przy następnym spotkaniu z Kingiem 🙂

    Przyjemnej lektury!

    • Cieszę się, że wskazówki się przydadzą. Z Kingiem, szczególnie tym nowszym nie zawsze jest tak, jak przy „Dolores”, więc żeby się nie zrazić, lepiej sięgać po takie „sprawdzone”…
      Pozdrawiam.

  3. Znam „Zaginione miasto Z” i „Czerń kruka” , więc wiem, że to bardzo dobry wybór:). Natomiast nie przekonał mnie do siebie Stuart MacBride, być może dlatego, że zaczęłam go czytać zaraz po Ianie Rankinie i wydawało mi się, że powieści MacBride’a są kalką Rankina :).

    • To mnie się powinien MacBride spodobać. Rankin jest świetny – ale znam na razie jedną powieść.
      🙂
      Jutro pójdę do biblioteki po „Noc bez brzasku”. Już sprawdzałam i jest. Kiedyś lubiłam A. MacLeana. Potrafiłam nie przespać nocy, żeby skończyć jego książkę.
      😉

  4. tommyknocker

    Gratuluję zakupów. Ann Cleeves świetna, szkoda tylko, że nie wydają jej więcej. Macbride znam – z każdą kolejną książką coraz bardziej gorzki i jednocześnie groteskowy, z oryginalnym poczuciem humoru. I jeszcze ta pogoda w jego powieściach – ciągle pada, jest zimno i wietrznie !

    • Dziękuję. Wszyscy chwalą Cleeves – chętnie zatem poznam.
      Co do ciągłego deszczu, zimna i wiatru, to jakoś lubię taką pogodę w ksiażkach kryminalnych – dają fajny klimacik.
      😉

  5. mrrrrr Cleeves i MacBride… :))))

  6. Kobietę z wydm dostałam na zeszłe urodziny, ojojoj, trzeba by po nią sięgnąć, bo zbliżają się kolejne;)

    • Ja np. dwa lata temu pod choinkę dostałam „Godzinę czarownic”, przyszła kolejna gwiazdka … a czarownice jak czekały, tak czekają…
      Nie jesteś sama….
      Pozdrawiam. 😉

  7. „Pożeracza snów” bym pożarła! 🙂

    Ubieramy się ciepło, ja nawet w sklepie specjalnie byłam po ciepły paltocik 😀

  8. To miłego czytania i czekamy na recenzje.

  9. /me pyta prawie wypluwajac przy tym płuca: a cóż to za promocja? Bo na „Kobietę z wydm” bym się polasila

    • No to już dość dawno ta promocja była, tylko dopiero je odebrałam. Promocja w empik.com 3za2 – oni robią takie akcje od czasu do czasu…
      Pozdrawiam i zdrówka życzę.

  10. Bardzo mnie ciekawi „Pożeracz snów” oraz dwie książki MacBride’a. Ciekawi mnie jak Ci się one spodobają:)

  11. „Pożeracz snów” się spodoba córce ;P

    Tobie życzę miłego czytania 😉

Skomentuj

