Coś znowu przyniosłam….

Trudno przewidzieć, czy ja to przeczytam w tym roku, bo jeszcze z zeszłego czekają, no ale przyniosłam – z biblioteki to przeczytać muszę, a swoje jak zwykle – będą czekały…

Pierwszy zestaw – własny:
1. J.Eugenides „Middlesex” – książka, która „chodzi” za mną od kilku lat, a teraz w matrasie kosztuje 15zł,
2. J.Adler-Olsen „Zabójcy bażantów” – ta nie będzie czekała, po „Kobiecie w klatce” przeczytam jak najszybciej,
3. M.Grimes „Pod Huncwotem” i „Pod Przechytrzonym Lisem” – pierwsza i druga część kryminałów z inspektorem R.Jurym, żadnej jeszcze nie czytałam, kupione w promocji,
4. S.King „Dallas’63” – znalezione pod choinką.

Drugi zestaw – z biblioteki:
1. Ch.Moore „Błazen” – coś na wesoło, lubię Moore’a i jego humor,
2. F.Herbert „Diuna” – przygodę czas zacząć,
3. I.Rankin – „Zaułek szkieletów” i „Próba krwi” – kolejne części o inspektorze Rebusie,
4. T.Konatkowski – dwa kryminały polskiego autora „Wilcza wyspa” i „Nie ma takiego miasta”.

W roku 2012 muszę przystopować z kupowaniem książek, lekko przesadzam chyba…. 😉

28 responses to “Coś znowu przyniosłam….

  1. Dziękuję, bardzo dziękuję :). „Middlesex” mam w planach czytelniczych już od dawna, ale jakoś nigdy nie miałam okazji, żeby tę pozycję zakupić. A dzięki Twojemu wpisowi właśnie to zrobiłam – nie ma to jak przeceny :). Pozostałe książki również wyglądają zachęcająco – z chęcią ukradłabym Ci Kinga oraz Herberta. Pozdrawiam i życzę miłej lektury. Basia

  2. Dallas ’63 polecam i to bardzo – świetnie się czyta i myślę, że zapadnie w pamięć:)
    Pozdrawiam.

  3. Piękności:)). Już mój czytelniczy umysł zapałał głodem książkowym:D

  4. Grimes mi się podobała, czekam na Twoją opinię 🙂

  5. Moore i Diuna – buzia mi się cieszy! 🙂

    Pozdrawiam noworocznie!

  6. Mam wielką ochotę aby wreszcie zapoznać się z twórczością Kinga.
    Obawiam się tylko, że może mi oni nie przypaść do gustu 😉
    No cóż… Pomyślę jeszcze trochę i pewnie się zdecyduje 😉

    • Wszystko zależy od jakiej powieści się zacznie. Kiepskie też miewa, więc można się zniechęcić. Ale całą masę dobrych książek napisał, warto je poznać.

  7. Wooow, no ładne stosiki. Sporo do czytania, mam nadzieję, że podołasz;) Ja mam ochotę na najnowszego Kinga, tak wszyscy chwalą…

  8. Ja jestem biedny student i już w tamtym roku przystopowałam z kupowaniem książek 😛 Na szczęście trafiłam na sieć świetnych bibliotek w dzielnicy, w której mieszkam 🙂
    Co nie zmienia faktu, że te moje książki biedulki czekają na półce, a pożeram biblioteczne, bo trzeba się wyrobić w czasie 🙂

    Bardzo chciałabym przeczytać „Dallas ’63” i na „Diunę” mam ochotę, chociaż kiedyś już do niej podchodziłam i nie dałam rady.

    Pozdrowionka 🙂

    • Ja też sporo jeszcze korzystam z bibliotek. Niestety dość często zdarza się brak książek, które chciałabym wypożyczyć. Np. M.Grimes od kilku lat jest jedna, chociaż wpisywałam w zeszyt prośbę o zakup kolejnych już dość dawno.
      Ale korzystam, bo i tak zawsze na coś „wpadnę”. No ale i kupuję sporo…..
      „Dallas’63” mam nadzieję przeczytać, ale na pewno nie nastąpi to szybko, bo kolejka dłuuuuuga.
      Pozdrawiam serdecznie.

  9. Także dostałam Dallas’63 od Mamy Mikołaja 😉
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

  10. Witam;-))) W sylwestra zaczęłam czytać Charlottę Link „Echo winy”; jest całkiem niezła,szybko się czyta, ciekawa akcja; polecam;-))))

  11. Chyba zapomniałam się podpisać…. Pozdrawiam wszystkich „książkomaniaków”;-))))

  12. Piękne stosiki, z pierwszego najbardziej zazdroszczę Ci Kinga 🙂

  13. Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o „Diunie”. A ekranizację „Middlesex” (a przynajmniej tak mi się kojarzy, bo to lata temu było) oglądałam, smarkaczem jeszcze będąc i niektóre sceny do dziś za mną chodzą. I straszą.

  14. Dobry zapas czytania, ale tak własnie powinno być, duży wybór… a potem i tak nie wiadomo co czytać jako pierwsze:).
    Ze stosika pierwszego, pozycja nr1 jest dla mnie tajemnicą, a z drugiego 1 i 2. Poczekam sobie na Twoje recenzje i wcale Cię nie poganiam:).

    • Jeszcze kilka, a i kilkanaście lat temu miałam taką manię czytania książek uznanych przez czasopisma (szczególnie Nowe Książki) albo inne źródła za ważne, mądre, zaskakujące….. Cały zeszyt miałam zapisany tytułami, które powinnam znać. Większość z nich okazywała się naprawdę wspaniała, tylko niektóre moim zdaniem były nie do przejścia. I na tej liście jest „Middlesex” jako jedna z niewielu, których nie zdobyłam. Też jest dla mnie zagadką, ale mam ochotę ją rozszyfrować. 😉
      Teraz i tak czytam mniej, mam mniej czasu, ale ta książka, jak napisałam – jakoś za mną „chodzi” No zobaczymy. 🙂

      No a książki warte poznania spisuję z blogów – czyli to się nie zmieniło…. Pozdrawiam.

  15. Ach Diuna! Tak bym sobie poczytała… Kiedy zdawałam ustny angielski na maturze własnie o tej ksiązce opowiadałam… Pozostał mi dzięki temu sentyment na całe życie!

  16. Faktycznie świetne stosy książkowe 🙂 I ten własny i ten z biblioteki. Bardzo ciekawi mnie Twoja opinia na temat „Zabójcy bażantów” i „Dallasa”

  17. Oh! Na Middlesex też mam chrapkę od barrrdzo dawna 😉 Poczekam spokojnie na recenzję, może i ja sobie sprezentuję tę książkę 🙂

  18. Będę zatem czekać na Twoją opinię na temat „Dallas”, bo wciąż nie jestem pewna, czy kupię tę książkę. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  19. Dobrze, że nie mam po drodze żadnej biblioteki, bo i bez tego książek w domu przybywa w zastraszającym tempie. Aż plan mam taki na ten rok, żeby kupować w miesiącu tylko tle nowych, ile starych przeczytałam 😉
    Ciekawa jestem opinii o Dallas – przeraża mnie objętość, ale taka wycieczka w czasie wydaje się ciekawa 🙂

    • U mnie podobnie – książek nieprzeczytanych jest cała masa…..
      A jeszcze i tak coś wpadnie ciekawego w oko, czego się nie ma, nie czytało i męczy wtedy – albo się kupi, albo wypożyczy…. Gdyby było trochę więcej czasu…. 😉

  20. Masz co czytać 😉

    Ja też mam na liście „do przeczytania” Eugenidesa, ale owa lista taka długa jest… Do biblioteki udaję się jutro….

  21. Zacne stosika, gratuluję i życzę miłej lektury 🙂
    Ciekawa jestem Twojej opinii o Dallas, Diunie i Błaźnie 🙂

Skomentuj

