Trzy myszki i upominek.

Tak jak na początku tego roku grypa zwaliła mnie z nóg, tak i na jego końcu nie dała osobie zapomnieć. Męczy mnie potwornie, więc i czytać nie mam za bardzo siły. Zrobiłam jeszcze trzy kartki świąteczne i na tym na razie muszę poprzestać… Na ostatnim zdjęciu znajdują się mikołajkowe upominki od Asi – dziękuję i jej, i organizatorce zabawy – Avo_Lusion.

Pozdrawiam mocno i przepraszam, że tak rzadko do Was zaglądam. Naprawdę to jestem już trochę zniechęcona ciągłą walką z chorobami,które w tym roku wyjątkowo mi dopiekły. Trzymajcie się cieplutko.

24 responses to “Trzy myszki i upominek.

  1. Piękny i kolorowe!! Gratuluję upominku i życzę zdrówka:))

  2. Zdrowiej, wracaj do formy i opędź się od różnych paskudztw! Ton zdrowia życzę 🙂

  3. Śliczne :):):)
    Zdrówka i jeszcze raz zdrówka 🙂

  4. Mogę tylko pochwalić piękne kartki i zyczyć szybkiego powrotu do zdrowia;-))))

  5. Twoje wyroby jak zwykle przepiękne, a upominek od Asi bardzo mi się podoba:):):)
    W takim razie ja ci życzę wesołych świąt i przede wszystkim ZDROWIA!!!!

  6. Życzę duuuużo zdrowia, ja też walczę z tym samym wrogiem 🙂

  7. Bardzo podobają mi się te karteczki, są śliczne! A zdrowia życzę jak najwięcej i pozdrawiam!

  8. Śliczne karteczki i upominek. Życzę dużo zdrowia:)

  9. Wow, zakładka – truskawka najlepsza! Ja na mikołajki taką dostałam, tzn. w takiej formie:) Są świetne, subtelne, urocze i przede wszystkim wygodne.
    Zdrowia życzę jak najwięcej! Wiem coś na ten temat, od kilku lat męczy mnie parę chorób (przewlekłych). Coś koszmarnego.

    Pozdrowienia!:)

    • Mój organizm nie radzi sobie z niczym, od początku roku „walczę” ( w cudzysłowie,bo już nie mam siły walczyć) z powikłaniami grypy… To jakiś kompletny koszmar, martwi mnie jak to się wszystko skończy.
      Pozdrawiam.

  10. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia! A myszki są prześliczne 😉

  11. Oj biedactewko, zdrowia :).

  12. Dziękuję serdecznie.

  13. Wyjątkowo w tym roku namęczyłam się z paskudnymi grypami. Co pokonałam jedną, druga przychodziła już po miesiącu. Każda następna była gorsza. I czego ja nie stosowałam, miód z czosnkiem, oregano olej – nturalne antybiotyki, cebule przy łóżku trzymałam (i do tej pory trzymam) podobno wchłania bakterie, Wszystkie te babcine metody trochę pomagały, bo nie byłam zwalona, chodziłam do pracy i starałam się normalnie funkcjonować, ale byłam zmordowana. Zatoki najbardziej dawały mi popalić. Teraz już mogę powiedzieć, że jestem OK, czego i Tobie życzę. Ponieważ nadchodzą święta piszę do wszystkich gości którzy zawitali na moim blogu, Tobie także serdecznie dziękuję. Za słowa wsparcia i że przy mnie byłaś. Każda dusza, która zaglądnęła na http://owocdecyzji.com/ swoją wizytą sprawiła mi radość. To te radości sprawiałay, że mijający rok niezwykle dla mnie emocjonalny łatwiej było mi przeżyć.
    A obrazeczki, jakie podziwiałam na twoim blogu wzniecały uśmiech na twarzy. Podziwiałam każdą z osobna, podziwiałam twój entuzjazm z którym swe dzieła kreujesz.
    Trzymaj tak dalej, a ja w międzyczasie będę szukała zakładek podobnych do twojej truskawki, kapitalny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam serdecznie
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    • Dziękuję serdecznie. Właśnie wróciłam od kolejnego lekarza. Silny ból pleców zmusił mnie do tej wizyty i tym razem okazało się, że chore mam nerki. Żeby było ciekawiej.
      Pozdrawiam mocno.

  14. Śliczności!
    I zdrówka Ci życzę 🙂

  15. Ojej, gdybym potrafiła robić takie cudeńka… 😉 Wesołych Świąt!

  16. Beatrix, okazji świąt Bożego Narodzenia składam Ci najserdeczniejsze życzenia. By ten czas był miłym i spędzonym w gronie rodzinnym!

  17. Wszystkiego najlepszego z okazji świąt. Życzę dużo zdrowia, spokoju i radości 🙂

  18. Wspaniałych i radosnych świąt, świetnego sylwestra i oczywiście mnóstwa książek pod choinką!

  19. Z okazji świąt życzę dużo zdrowia i szczęścia!

  20. Merry Christmas prosto z zielonego Michigan życzy Anka 🙂

  21. Świetne są te mychy!

    Nie wiem, jak to się stało, że dopiero dziś je zobaczyłam…

Skomentuj

