Coś tam dziergam jeszcze….

Chociaż czasu mam bardzo mało i nastrój mało optymistyczny, to staram się, oprócz czytania w wolnej chwili podłubać troszkę igłą i nitką. Co prawda niewiele, ale zawsze coś. Takie świąteczne wytwory ostatnio udało mi się zrobić – kartki i zawieszki, które podpatrzyłam u dziewczyn z rękodzieła i strasznie mi się spodobały.
Dziś się starzeję, więc prezent od męża pojawił się w postaci książki, o której marzyłam od naprawdę dawna. 🙂

27 responses to “Coś tam dziergam jeszcze….

  1. No tak, to dziś- w takim razie wszystkiego najlepszego. 🙂 Książki to zawsze świetny prezent. A te świąteczne cudeńka robią ogromne wrażenie.

  2. Dobrych lat Ci życzę, przede wszystkim w zdrowiu i z uśmiechem na buzi:).
    A „Bastion”, bardzo zacna lektura, bardzo.
    Wszystkiego dobrego:).

  3. Kochana, sto lat i dużo sił do pokonywania codziennych trudności. Nader wszystko zdrówka, wolnego czasu na książki i inne przyjemności oraz samych życzliwych duszyczek wokół:)). Buziaki z okazji urodzin!!
    A haty śliczne jak zawsze. Gratuluję talentu i pozdrawiam:)

  4. oooo kochana wszystkiego dobrego dla Ciebie, spokoju przede wszystkim, dystansu i usmiechu na codzień mimo szarej rzeczywistosci, sama go wtedy chętnie od Ciebie pożyczę 🙂
    Buziaki

    ps. przepiękne zawieszki, wszystko cudne 🙂

  5. Wszystkiego najlepszego.
    A Bastion to jedna z moich najukochańszych Kingowskich cegłówek.
    Pozdrawiam.

  6. Pięknie Ci powychodziły te rękodzieła, prawdziwe cudeńka 🙂
    No i Sto lat oczywiście !!!!

  7. Piękne prace i wspaniały prezent od męża. Uważam, że książka to najlepszy prezent; oczywiście ta trafiona i wymarzona;-))))

  8. Dzięki wielkie!
    Ściskam wszystkich mocno. 🙂

  9. Coś tam dziergam – pięknie dziergasz, zawieszki piękne, a karteczki przeurocze!Pozdrawiam!

  10. Wszystkiego dobrego ;*

  11. Wszystkiego najlepszego życzy wczoraj postarzała.:)

  12. Same cudeńka! Eeee tam zaraz postarzała, duchem zawsze taka sama! :))

  13. Przede wszystkim najlepszego! Spełnienia marzeń, zdrowia dla Ciebie i rodziny i więcej spokoju 🙂
    Widzę, żeś też strzelec 🙂 Ja się postarzałam pod koniec listopada 🙂
    Cudeńka jak zwykle prezentujesz 🙂 Ja się zbieram od jakiegoś czasu, żeby coś wyhaftować, nawet od teściowej świąteczne wzory dostałam, ale się zebrać nie mogę – czasu wciąż mało 🙂
    Btw. gdybyś się do Pajączka wybierała w najbliższym czasie, w moim ulubionym antykwariacie i Podziemia Veniss, i Finch stoją na półce i czekają na nabywcę 🙂

    • Dzięki za info, może jakoś uda mi się wyciągnąć męża, ale pewnie dopiero po świętach. Może jeszcze będą.
      I ode mnie spóźnione, ale serdeczne życzenia „strzeleckie”. 🙂

  14. Życzę Ci w takim razie przezwyciężenia złego nastroju i dużo optymizmu na przyszłość. Kinga zazdroszczę, hafcików też.

  15. Kochana, piękne wyroby! Chciałabym takie mieć… Chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i pragnień ;))))

  16. Raz jeszcze wszystkim dziękuję.
    Pozdrówki wielkie. 😉

  17. Wszystkiego co dobre, lepsze i najlepsze!
    Jak zawsze wzbudzasz we mnie zazdrość, bo nie potrafię takich piękności wyhaftować.

    Uwielbiam kartki z motywem ptaków, a świąteczne szczególnie z wróbelkami i gilami. Może któregoś dnia moje dwie lewe ręce się odczarują?

    A tak życzę przyjemnego czytania „Bastionu”. 🙂

  18. Te zawieszki są przecudowne! A Tobie życzę wielu wspaniałych lektur, wielu pięknych, zapierających dech w piersiach chwil. Zdrowia i czasu także, byś mogła realizować swoje marzenia.

    Przepraszam, że spóźnione 😦

  19. Przesyłam serdeczne życzenia 🙂 A King i jego „Bastion” to klasa sama w sobie !

  20. Wszystkiego najlepszego! I wcale sie nie starzejesz:P Po prostu dorastasz:P
    A przywieszki fajne, bo z ciemnymi kanwami:)

  21. Spóźnione ale szczerze życzenia urodzinowe. Wszystkiego dobrego!
    Bastion aż miło patrzeć! Najpierw muszę się wzbogacić o „To” w nowym wydaniu „bastion” będzie tuż potem 🙂
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje choinkowe ozdoby 🙂 Nie chce by zabrzmiało to rodem z TVNu ale… Masz talent ! 😉

  22. To i ja troszkę spóźniona, dołączam się do życzeń! Wszystkiego co najlepsze! Wielu przeczytanych książek, spokojnych i radosnych chwil pełnych miłości oraz duuużo czasu na dzierganie i ogólnie tworzenie!
    Cudowne rzeczy zrobiłaś!

  23. Spóźnione, ale szczere, wszystkiego naj naj z okazji urodzin 😀

  24. Mooocno spóźnione życzenia przesyłam. Wszystkiego naj!!! A „Bastion” oczywiście polecam, co prawda to jest lektura dla cierpliwych, ale na pewno nie pożałujesz:)
    Pozdrawiam!

Skomentuj

