Zakładki na halloween.

Są trzy. Ledwo zdążyłam – czasu zero. „Rowerzystę” przeczytałam, ale nawet nie mam czasu opisać – w każdym razie był świetny. Sklecę kilka zdań w najbliższym czasie – a póki co zapraszam na losowanie. Proszę wybrać jedną zakładkę halloweenową (zdjęcia można powiększać):
1. Czarownice,     2. Drzewo,    3. Dynia.

Losowanie odbędzie się w poniedziałek 31 października.

57 responses to “Zakładki na halloween.

  1. /me podnosi rękę w krzyczy „ja chce! ja chce!” 😀

  2. To ja się zgłoszę po czarownice.:)

  3. aż literówkę z pośpiechu „palnęłam” 😛

  4. I zapomniałam o „trójce” :/ Beatrix wybacz mi ten spam 😦

  5. Nie no 🙂
    Czasem mi mówią, że chyba czarownicą jestem…no więc poproszę koleżanki po fachu:)

  6. z tymi czarownicami to ja, grrrr nie zalogowało mnie

  7. Czarownice są boskie 😀 oj może uzbieram od Ciebie kolekcję zakładek? 🙂 zgłaszam się

  8. czarownice są też boskie ale juz wielu chetnych jest :d

  9. Cudowne! Zgłaszam się do czarownic 🙂

  10. piękne! mnie od razu zauroczyła dynia! 🙂 tak więc do niej się zgłaszam 😉

  11. Kiedy widzę Twoje zakładki dostaję wręcz ślinotoku:) Żołnierzyki pełnia dzielnie funkcję, ale tylko w wybranych książkach! Do byle czego bym ich nie włożył:)

    Więc i tym razem się zgłaszam po drzewo:)

    Pozdrawiam!

  12. Zakładki rewelacja! I chylę czoła, pomimo natłoku zajęć udało Ci się wyczarować takie cudeńka.
    Ustawiam się w kolejce – po… po… ach nie mogę się zdecydować. Dynia! 🙂

  13. Jak zwykle cudeńka!
    Chętnie przygarnę drzewo 🙂

    Pozdrawiam!

  14. Genialne są, aż się zdecydować nie mogę, ale wybieram drzewo i tego ślicznego nietoperka 🙂

  15. O! O! O! O , to ja dynię poproszę…

  16. Też bym chciała mieć – czarownicę ,jest super 😉 jolagry.blox.pl
    Nie wiedziałam, że jesteś taka manualna zdolniacha , pozdrawiam.

  17. Ileż w nich pracy i dłubania! Poproszę o czarownicę! Może się poszczęści.:))

  18. Chętnie zobaczyłabym w swojej książce zakładkę nr 1 – czyli Czarownice.

    Dodam też, że wszystkie trzy są super

  19. O rany, cuda! I którą tu wybrać?:) Hmm, zrobię konkurencję Pablowi (i nie tylko) i zgłoszę się po drzewo. 🙂

  20. I ja też! I ja też! Zgłaszam się do czarownicy 🙂

  21. Ustawiam się w długaśnej kolejce po czarownice ;))

  22. Wow!
    Ja chcę czarownice, tylko kolejka mnie przeraża 😉

  23. Cudeńska jak zawsze. Mea zgłaszać się do dynia. ^^

  24. Od razu mówię, że nie biorę udział w losowaniu, życzę jednak wszystkim powodzenia. Prześliczne zakładki, że też chciało ci się dziergać. Zarówno dynia jak i złe-drzewo, super. Masz talent, złotko ;] Pozdrawiam 🙂

  25. Wszystkie są słodkie, ale dynia jako pierwsza wpadła mi w oko, dlatego to po nią ustawię się w kolejce 🙂

  26. Świetne zakładki! Balansujące na miotłach czarownice są urocze, jeśli czarownica może być urocza!Pozdrawiam!

  27. A ja poproszę DYNIĘ 🙂 pozdrawiam

  28. Dynia jest boska, ustawiam się w kolejce!

  29. Przepiękne !!! 😀
    Zgłaszam się na DYNIĘ 🙂
    Czary Mary Diabeł Stary aby się losowanie udało 🙂

  30. kolejne cudowności 🙂 zgłaszam się po dynię 🙂

  31. Wy się w ogóle nie znacie. Czarownica? Dynia? Łeeeee. NIETOPERZ, to jest to 😉 I to drzewo! Zabrzmię jak człowiek chory psychicznie, gdy powiem, że owo drzewo jest… słodkie? 😉 Tak więc zgłaszam się po drzewo i gratuluję talentu.

    PS. Na mnie nietoperz w liceum wołali. Bo ja lubię rockową muzykę i makabryczności, a przede wszystkim… mam BLUZĘ z nietoperzymi skrzydełkami. Jest wspaniała, wszystkim bardzo się podoba 😉

  32. Woooow, ale CUDA!!!! Poproszę tą z dynią, numer 3 :). Cieszę się, że rowerzysta ci się podobał i czekam na recenzję, pozdrawiam!

  33. a ja zgłaszam się po drzewo 😀

  34. O jejku ,nie mogę się zdecydować!

    Ale chyba wybiorę.. dynię :*

    O konkursie powiadomię na swoim blogu w zakładce ”Wygrywajki!”

  35. Wybacz. Wszystkie trzy są boskie i nie mogłam się zdecydować.
    No więc, pod przymusem wybieram…
    CZAROWNICE

    Pozdrawiam 🙂

  36. Oj! Przepraszam za pomyłkę, za chwilę poprawię!

  37. Świetnie zakładki! 🙂
    Ojej ojej naprawdę trudny wybór!
    Zgłaszam się po dynię 😉

  38. Ja też zgłaszam się po dynie 🙂

  39. Ja moją podobiznę bym chciała -czyli czarownicę :D!

  40. Jak zwykle ślicznie wykonane 🙂 Chętnie zapiszę się na Czarownice 🙂

  41. Zakładki cudowne ! Zapisuję się na drzewo 🙂

  42. Jeśli jeszcze mogę, to się zgłoszę po dynię 🙂

  43. Piękne. Czy można je kupić ?

  44. Ale fajne zakładki, aż mi wstyd, ze tak długo do Ciebie nie zaglądałam:(

Skomentuj

