Wymiana kawowa cd.

Pokazywałam już, co otrzymałam w ramach wymiany kawowej organizowanej przez Martę. Teraz mogę przedstawić, co sama zrobiłam, bo przesyłka dotarła już do adresatki. Trochę zeszło mi z tymi obrazkami, ale na szczęście zdążyłam. Do obrazków dołączyłam różne dodatki.
A aktualnie biorę się za zakładki halloweenowe – bo musi być tradycyjne losowanie na halloween przecież. 😉

15 responses to “Wymiana kawowa cd.

  1. Niesamowite! Chciałabym mieć taki talent i pomysły jak Ty. Ale z tej adresatki szczęściara!
    Pozdrawiam:)

  2. Zazdroszczę talentu do wyszywania. Wyobraź sobie, że mnie nie bardzo wychodziło, a mój brat zaliczył nawet fazę na haftowanie. Facetowi i to nastolatkowi wtedy… Ciekawa jestem co wydziergasz na halloween. 😉

  3. Wow. coś pięknego :):)

  4. Bardzo ładne, ja z moim słomianym zapałem nie dałabym rady wyszyć nic takiego. Mam gdzieś w szafie niedokończony szalik, który czeka już parę ładnych lat na dokończenie 🙂

  5. Piękne! 🙂

  6. Piękne te kawowe… Ja wreszcie zaczęłam trochę wyszywać po dłuuugiej przerwie. Kończę obrazek Wallace and Gromit. To mi przypomina, jutro powyszywam sobie, słuchając Christie na CD… Miodzio.

  7. podziwiam Twój talent i cierpliwość do tworzenia takich cudeniek.

  8. Dziękuję jeszcze raz, jestem ciągle zachwycona tymi obrazkami.Pozdrawiam serdecznie:)

  9. Ostrzę ząbki na nowe zakładki!Jak zawsze zresztą 😉
    Masz talent kobito i tyle Ci powiem. Myślę, że mogłabyś zarobić na tych cudeńkach 😉

  10. Ty to dopiero cuda zrobilaś,jestem pod wrażeniem,pozdrawiam 🙂 jolagry.blox.pl

  11. No to śliczności są !

  12. Już nie mogę się doczekać twoich zakładek! Kto wie, może uda mi się którąś wygrać? 🙂
    U mnie też zakładkowy konkurs 🙂 Zapraszam serdecznie!

  13. to się nazywa talent!! chciałabym tak 🙂

Skomentuj

