Oddam…

Idąc za pomysłem Mary oddam chętnie kilka książek. Stoją sobie na półce, na której przydałoby się miejsce na nowe – a kupiłam ostatnio „troszeczkę”. Pokażę zakupy w przyszłym tygodniu, bo czekam jeszcze na jedną paczkę. Dziś natomiast chętnie oddam „Wicked”. Życie i czasy złej czarownicy z zachodu”, dwie części przygód Feliksa Castora – prywatnego egzorcysty wypędzającego duchy w Londynie i „Włada Palownika. Prawdziwą historię Drakuli”.

Bardzo proszę podać, które książki wybieracie – można wpisać się na wszystkie. Może znajdą się chętni – zapraszam do piątku 7 października.

1. „Wład Palownik.Prawdziwa historia Drakuli”,
2.”Mój własny diabeł” (cz.1), „Błędny krąg” (cz.2),
3. „Wicked.Życie i czasy złej czarownicy…”

41 responses to “Oddam…

  1. Chętnie przeczytałabym „Wicked” i „Włada Palownika” 🙂

  2. Ojejej… To ja bardzo chętnie się zgłaszam do numerka 2, czyli ”Mój własny diabeł” i kontynuacja „Błędny krąg”:))
    Pozdrawiam!!

  3. To ja się zgłoszę do 1 i 2 😉

  4. To ja się zapisuję do:

    1. „Wład Palownik.Prawdziwa historia Drakuli”,
    2.”Mój własny diabeł” (cz.1), „BŁędny krąg” (cz.2)

    Pozdrawiam serdecznie 🙂 I sama myślę, żeby oddać kilka książek 😉

  5. A ja mam z kolei chrapkę na ‚Wicked’ 🙂

  6. To ja się dopiszę do:

    1. „Wład Palownik.Prawdziwa historia Drakuli” i 3. „Wicked…” 😉

  7. Jestem kolejną chętną na: Wład Palownik” i Mój własny diabeł (cz.1), Błędny krąg (cz.2), bo trzecią pozycję już czytałam.:)))

  8. magdalenka79k

    Ja zgłaszam się po numer 1 i 3.

  9. Zgłaszam się po wszystkie, żadnej nie znam na razie:).

  10. Ojej, jak fajnie. Może i ja coś takiego u siebie zorganizuję :)))
    To i ja się nieśmiało zgłaszam do 1,2 i 3, bo żadnej z nich nie mam, a każda kusi.. 🙂
    Pozdrawiam cieplutko!

  11. zgłaszam się do poz. nr 3 🙂

  12. Poproszę Wicked! 😀

    Pozdrawiam!

  13. Mnie kuszą książki umieszczone pod numerem 2 i 3 🙂

  14. Ja też po wszystkie się zgłaszam, a co mi tam ;).

  15. Ja bym chciała „Wicked”. 😀

  16. To ja się zgłoszę po pakiet numer 2 i książkę numer 3 🙂 Skoro wolno 😀

  17. Fajny pomysł. Ja nic nie chcę – mam już za dużo… Natomiast moim sposobem na dawanie życia przeczytanym książką jest oddawanie ich do biblioteki 😉

    • Też kiedyś oddawałam do biblioteki – teraz odkąd prowadzę blog, to chętnie dzielę się z koleżankami blogowymi. 🙂 Każdy sposób jest dobry – oprócz jednego – wyrzucanie książek na śmieci – ja już coś takiego widziałam. 😦

  18. Piszę się na „Wicked”. Wystarczy, że „Glee” mi narobiło apetytu na musical świetnymi piosenkami.

  19. Wow, masz chyba wszystkie książki, które chcę przeczytać 😉 To ja zapiszę się na wszystkie 😀

  20. Włada bym przeczytała:)

  21. Ja się do losowania nie zgłaszam, ale gorąco polecam „Wicked” 🙂

  22. To i ja się zgłoszę!
    1 lub 2 🙂

  23. A ja chciałabym numerek 1, ale Beatrix szkoda byłoby oddawać mi takie książki. Naprawdę nie chcesz ich zostawić? Fajna inicjatywa, ale ja osobiście bym się na to nie zdobyła:)Wielki szacun!

  24. Skoro można się zgłosić do więcej niż jednego losowania, to ja się zgłaszam do pozycji nr 2 i nr 3.:)

  25. Ja chyba jestem zbyt mocno przywiązana do swoich książek, lubię się nimi otaczać, ale może kiedyś też zorganizuję coś takiego 🙂 Chętnie zapiszę się na 1 i 2.

  26. Ja nieśmiało podnoszę łapkę do trójki 🙂

  27. Zgłaszam się do 2.”Mój własny diabeł” (cz.1), „Błędny krąg” (cz.2) oraz 3. „Wicked.Życie i czasy złej czarownicy…”.

  28. 🙂 jak fajnie

    Ja z chęcią przeczytałabym 2.”Mój własny diabeł” (cz.1), „Błędny krąg” (cz.2),

  29. Zgłaszam się po pierwszą i trzecią pozycję 🙂

  30. Zgłaszam się po książki Mike Careya. Pozdrowienia !

  31. Zgłaszam się – po Vlada i Careya 🙂 Bardzo słuszna decyzja z tym pójściem w ślady Mary 😉

  32. popieram decyzję 🙂 u mnie bedzie niebawem kolejne losowanie;D bo robię porządki gruntowne. Nie zglaszam się bo nie moja tematyka ale pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Są takie książki, do których pewnie już się nie wróci, bo nie wywarły piorunującego wrażenia. Dlatego chętnie podaruję te książki komuś, kto może bardziej polubi je ode mnie – dobry pomysł, dzięki Mary. 🙂

      • no własnie, dlatego tak zrobiłam. nie lubię książek sie pozbywać,ale raz : leżą i sie kurzą, bo nie wracam, a dwa potrzebuję miejsca na nowe… 😀

  33. Zgłosiłbym się do:
    2.”Mój własny diabeł” (cz.1), „BŁędny krąg” (cz.2) 😉

  34. To i ja się zgłaszam, żadnej z nich nie miałam okazji czytać, więc jak można to 1, 2 i 3, może coś się uda 😉

  35. To ja też się zgłaszm na 1,2 i 3 :)uam20@wp.pl

  36. Ja poprosiłabym tylko o „Wicked. Życie i czasy złej czarownicy”. 😉

  37. Pingback: Podziękowania! « Żywot wrednego bonsai'a

Skomentuj

