Wymiana kawowa

Ostatnio brałam udział w wymianie kawowej organizowanej przez Martę z blogu „Hafciki Marty”. Pierwszy raz brałam udział w zabawie typowo związanej z rękodziełem. Ja jeszcze swojego prezentu nie wysłałam, bo się tworzy, ale zdążę – obiecuję. Natomiast przedwczoraj otrzymałam piękną przesyłkę od „Jolagry63” z blogu „moje niespokojne ręce” – serdecznie, serdecznie dziękuję. Naprawdę piękne rzeczy do mnie dotarły. A Marcie, która również jest mistrzem rękodzieła – dziękuję za zorganizowanie sympatycznej zabawy.

Zdjęcia można powiększyć.

11 responses to “Wymiana kawowa

  1. Śliczne 🙂
    Rękodzieło to jest to 🙂

    Pozdrawiam cieplutko:)

  2. Cieszę się bardzo,że Ci sie podoba,w ogóle to bralam udzial pierwszy raz,więc stres mnie nie odstępował. Jolagry.

  3. Piękne, aż korci by podpytać o wzór do tych świeczuszek 🙂

  4. Jakie piękności:)). Gratuluję i pozdrawiam!!

  5. podziwiam ludzi z talentem do tworzenia takich cudeniek 🙂

  6. wow robi wrażenie 🙂

  7. Cuda, cudeńka 🙂

  8. Te cudeńka są szydełkowe?! Bo powiększam i powiększam, ale pewności wciąż nie mam. Piękne! 🙂

  9. O mamo, ale piękności otrzymałaś ! Naprawdę cudeńka 🙂

Skomentuj

