Mini stosik i pamiątki z wakacji. :)

Kupiłam ostatnio dwie książki – „Głos” Arnaldura Indridasona i „Szlak kości” – Elly Griffiths – wiele dobrego o tej książce  czytałam. Dostałam też od kogoś, kto książek zupełnie nie czyta, a gdzieś mu się poniewierała zakurzona – książkę „Przystanek śmierć” Tomasza Konatkowskiego.

Na pozostałych zdjęciach znajduje się część pamiątek z wakacji – są tam zakładki – kupione i zrobione samodzielnie, kubek ze Stratford, śnieżynki zrobione na choinkę przez moją babcię – mam ich więcej, wybrałam trochę do zdjęcia, zakładki szydełkowe, zakupy z pasmanterii – niesamowitej i piętrowej – spędziłam tam sporo czasu, kupiłam różne różności, żeby mieć czym dekorować zakładki oczywiście, no i domki, które kupiłam na „targu staroci” tzw. car boot – bardzo mi się podobały… Zdjęcia można powiększyć.

29 responses to “Mini stosik i pamiątki z wakacji. :)

  1. O matko, wszystko jest śliczne, ale totalnie najpiękniejsze są śnieżynki na choinkę. Uwielbiam Boże Narodzenie, wręcz mam obsesję, więc tym bardziej mój zachwyt jest całkowity. A domki kolekcjonujesz, czy mają jakieś inne przeznaczenie…?

    • Domki stoją sobie na półce i wyglądają bardzo ładnie – nie kolekcjonuję, po prostu jak je zobaczyłam to musiałam kupić -a jak usłyszałam cenę, to nie zastanawiałam się ani sekundy. Może to moja tęsknota za posiadaniem domu… 😉

  2. Gratuluję nabytków książkowych i świetnych pamiątek:))). Jestem pod wrażeniem!!

  3. O jej, ile pieknych zdobyczy! :D:D

  4. Aż sie napatrzeć nie mogę, w szczególności na zakładki 🙂 Gratuluję nowych pięknych nabytków i pamiątek 🙂

  5. Te torebki są cudowne! I domki też 🙂 No i zazdroszczę tych koronek – dla mnie takie rzeczy są wciąż NIEWYKONALNE 🙂

  6. zakładki i domki urocze, ale to sówki skradły me serce 🙂

  7. sowy!!!! bomba!!! cudne:))))

    no a Glos tez zamowiłam :)) wiadomo ;D)
    wszystkie te pierdółki, są piękne.. jakies guziki z motywem zegaru?? super

    • Dokładnie – guziki zegary, czapki czarodzieja, zamki… – chyba już mi się nie uda takich zdobyć – ale będą świetne na zakładki w halloween…
      Takiego sklepu dla hobbystów nie widziałam, jak żyję…
      Nic tylko tworzyć. Pozdrawiam weekendowo.
      🙂

  8. No ładnie 😉
    Kubek fajny 😉

  9. Cudowne pamiątki i stosik 😉
    A ten kubek! Cudo ;P

  10. Zazdroszczę ci, że masz „Głos”, mi dwie poprzednie książki Indridasona bardzo się podobały, tę na pewno przeczytam; co do „Szlaku kości” z niecierpliwością wyczekuję już tomu 2, ciekawe czy też się wciągniesz w serię. Szkoda, że w Polsce nie ma takich gigantycznych pasmanterii, te sówki czy guziki w różnych kształtach są fajowe. Zresztą każda rzecz na twoich zdjęciach ma w sobie to coś 🙂

    • To naprawdę wielki „ból”, że nasze pasmanterie są jakie są…
      Jestem bardzo ciekawa „Szlaku kości”.
      Dziękuję za miłe słowa. 🙂

  11. Ojej, też miałam pełno figurek i domków z tego tworzywa! Śnieżynki są przepiękne, moja babcia też dziergała podobne, ale one pełnią u nas w domu funkcję zwykłych serwetek pod kubeczki w czasie świąt. Przyznam, że zawieszenie ich na choince to byłby ciekawy pomysł. Tylko, że one są zazwyczaj chyba troszkę za duże… Wychodzą trochę poza obwód talerzyka do filiżanki. Te cuda do scrapbookingu są prześliczne, Szczególnie te sówki! I zazdroszczę torebeczek. Bardzo ładne. Już je widzę w zestawie z biała, albo cielistą koszulą i grafitowymi albo brązowymi spodniami…

    • Te są odpowiednio małe – mam już kilka, ale w tym roku babcia zrobiła mi dodatkowo 60, więc myślę, że choinka będzie wyjątkowa….
      A domki są super prawda?
      🙂

  12. Kolekcjonujesz kubki?, bo ja tak, te ze Starbucksa :). Zakupy fajne, a Konatkowski bardzo dobry, polecam.

    • Uwielbiam kubki – mam ich bardzo dużo, zawsze jakiś wpadnie mi w oko….
      No i „kocham Szekspira” – musiałam mieć ten kubek.
      😉
      Cieszę się, że Konatkowski dobry – prawie wyciągnęłam go ze śmietnika….

  13. Stosik oryginalny, a i inne zdjęcia ciekawe 🙂 Wspaniałe pamiątki^^

  14. Informuję, że moja skromna osoba znana pod nickiem Książkówka, postanowiła zmienić miejsce swojego, recenzenckiego blogowania. 🙂 Już jutro (tj. 14.08.) pojawi się mój pierwszy wpis na blogspocie. Adres do mojego, nowego blogu to:
    http://ksiazkowka.blogspot.com .
    Bardzo proszę o zmianę na ten właśnie adres w zakładkach/obserwowanych blogach. Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie! Ewa-Ksiązkówka

  15. WSZYSCY – Dziękuję za miłe słowa.
    🙂

  16. Uwielbiam pamiątki, zawsze przynoszę je do domu tonami a potem zastanawiam się gdzie co mam kłaść 🙂 Gratuluje wszystkich zdobyczy 🙂

  17. Cudowne domki 🙂 Mam nadzieję, że spodoba Ci się „Szlak kości”.

  18. Imponująca ilość świetnych pamiątek! Też lubię zwozić z dalekich miejsc ciekawostki, a brak miejsca na ich ekspozycję w mieszkaniu i tak mi nie przeszkadza!Pozdrawiam!

  19. Ojej, rzeczywiscie fajne zakupki! I guziczki:) Ja sie czasem ciesze, ze nie jestem w Anglii, bo tam chyba jeszcze lepsze sklepy robotkowe niz w Ameryce:P

    • Wybór guzików był niesamowity – ja głównie poszperałam w koszach z wyprzedaży – niesamowite, np. pudełko koralików, za które płacę 15zł, kosztowało pół funta itp. Nie wszystko sfotografowałam, ale mąż złapał się za głowę, jak wyszłam ze sklepu… 🙂
      Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

