Wspomnieniowo…

Wczoraj wieczorem wróciłam do domu…

Wszystkim serdecznie dziękuję za miłe komentarze i życzenia – wszystkie się spełniły, bo wakacje były cudowne.

21 responses to “Wspomnieniowo…

  1. O! Mam nadzieję, że się przydały polecone miejsca…

    • Bardzo Ci dziękuję – nogi mało mi nie odpadły, ale miejsca, o których pisałaś „wzdłuż” Tamizy od Tower Bridge widzieliśmy wszystkie….
      Wydrukowałam sobie nawet Twoje wskazówki i trzymałam w przewodniku.
      A inne miejsca muszą poczekać na kolejny wyjazd….
      Pozdrawiam.

  2. W takim razie cieszę się, że wypoczęłaś i przyjemnie spędziłaś wakacje:)))
    Pozdrawiam!!

  3. Piękne zdjęcia !!! Wrażeń musiało nie brakować 🙂

  4. O, Beatka wróciła. 🙂 Piękne zdjęcia z wakacji – jest czego pozazdrościć. 🙂

  5. Świetne zdjęcia. Londyn, moje marzenie – zawsze chciałam zobaczyć to miasto na równi z Edynburgiem.

    Cieszę się, że wróciłaś. 🙂

    • W Londynie jest wiele pięknych miejsc i na pewno warto tam pojechać, ale by je zobaczyć potrzebny byłby co najmniej tydzień – na te chociaż najważniejsze…
      Ja byłam jeden dzień, ale w Anglii spędziłam tydzień i bardzo mi się podobało – zdjęcia są z różnych miejsc, mam ich około tysiąca :).
      Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić swoje marzenia.

  6. witamy po wakacjach. mam nadzieję, że wyjazd był w pełni udany, bo zdjęcia są cudne 🙂

  7. Śliczne zdjęcia, super, że wakacje się udały 🙂

  8. Super zdjęcia. Strasznie Ci zazdroszczę tego wypadu, ile ja bym dała żeby znów znaleźć się w Londynie… 😉

  9. no kochana, 1000 zdjec,,. dobrze cię rozumiem bo tez zawsze pstrykam jak oszalała. A Tower Bridge – ech, pięknie!!!no i w ogole zazdroszcze ogromnei::) ciesze sie ze odpoczełas;)

    • Tower Bridge robi wrażenie, to prawda.
      Trafiliśmy na piękną pogodę, nie spadła nawet kropla deszczu, także zwiedzało się super.
      Mam nadzieję, że w końcu i Ty będziesz miała możliwość odpocząć podczas urlopu – oby jak najszybciej. 😉

  10. Wspaniałe zdjęcia, zazdroszczę takiego urlopu 🙂

  11. Śliczności, zazdraszczam, wyjazdu, bo sama w tym roku nigdzie nie jadę. Ale miło, że wakacje udane :).

  12. Ochhh, zdjęcia na serio super, sporo zwiedziłaś :)) Super, że już wróciłaś, brakowało Ciebie :))

  13. P.S. – chyba nadużyłam słowa Super. Wybacz :p

  14. Zdjęcia przecudowne! Zazdroszczę Ci wyjazdu… ja niestety od lipca siedzę w domu i teraz tylko na parę dni mam wyjechać z rodzicami w góry.. A miałam takie piękne plany spędzenia dwóch tygodni ze znajomymi nad morzem – tak jak rok temu, jednak moim rodzicom jak zwykle coś nie pasowało… Hm, no cóż. 🙂
    Cieszę się, że dobrze wypoczęłaś.

Skomentuj

