Wyjazd

Trochę mnie nie będzie w blogowym świecie, ale mam nadzieję, że uda mi się od czasu do czasu coś poczytać na Waszych blogach. Sama pewnie jednak nic nie wstawię przez jakiś czas. Pozdrawiam wszystkich – odpoczywających i czekających z utęsknieniem na urlop.

Ostatnio zrobiłam zakładkę z aniołkiem – trochę takim kuchennym, może mało anielskim, ale niech jest…

Trzymajcie się! Papa…

39 responses to “Wyjazd

  1. Udanego wypoczynku. 🙂 Pochwal się jeszcze gdzie wybywasz jeśli to nie tajemnica. 🙂

    • Przyłączam się z ciekawością i również życzę udanych wakacji. (;

    • Dziękuję bardzo.
      Nie, to nie jest tajemnica oczywiście. Rzadko wyjeżdżam, dlatego tym bardziej się cieszę.
      Teraz lecę do Anglii, do mojego brata.
      A potem wybieram się jak co roku do mojej kochanej babci na wieś – taką na końcu świata, zapomnianą przez wszystkich. Tam się urodziłam i kocham to miejsce. Będę miała może internet, ale dostęp bardzo ograniczony.
      Pozdrawiam serdecznie.

  2. Udanego odpoczynku! 🙂

  3. Wspaniałego wyjazdu i niezapomnianych wrażeń! Mam nadzieję, że zarówno Londyn, jak i sielskie krajobrazy dostarczą Ci wiele radości. Zakładka śliczna.

  4. Piękna zakładeczka:))). Odpoczywaj a potem szybko do nas wracaj:))
    Pozdrawiam!!

  5. udanego wypoczynku 🙂
    sama bym gdzieś z chęcią pojechała, ale czuję, że nastąpi to nie wcześniej niż we wrześniu 😦

  6. Udanych wakacji i szybkiego powrotu do nas 🙂

  7. Baw się dobrze:)
    Szybko do nas wracaj 🙂

    Bosssskie aniołek 🙂
    Dlaczego kuchenny?

    • A tak mi się z gosposią domową kojarzy… 😉 Bardzo sympatyczną oczywiście.
      Sama w takim fartuszku spędzam pół życia – to wiesz… 😉
      Niech jest taki anioł czuwający nad garnkami i patelniami… 🙂

  8. Udanego wypoczynku życzę 🙂

    P.s. Na moim blogu otrzymałaś nominację do nagrody One Lovely Blog Award 😉

  9. Miłego i spokojnego wypoczynku :).

  10. Nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award. 🙂 Informacje w moim dzisiejszym poście. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  11. Miłego wypoczynku 😉

  12. życzę Ci udanego wypoczynku (i ciekawych lektur).

  13. Jak ja bym chciała mieć zdolności do robienia takich ładnych zakładek – niestety, dwie lewe ręce mam 😉

  14. udanej podróży. wypocznij i wracaj do nas szybko 🙂

  15. Ten Twój śliczny aniołek przypomina mi moją babcię 😉 Od razu mi się cieplej na serduszku zrobiło.

    Życzę miłego wypoczynku 🙂

  16. Hej, udanego wypoczynku ci życzę!!
    Ponad to chciałam poinformować, że nominowałam Cię do One Lovely Blog Award. Szczegóły w moim dzisiejszym wpisie:)

  17. Śliczne! I wcale nie wygląda ten aniołek kuchennie 🙂
    Pozdrawiam!

  18. i ja miałam się dołączyć do pytań o cel wyjazdów, ale już podczytałam komentarze.
    N ie wiem czy bardziej zazdroszczę Anglii czy wyjazdu na wieś, chyba jednak przeważa to drugie, w Anglii już byłam a i ja na wsi się wychowywałam. Beztroskie, miłe dzieciństwo.
    Udanego urlopu 🙂

  19. Kuchenny nie kuchenny, ale śliczna z nim zakładka! Miłego wypoczynku!

  20. Ale przepiękna zakładka. Miłego wypoczynku 😉

  21. W takim razie baw się dobrze 🙂 Ja w te wakacje siedzę w domu i niańczę kota 😉

  22. Udanego wypoczynku i pięknej pogody 🙂 Pozdrawiam serdecznie !!

  23. Udanego wypoczynku:)

  24. Udanego wypoczynku życzę 🙂

  25. Chciałbym zainformować, że nominowałem Ciebie do One Lovely Blog Award.

  26. Byłam dzisiaj w Empiku i znalazłam na półce dzieło pt. „Czytelniczka znakomita” Alana Benneta. Od razu pomyślałam, że to o Tobie! Jaką autor ma koncepcję „znakomitości” dowiem się dzis wieczór, bo w ramach oszczędzania oczu wybrałam wersję mp3. Czyta swym aksamitnym głosem Anna Seniuk. Całusy dla Córek! Niech Wam sprzyja pogoda!

    • Dziękuję – pogoda była wspaniała, aż trudno uwierzyć, deszcz padał raz i to wieczorem…
      A do czytelniczki znakomitej baaaardzo mi daleko niestety – dziękuję jednak za wiarę w moje siły.
      Pozdrawiam gorąco.

Skomentuj

