Stos na lato.

Nie wiem po co przyniosłam stos książek z biblioteki, skoro w domu czeka na mnie cała ich masa do czytania – ale to już taka choroba, na którą zresztą cierpi większość z nas wszystkich… 🙂

Od góry (zdjęcie można powiększyć):

1. L.Child „Elita zabójców” – kupiłam w mediamarkt, wersja kieszonkowa, więc taniutko,
2. C.McCarthy „Krwawy południk” – z biblioteki,
3. R.Ludlum „Testament Matarese’a” – z biblioteki,
4. K.Kotowski „Obława” – z biblioteki,
5. A Christie „Śmierć na Nilu” – z biblioteki,
6. B.Cornwell „Zimowy monarcha” i „Nieprzyjaciel Boga” – wylosowałam u Książkówki – wielkie dzięki!,
7. P.Watts „Ślepowidzenie” – z biblioteki,
8. I.McDonald „Rzeka Bogów” – z biblioteki,
9. M.Kallentoft „Ofiara w  środku zimy” – kupiłam i uzbieram wszystkie „pory roku”,
10. L.Lippman „Ostatnie miejsce” – kupiłam w mediamarkt za 9zł, z serii „kryminał z klasą”.

Obok książek stoją skończone obrazki kuchenne z jabłkiem i gruszką.

Życzę wszystkim miłych wrażeń czytelniczych na lato. Pozdrawiam!

34 responses to “Stos na lato.

  1. Cornwell’a i Kallentoft’a zdecydowanie polecam!! „Ślepowidzenie” – oryginalna pozycja, ale dla mnie bardzo się podobała. Ciekawa jestem Twojej opinii:))
    Gratuluję stosu i życzę przyjemnego czytania:))

  2. Książki pewnie i fajne, ale to nie jest to co ja czytam, za to obrazki to piękno dla moich oczu !!!!!
    Podziwiam, moje kuchenne leżą i czekają …nie wiem na co 🙂

  3. Ooo, „Krwawy południk” sama bym chętnie przeczytała, ale najpierw poczekam na Twoją recenzję. 🙂 Miłych wrażeń. 🙂

  4. Zapowiadają się godziny świetnej lektury! Czekam na recenzje, bo nic z tego nie czytałam, a wszystkie książki budzą zainteresowanie 🙂

  5. Znam tę chorobę, ostatnio miałam atak zaledwie wczoraj! na szczęście udało mi się ograniczyć do dwóch sztuk.:) A Twój stosik smakowity, zwłaszcza te jego elementy z serii „Uczta wyobraźni”.:)

    • No właśnie tak myślałam, że sama nie choruję…
      Nic jeszcze z tej serii „uczta wyobraźni” nie czytałam, więc też jestem ciekawa.

  6. Książka „Rzeka Bogów” jakoś tak mnie ciekawi. Poczytam recenzje i chyba się skuszę na nią.

  7. Imponujący stosik. Co ja mówię? Toż to przecież jest stos 😉 Pozostaje tylko czekać na recenzje.

  8. Wow! Piękny stos, piękny! Ileż tam jest książek, które chcę przeczytać! Ślepowidzenie, Rzeka Bogów, Cornwell…
    Krwawy Południk ciekawi mnie jednak najbardziej. Ja tej książki chyba do końca nie zrozumiałem, bo chociaz uwielbiam McCarthyego, to ta jego pozycja jakoś w ogóle do mnie nie trafiła. Niecierpliwie oczekuję relacji z Dzikiego Zachodu:)

    • Ciekawa jestem wszystkich.
      McCarthy również bardzo mnie ciekawi – jakoś chodziła za mną ta książka. Zobaczymy, czy mi Dziki Zachód przypadnie do gustu.
      No i ciekawa jestem jak poradzę sobie z s-f.
      😉

  9. Imponujące zbiorowisko. Sama podebrałabym Cornwella, McCarthy’ego oraz pozycje z „UW”. Jak tak patrzę na książki z biblioteki, to od zewnątrz nie są oznaczone i spokojnie możesz prezentować je jako własne. 😉

    Ciekawa jestem ile czasu zajmuje Ci tworzenie takich uroczych obrazków?

    Miłego czytania. 🙂

    • Taki obrazek robi się dość szybko, ale zależy ile ma się czasu. Tak średnio u mnie to około dwóch, trzech tygodni na dwa obrazki.
      U nas książki z biblioteki na tylnej okładce mają kody kreskowe, to z boku już nie są opisane.
      😉

  10. Oj tam, lepiej przynieść stosik z biblioteki niż zbankrutować na portalu, prawda? 😉

    • Ostatnio trochę kiepsko u mnie z finansami, bo córki zaczęły wakacje…. 😉 Ale szaleć w księgarni też potrafię – oj potrafię…
      Jednak jak widać – w bibliotece również.

  11. Chyba wszyscy znamy tę chorobę 😉

    Ja dziś kupiłam książkę z serii Lato z kryminałem „Piąta kobieta” Henning Mankell za 15 zł.
    A stosik bardzo treściwy!

  12. gratuluję nowości, a co do pór roku Kalentoffta, to gdzieś zapodział wiosnę, bo potem jest śmierć letnią porą i jesienna sonata 😉

  13. Stos świetny – życzę przyjemnego czytania 🙂
    A co do Twoich prac – śliczne, pewnie pięknie zdobią kuchnię!
    Pozdrowienia!

  14. Obrazki cudne, stos imponujący 😉 Nic tylko pogratulować 😉

  15. No to zapas lektury na jakiś czas masz. Z 10 pozycji, tylko 4 są mi znane, ale za to jakie, Child (wiadomo:), McCarthy (znakomity w każdej powieści), Ludlum (już niestety nie czytam go) Kallentoft, na którego po ostatniej Jesieni, nawróciłam się.
    Masz co czytać, więc przyjemnej lektury i weny recenzenckiej życzę :).

    • A dziękuję, dziękuję.
      Ludluma nic jeszcze nie czytałam, tak wpadło mi w oko w bibliotece, a czemu już nie czytasz?
      Childa kupuję wszystko – wiadomo.
      McCarthy – konieczny autor do poznania, bo czytałam tylko „Drogę”.

      • Ludluma czytałam namiętnie jak tylko zaczął się w polskich księgarniach pojawiać, zaczęłam od Bourne’a i przeczytałam praktycznie wszystko co napisał, prawdę mówiąc mam wszystkie jego książki. Potem wziął i umarł ten Ludlum, a w księgarniach co kilka miesięcy pojawia się jego nowość. Facet więcej pisze po swojej śmierci, niż za życia. I niestety, te powieści pisane po śmierci są okropne, więc dałam spokój :). Akurat Testament jest niezły, więc może się nie rozczarujesz. McCarthy’ego świetna jest „To nie jest kraj dla starych ludzi” i od tej zaczynałam znajomość z tym pisarzem :).

  16. Jane – A to historia z tym Ludlumem, dzięki za info…
    Poszukam tej powieści McCarhyego.
    Pozdrawiam.

  17. Ja też dzisiaj nie wiedzieć czemu pognałam do biblioteki, choć własna półka i czytnik aż się proszą. Na tę chorobę nie ma rady. Stos cudny, ale obrazki jeszcze piękniejsze 🙂

  18. ależ Twój stos cieszy oko 🙂
    I na mej półce stoi Luldum, jakoś ciągle mi jest z nim nie po drodze. Przeczytasz, zachęcisz i ja się skuszę 🙂
    Cornwell to strzał w dziesiątkę, będziesz zadowolona, obiecuję 🙂
    Pozdrawiam :)))

Skomentuj

