2000 komentarz

Wczoraj się nie wyrobiłam, ale dziś chcę oznajmić, iż 2000 komentarz wpisała Nyx do książki „Pęknięcie”.  Zrobiłam dla Ciebie dwie optymistyczne zakładki – na przekór naszemu pesymizmowi. 😉 Mam nadzieję, że Ci się spodobają, a w chwili zwątpienia wywołają choć mały uśmiech na twarzy. Proszę o podanie adresu na maila. Wszystkich serdecznie pozdrawiam – czekamy teraz – może na 2500 tysięczny komentarz…. ? 🙂

16 responses to “2000 komentarz

  1. gratulacje dla Nyx 🙂
    piękne zakładki, a ta z kwiatkami – istne cudo 🙂

  2. Gratuluję i … zazdroszczę zakładki:)). Zwłaszcza ta z filiżankami jest boska:D
    Pozdrawiam!!

  3. O matko, no nie wierzę, że miałam takiego farta! 😉 Beatrix, te zakładki są CUDNE! Brakowało mi właśnie takich cudeniek, bo moje książki zawsze były smutne, kiedy wkładałam w nie papierowe zakładki – reklamówki. Teraz będę miała problem – którą z nich wybrać najpierw. Chyba będę zamieniać co jakiś czas, poczytując „Srebro” 😉

    Dzięki wielkie i adres już ślę!

  4. Gratuluję. A zakładka z „potworkami” jest cudna i właśnie grzeje się między stronami „Czarnoksiężników”. 🙂

  5. Jakie śliczne:)

  6. jakie piękne zakładki.. och !!! pozdrówki niedzielne

  7. Śliczne zakładki 😀
    Szczęściara z tej Nyx 🙂

  8. piękne zakładki 🙂 gratulacje dla Ciebie i Nyx 🙂

  9. Gratuluję 🙂 A zakładki – jak zawsze – śliczne. Zwłaszcza ta kwiatowa 🙂

  10. Piękne zakładki!
    Ta w kwiatki to małe cudeńko:)

  11. kolejne maleństwa, które niezmiernie cieszą me oczy 🙂

  12. Są śliczne, gratulacje dla obdarowanej 🙂

  13. Zakładeczki urocze, zwłaszcza kwiatuszkowa 🙂 Jak ja lubię haftować zakładki! Gratulacje dla Nyx 🙂

  14. Obie zakładeczki śliczne, ale z kwiatuszkami wymiata 🙂

Skomentuj

