Wyniki losowania

Serdecznie wszystkim dziękuję za udział w zabawie.

Oto wyniki:
filiżanki – Odcień Purpury,
monsters – Agna,
kwiatuszki – Agnieszka Tatera.

Gratuluję mocno. Proszę dziewczyny o podanie swoich adresów na maila. A 2000 komentarz już bliziutko, ale jeszcze nie padł…  😉

19 responses to “Wyniki losowania

  1. O kurka! Przegapiłem i sie nie zgłosiłem!:) Ale w sumie i dobrze, bo mam żołnierzyki z których jestem niesłychanie dumny:)
    Gratuluję! Teraz trzeba będzie spamować komentarzami;))

  2. Gratulacje dziewczyny! 🙂

  3. Nic nie mam szczęścia, ale szczęśliwczyniom gratuluję!!

  4. Gratuluję 🙂

  5. Ja również gratuluję 🙂

  6. Ooooo, jak super 🙂 Po fazie wygrywania od czasu do czasu książek, teraz wygrałam drugi raz zakładkę :D:D:D Bardzo się cieszę, tym bardziej, ze Twoje są takie śliczne.

  7. Gratuluję i zazdroszczę:))

  8. gratuluję i zazdroszczę okrutnie tych wspaniałości.

  9. Gratuluje tych monsterków, są naprawdę przecudne 😉

  10. buuuuu; ;))

    ale i tak mam wyjatkową zakladke ….. 😉 od Ciebie.

    Miłego weekendu! Odpoczywaj

  11. gratuluję 🙂

  12. O kurczę! Ostatnio biorę udział w konkursach by utwierdzać się, że nie mam szczęścia w losowaniach, a tu Beatrix perfidnie pokrzyżowała moje plany. ^^

    Dziękuję i już produkuję maila. 🙂

  13. Gratuluję :D!

  14. Bardzo się cieszę i dziękuję za przypomnienie 🙂 Ostatnio coś kiepsko u mnie z pamięcią 😉

  15. Gratulacje 🙂

  16. gratulacje ! :)))

  17. Ja rowniez gratuluje zwyciezczyniom 🙂

Skomentuj

