Wakacyjna wymiana u Sabinki

Otrzymałam paczkę od Renaty prowadzącej bloga Robótki Renuli. Bardzo dziękuję – dostałam książkę Williama Whartona, którego bardzo lubię. Książka nosi tytuł „Werniks” – nie mam jej w swoich zbiorach, więc dokładam do kolekcji. Dostałam też piękną zakladkę, która wzbudziła mój zachwyt – wyszyta na plastikowej kanwie – cudo!

Wielkie, wielkie dzięki. 🙂

 

 

20 responses to “Wakacyjna wymiana u Sabinki

  1. Werniksu chyba nie czytałem. Wharton ma kilka naprawdę fajnych książek. Moja top lista to „W księżycową jasną noc” „Spóźnieni kochankowie” i ta o świętach bożego narodzenia:) Nigdy nie pamiętam tytułu:)

    O! Ale fajna kociakowa zakładka:)

  2. Gratuluję paczki:)). Bardzo ciekawie się prezentuje. Whartona lubię i mam kilka jego książek, choć o lekturze „Werniks” nie słyszałam. Będę czekać cierpliwie na Twoje wrażenia:).
    Pozdrawiam!!

  3. Ten anonim to oczywiście ja (kasandra_85). Chyba blogger znowu się buntuje:D

  4. Dziewczyny wykazują się nie lada pomysłem na zakładki 🙂
    Kot zarąbisty, schowaj bo ukradnę :P:P:P

  5. Świetne zdobycze !:) U mnie na blogu niedługo też zagości pan Wharton. 🙂

  6. Witaj.Uff-kamień z serca,że nie masz tej książki.Życzę więc przyjemnej lektury z kotkiem w reku:-)

  7. Swietna ksiazka i wspaniala zakladka 🙂

  8. Bardzo ładna paczka. Ja też w końcu muszę się na jakąś wymianę zapisać, ale… ja nie umiem robić zakładek 😦

    • To świetna zabawa – a zakładki nie zawsze dostawałam ręcznie robione, czasem dziewczyny kupują. Też są bardzo ładne, najważniejsze, że to zawsze niespodzianka i naprawdę fajny pomysł z wymiankami – zachęcam do kolejnej zabawy, jeśli tylko będzie. 😉

  9. w zakładce z miejsca się zakochałam i jeszcze ten czekolady drink… pycha 🙂

  10. Rzeczywiście zakładka cudo 😉

Skomentuj

