Zakładki na lato – losowanie.

Obiecałam, że dziś będą zakładki. Ledwo się wyrobiłam, ale jak daję słowo, to dotrzymuję. 🙂

Niekoniecznie one z latem się kojarzą, ale niech są „na lato”. Proszę wybrać jedną – czyli zakładki przeznaczyłam dla trzech osób. Pierwsza „monsters”  – w takie małe potworki, druga „filiżanki” i trzecia optymistyczna  „kwiatki”.  Jeśli w międzyczasie pojawi się dwutysięczny komentarz, to będzie jeszcze jedna dodatkowa. Zapisy do piątku do godziny 19.00.  Zapraszam do zabawy – zdjęcia można powiększyć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36 responses to “Zakładki na lato – losowanie.

  1. ACH! wszystkie cudne ale najbardziej podobają mi sie filiżanki – zglaszam sie 🙂

  2. Filiżanki, bo i w moich kolorach i wiecznie kawę żłopię 😦 :(:(

  3. Monsters są takie słodkie *_______* Zazdroszczę, ja ŻADNYCH zakładek nie umiem zrobić, ech. Zgłaszam się oczywiście do słodkich potworków – monsterków 😉

  4. Czerwona mnie urzekła najbardziej, chociaż wszystkie są niesamowite. Gratuluję umiejętności!

  5. Wow!! To i ja ustawiam się w kolejeczkę i to po zakładkę z filiżankami:D
    Pozdrawiam!!

  6. jako miłośniczka zakładek zgłaszam się po monsters’y 🙂

  7. Ja także zgłaszam się po filiżanki i kolejny raz patrzę na zdjęcia z zazdrością ;). Co za talent!

  8. nikt się nie zgłasza do kwiatków, to ja poproszę:)
    Może nie będzie konkurencji? Na to po cichu liczę;)

  9. Cudne! Chętnie przygarnęłabym filiżanki 🙂

  10. To ja bym prosiła o filiżanki 🙂

  11. Zakładka z kwiatkami i małą kokardką zachwyciła mnie na maksa! Chętnie bym ją przygarnęła 😉

  12. A ja bym z ogromną chęcią przygarnęła tą zakładkę z kwiatuszkami!

  13. Cudne zakładki 🙂
    Z chęcią bym przygarnęła słodkie potworki 🙂

  14. I ja też po kwiatki ;p Chociaż i filiżanki są super! Może w końcu się uda, bo mam w tego typu losowaniach pecha 😉

  15. Powiększałam te zdjęcia na zmianę, tak się wahałam między filiżankami i potworkami, ale przeważył kolor czerwony 😉 – zgłaszam się po monsters 🙂

  16. Cudeńka ! Piękne, najchętniej zgłosiłabym się na wszystkie! 🙂
    Ale wybór padł na filiżanki, kawa i książki są u mnie nieodłączne 🙂
    I po raz enty – gratuluję talentu ! 🙂

  17. A ja się ustawię po kwiatki :),uam20@wp.pl

  18. A ja się piszę na monsters 😀

  19. Och jejku, to ja poprosze filiżanki, jeśli można!
    Baaardzo ładne!

  20. Zgłaszam się po potworki. Śliczności wyszywasz!

  21. Ja chętnie po kwiatki się zgłoszę 🙂
    Pozdrawiam! 😉

  22. monsters czyli potworki – zgłaszam się 🙂

  23. Ja jako kawoszka zgłaszam się po filiżanki. 🙂

  24. Ja się zapisuję po tę załadkę z monsterkami 😀 https://beatrix73.files.wordpress.com/2011/06/dsc007151.jpg

  25. ten powyższy anonim to ja. coś mi nie wyszło z połączeniem z wordpressem 🙂 Pozdrawiam!

  26. Wybieram potworki 🙂 choć bardzo ładne są także i z kwiatkami i filiżankami 🙂 ale masz talent!

  27. Zgłaszam się:)Urzekła mnie zakładka w kwiatki:)

  28. Ja chętnie zapiszę się na filiżanki, chociaż wszystkie są bardzo gustowne 🙂

  29. Jakie śliczne!:) Ta z filiżankami mnie urzekła, od razu kojarzy się z zacisznym fotelem i odrobiną gorącej, aromatycznej herbaty jako dodatku do lektury… Niniejszym więc zgłaszam się do filiżanek.:)

  30. mam już jedną Twoją zakładkę, więc dam szansę innym, a jest o co powalczyć! Piękne 🙂

  31. Śliczne jak zawsze i wybór nie mniej trudny, ale po chwili wahania zdecydowałam, że powalczę o filiżanki 🙂

  32. Hej, ja odnośnie Twojego pytania do Powołania – P.C. Cast 😉
    Jest to literatura i dla młodzieży (tej trochę starszej) i dla dorosłych lubiących ten gatunek 😉

  33. Wszystkie są świetne 🙂 Zgłaszam się do kwiatuszków 🙂

  34. Od dziś tylko pozytywnie ...

    Już się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam serdecznie . 🙂

  35. Na filiżanki już od dłuższego czasu choruję, więc się zgłaszam 🙂

Skomentuj

