Stosik

Powoli dochodzę do siebie, ale zaczyna się dziać coś dziwnego z moim zdrowiem – stres zrobił swoje. No i … „starość nie radość”.  😦

Dziękuję Wam za słowa wsparcia, wiele to dla mnie znaczy.

Gdzieś tam w między czasie, podczas różnych zakupów pojawiły się u mnie nowe książki do przeczytania:
1. S.King – „Szkieletowa załoga”, „Mgła” – z Biedronki za 9,90,
2. Krajewski, Czubaj – „Aleja samobójców” – też kupiłam w Biedronce za 9zł,
3. K.Ishiguro – „Malarz świata ułudy” – z biblioteki,
4. M.Mills – „Amagansett” (o zbrodni w letnim kurorcie, na pewno przeczytam w wakacje) – dostałam od Viv (dziękuję pięknie),
5. L.Child – „Wróg bez twarzy”, „Jutro możesz zniknąć” – z MediaMarkt,
6. A.Tchaikovsky – „Krew modliszki” (korzystnie od Fenrira – dziękuję),
7. J.Małecki – „Dżozef” – zachęciły mnie opinie Maksa i Pabla,
8. Y.Sigurdardottir – „Spójrz na mnie” – lubię tę pisarkę, mam poprzednie, cena niestety normalna z księgarni (chociaż ostatnio ceny książek w księgarni trudność uznać za normalne),
10. H.Murakami – „1084” i „Na południe od granicy, na zachód od słońca” – kupiłam na szczęście w promocji,
11. M.Grant – „Gone. Faza czwarta. Plaga” – wzięłam się w końcu za część trzecią, bardzo lubię tę serię,
12. J.C.Oates – „Niebieski ptak” – z biblioteki, zachęciła mnie do wypożyczenia tej książki opinia Kasandry.

Przy książkach nowy hafcik – z jabłkiem. Powstaje drugi – z gruszką. To prezent dla koleżanki, pokażę dwa, gdy będą gotowe.

W najbliższym czasie wezmę się za zakładki wakacyjne, bo biorę udział w dwóch wymiankach, ale również już wielkimi krokami zbliża się 2000 komentarz, więc też ktoś dodatkowo dostanie zakładkę. 🙂  Pozdrawiam Was gorąco.

34 responses to “Stosik

  1. Piękny stosik ! Ciekawy jestem jak pisze Mark Mills – u mnie „Amagansett” oraz „Ogród tajemnic” od dawna czekają na przeczytanie. A ostatnio w Biedronce była Sigurdardottir za 9,90zł !

    • Tak – „Weź moją duszę”, widziałam w Biedronce, ale już ją mam – na szczęście tę udało mi się kiedyś kupić na allegro za chyba 8zł.
      🙂

      • Mnie się Amagansett bardzo podobał. Nawet nie wiedziałam, że można znaleźć wydane po polsku inne książki tego autora. Poszukam sobie „Ogrodu tajemnic” 🙂

  2. O matkooo!!! Ale piękne stosisko:D. Gratuluję zdobyczy i życzę zdrowia:)

  3. Trzymaj się i nie daj się choróbsku!!! 🙂
    Na stres najlepsze jest porządne wyspanie się, ale wiem, jak o to trudno w dzisiejszym świecie….

    Pozdrawiam

  4. Jestem bardzo ciekawa, czy spodoba Ci się Murakami i jego twórczość, w której ja osobiście się zakochałam. „Dżoef” mnie kusi od dłuższego czasu, ale moich zakupach książkowych cały czas jakaś inna pozycja jest na pierwszym miejscu.
    Czekam na recenzje i cieszę się bardzo, że wszystko się u Ciebie poukładało i że jest lepiej 🙂

  5. Piękne nabytki – gratuluję! 🙂
    Jak się spojrzy po blogach, to Biedronka staje się ważnym punktem zaopatrzenia w książki 😉
    Mam nadzieję, że jak ochłoniesz po ostatnich przeżyciach i trochę odpoczniesz, problemy zdrowotne ustąpią, a my doczekamy się nowych recenzji. Ja będę szczególnie wypatrywać „Alei samobójców”, „Krwi modliszki” i „Dżozefa”. I oczywiście „Amagansett”, ale wytrzymam do wakacji 🙂

    • To prawda, coraz częściej na blogach pojawiają się książki kupione w Biedronce albo i innych marketach… 😉
      Ceny kuszą.
      Na pewno nadrobię zaległości czytelnicze, dziękuję serdecznie.

  6. King, Krajewski, Child, Murakami same perełki aż miło popatrzeć.
    Mam niemałe zaległości w blogowaniu i dopiero teraz wyczytałam o Twoich ciężkich dniach. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się układa i córa wraca do zdrowia.
    Życzę Ci dużo sił, regeneruj się, odpoczywaj….i czytaj -czytanie na pewno pomoże w stresie!
    Wszystkiego dobrego 🙂

    • A to święte słowa – czytanie pomaga. Ostatnie sytuacje w moim życiu powodowały jednak, że nawet czytać nie mogłam.
      Wierzę jednak, że wszystko minie.
      Pozdrawiam. 🙂

  7. Wobec tego życzenia zdrowia w dalszym ciągu aktualne, co niniejszym czynię i miłej lektury :).

  8. Czekałam na tego posta bo ostatni nie był zbyt wesoły, mam nadzieję, że nowe lektury pomogą Ci choćby częściowo w powrocie do zdrowia. Trzymaj się ciepło 🙂

  9. Na pierwszy rzut oka mam chrapkę na czwartą część serii Gone, a także na „Spójrz na mnie”. Te książki chodzą za mną już od dłuższego czasu 😉

  10. „Szkieletową załogę” mam już za sobą, King jak zwykle świetny 🙂 Murakamiego sama bym z chęcią poczytała, ale chwilowo muszę skupić się na innych pozycjach. Czekam na wrażenia z lektury 😀

  11. o widzę moje ulubionego Kinga i Murakamiego 🙂 Stosik imponujący, tylko pozazdrościć 🙂

  12. Stosik świetny, naprawdę 😀
    Pozazdrościć.
    A i dalszego powrotu do zdrowia i formy życzę:)

  13. Jane, Sylvia, Lena, Odcień Purpury, Toska, Miqaisonfire – dzięki wielkie! 🙂

  14. Kochana, nie stresuj się, myśl pozytywnie i zrelaksuj się przy swoim świetnym stosiku. A tą nagrodą za komentarz przyznaję nęcisz, do tego stopnia, że tylko wrodzone poszanowanie netykiety nie pozwala mi nabijać licznika 😉

  15. Za Tchaikowskiego zabierz się koniecznie od I tomu, bo one się mocno łączą:) (nie pamiętam czy czytałaś… skleroza:)
    Dżozef:) Jak on pięknie wygląda:) Generalnie całkiem imponujący stosik! Zazdraszam! Niech mi tylko ktoś powie, dlaczego u mnie w biedronce nigdy nie ma takich fajnych książek, tylko same romanse? Normalnie skandal prawie:))

    • Muszę dokupić I i II tom Tchaikowskiego.
      Mam kilka biedronek w moim mieście – różnie jest z książkami, w jednej są ciekawsze tytuły, w innej niewielki wybór. Ale ceny świetne.

  16. Też mam „Szkieletową załogę”- dostałam od taty 😀
    Murakamiego bym podkradła 🙂
    Gratuluję stosika i życzę miłego czytania 🙂

  17. Ach, te książki z Biedronki… 😉 Zapisałam się na wyzwanie z Murakamim, a na razie nie podejmuję nawet próby przeczytania czegokolwiek… No i powinnam się przeprosić z Kingiem, bo postawiłam na nim krechę po JEDNYM tomie opowiadań…

    • Ja podobnie – z wyzwaniem… Zapisać się zapisałam, ale kiedy dojdzie do tego strona praktyczna – ???
      Mam swoje ulubione książki Kinga i do nich wracam. Mam też takie, że nie mogłam uwierzyć w to, że też King je napisał… 😉

  18. Tak, ja też widziałam w Biedronce ten zbiór opowiadań Kinga za niespełna 10 zł. Kurczę, a pomyśleć, że ja swego czasu dałam za tę książkę ponad 30 zł:/

    • U mnie to się często zdarza, dlatego przestałam zwracać na to uwagę – wykończylibyśmy się, gdybyśmy ciągle żyli w oczekiwaniu na obniżki. Trudno przewidzieć, co będzie w promocji. Podobnie jest z grami, które kupuje mój mąż. Kupi za 120zł, a potem nagle jest ta sama za 70zl. Jak coś uda mi się kupić taniej, to bardzo się cieszę. A w innym przypadku – trudno… 🙂
      Zaglądaj do MediaMarkt – tam często horrory, thrillery można wyszperać taniej. 😉

  19. Miłej lektury 🙂

  20. czekam na wrażenia po lekturze: Jutro możesz zniknąć i Spójrz na mnie. Mnie się osobiście bardzo spodobały 🙂 a prócz tego przeogromnie zazdroszczę Ci Dżozefa. muszę się w końcu w niego zaopatrzyć.

  21. Wow, ale stosisko 😉 Gratuluje i zazdroszcze 🙂 Miłej lektury 🙂
    Pozdrawiam, Kass

  22. Kurczę, własnym oczom nie wierzę! „Szkieletowa załoga” za 10 zł! To się nazywa udany zakup! Będę musiał zacząć przeszukiwać dostępne w supermarketach półki z książkami, bo jak widać nigdy nie wiadomo na co się trafi. Jak poprzednicy zazdroszczę tak pokaźnego i interesującego stosu i co by nie mówić, czekam na recenzje 🙂 W szczególności „Dżozefa”, gdyż czuję się niejako współodpowiedzialny za ten zakup 🙂

Skomentuj

