Nie na temat…

Dziękuję za komentarze pod poprzednim wpisem – przy książce o Drakuli.

Niestety pomimo podawania od poniedziałku leków i dużej ilości płynów, w czwartek wieczorem trafiłam z najmłodszą córką do szpitala – dziś wyszłyśmy na wielkie prośby, bo jutro mam komunię starszej… Jestem wykończona, a moje cienie pod oczami zrobią furorę. 🙂

Dlatego nie miałam czasu, żeby cokolwiek Wam odpisać. Jak jakoś dojdę do siebie po tym wszystkim, postaram się napisać o kolejnej książce. I zajrzeć na Wasze blogi oczywiście.
Pozdrawiam. Miłej soboty i niedzieli.

24 responses to “Nie na temat…

  1. Zdrówka Wam życzę !!!!!
    U nas niestety tez jakiś wirus panuje…mojego Młodego właśnie w piątek dorwał, póki co dajemy radę 😦

  2. Wspaniałej komunii i dużo zdrówka dla młodszego dziecięcia (dla starszego oczywiście też).

  3. Trzymaj się dzielnie:)). Życzę zdrówka dla córeczki i udanej komunii!!
    Pozdrawiam ciepło:)

  4. Przesyłam uściski i życzenia zdrowia dla wszystkich. A Komunia niech będzie wspaniałym świętem.

  5. Biedutko, trzymaj się. Ja też tak kiedyś miałam, szpital z młodszym w najgorszym momencie, bo byłam starszej też potrzebna. Ech, życie.

  6. Ojjj, oby szybko wróciła do zdrowia. Wszystkiego dobrego.

  7. Życzę z całego serduszka zdrówka i duuużo sił dla Ciebie i córeczki.

  8. Serdecznie Wam dziękuję – usiadłam na chwilę (przed chwilą skończyłam akcję prasowanie) i staram się trochę poczytać – ale nie książkę, bo w szpitalu próbowałam czytać i nic nie wiem, o czym czytałam…
    Trochę podczytuję blogi, komentarze i staram się dochodzić do siebie.
    Pozdrawiam gorąco.

  9. Życzę dużo zdrówka i trzymam kciuki 🙂

  10. Zdrówka oczywiście życzę Twojej córeczce, udanej komunii i Tobie regeneracji sił ! 🙂

  11. Mam nadzieję, że młodsza córa czuje się lepiej, komunia była piękna, starsze dziecię wzruszone, teraz obie latorośle śpią a mama ma czas dla siebie i odpoczywa 🙂

  12. mam nadzieję ze wszystko się udało.. no i zdrowia dla córeczki. Pozdrawiam 🙂

  13. W takim razie szybkiego powrotu do zdrowia 🙂

  14. http://miqaisonfire.wordpress.com/wakacyjna-wymiana/
    Zachęcam do wzięcia udziału w wakacyjnej wymianie książkowej 😀

  15. Współczuję i serdecznie pozdrawiam, czasem sami nie wiemy jak jesteśmy twardzi dopóki życie nie nadepnie na odcisk!

  16. Życzę zdrowia dla młodszej pociechy i radosnego święta dla starszej 🙂

    Pozdrawiam 🙂

  17. Zdrowia i odpoczynku życzę 🙂

  18. Oczywiście, jeśli chcesz tak zrobić, to nie ma problemu 🙂 Wyślij mi tylko swój adres i to jakie książki Cię interesują, żebym wiedziała 😀

  19. dzięki za odwiedziny u mnie na blogu.

    Zdrówka dla dzieciaczków życzę.

    „Przepowiednia” powinna spodobać się 15-latce. Chociaż jest kilka intymnych scen, to są opisane w taki sposób, że nie gorszą, z pewnością nie miałabym nic przeciwko aby moja 15-letnia córka przeczytała tę książkę.

Skomentuj

