Filmowo

Nadrobiłam troszkę zaległości filmowych i obejrzałam cztery filmy – każdy z innego gatunku, ale wszystkie bardzo mi się podobały.

„Harry Potter i insygnia śmierci” – Harry wraz z przyjaciółmi poszukuje horkrusów, aby zniszczyć Voldemorta. Okazuje się to bardzo trudne. Władza Czarnego Pana rozrasta się, opanowuje Ministerstwo Magii i Hogwart. Wszędzie krążą śmierciożercy. W tej części wiele mroku i smutku, ale wszystko zrobione bardzo ładnie, film „dopięty na ostatni guzik”.

„Turysta” – bardzo przyjemny film z pięknymi obrazami i ciekawą historią. Dość przewidywalny, jednak zupełnie mi to nie przeszkadzało, oglądałam naprawdę z ogromną przyjemnością. Taki – dla oka i ducha. Oczywiście nie sposób nie wspomnieć o pięknej Angelinie Jolie i przystojnym Johnnym Deppie, dla których warto odsapnąć po ciężkim dniu i zanurzyć się w widokach Wenecji…

„Red” – świetna zabawa z Brucem Willisem, Johnem Malkovichem i Morganem Freemanem, ściganki, strzelaniny, tajne służby, przekręty… mieszanka wybuchowa po prostu. 🙂

„Dla niej wszystko” – ten film polecam szczególnie, bo to wspaniała sensacja (a właściwie dramat sensacyjny) – życie pewnej rodziny runęło w gruzach, gdy żona głównego bohatera została skazana na dożywocie za morderstwo. Główną rolę zagrał Russel Crowe, film niesamowicie trzyma w napięciu, można oglądać wspólnie z mężem, żoną, chłopakiem, dziewczyną, samemu – naprawdę świetny.

No to tyle, bardzo się cieszę, że udało mi się trochę pooglądać, bo kiedyś często chodziłam do kina i właściwie byłam na bieżąco. Ostatnio filmy gdzieś na szarym końcu mojego życia się tułają, dlatego tym bardziej jestem zadowolona z tego, że trochę pogapiłam się w szklany ekran…. 🙂

47 responses to “Filmowo

  1. „Dla niej wszystko” brzmi zachęcająco, chyba sobie wypożyczę. Lubię tego typu filmy.

  2. Na „Insygniach śmierci” byłam w kinie, jak z resztą na każdej części Harrego Pottera 😉 Byłam nią naprawdę pozytywnie zaskoczona w porównaniu do ekranizacji 5 i 6 części. Teraz pozostaje czekać do lata na zakończenie ;D
    Pozostałych filmów nie oglądałam, ale chciałabym obejrzeć wszystkie z nich 😉

  3. „Dla niej wszystko” oglądałam w kinie, wyszłam zachwycona i ten zachwyt pozostał do dziś! 🙂 naprawdę warto ten film polecić innym:) z pozostałych oglądałam tylko Harrego- po czym stwierdziłam , że totalnie już z niego wyrosłam:)

  4. Też muszę nadrobić zaległości filmowe:). Zacznę chyba od „Turysty”:)
    Pozdrawiam!!

  5. „Turysta” i „Dla niej wszystko” na 100 procent do nadrobienia, „Red” jakoś mnie nie wciągnął, chyba takie filmy już mnie po prostu nudzą, a „Harry” to zupełnie inna historia – już się doczekać nie mogę ostatniej ekranizacji

    • Polecam serdecznie.
      Co do „Red” to chyba miałam dobry dzień, bo naprawdę uśmiałam się na tym filmie… Nie należy do ambitnych, ale czasami warto „nie myśleć”. 🙂

  6. byłam na Harrym w kinie. czułam się wgnieciona w fotel 🙂

  7. „Dla niej wszystko” na pewno obejrzę. I „Turystę”, na którego mam oko, odkąd wyszedł. HP nie dla mnie, już tyle razy próbowałam oglądać, ale nie wychodziło – lepiej zostawię ten film dla innych 🙂 Co do „Red’a” to oglądała go moja druga połówka, kiedy ja czytałam książkę i zerkałam jednym okiem – i nie żałuję 🙂

  8. „Red” i „Dla niej wszystko” wciąż przede mną, chociaż nie ciągnie mnie do tego filmu Crowe’a (uwierzysz, że jeszcze jego Robin Hooda nie widziałam^^).
    Pozostałe widziałam i mile mnie zaskoczyły, bardzo mi się spodobały.

    Muszę się ogarnąć i zacząć produkować recenzje, w końcu wrażenia całkiem mi się zatrą.

    • No pisz, pisz, bo fajnie rozkładasz filmy na czynniki pierwsze 🙂
      Robin Hood jest świetny – taki, naprawdę inny. Myślę, że Ci się spodoba.
      A „Dla niej wszystko” to film wart uwagi, polecam.

  9. Żadnego z tych filmów jeszcze nie widziałam, choć na „Turystę” mam już chrapkę od dawna zwłaszcza ze względu na obsadę, wydaje mi się też, że „Dla niej wszystko” mógłby mi się spodobać, więc zaraz go sobie poszukam w necie.

  10. oooo z tych filmow to obejrzałabtm Turystę 🙂 bo Depp 🙂 a ja wczoraj ogladalam Titanica 😀 ech.. takie to ckliwe

    • Titanic swego czasu był filmem, który oglądałam non stop… I właściwie do dziś to jeden z moich ulubionych filmów. Pamiętam, że gdy pierwszy raz go obejrzałam w kinie – nie mogłam dojść do siebie, tak mi się podobał. 🙂
      Jakąś romantyczną duszę miałam… ? Dziwne. 😉

      • Widziałam „Titanica” w kinie i zrobił na mnie wrażenie. Nawet kupiłam sobie kasetę z muzyką filmową, do której czasem wracam, a do filmu wcale. To jeden z tych tytułów, które ogląda się raz. Niestety nie dołączył do zacnego grona „Rozważnej i romantycznej” Anga Lee, „Cztery wesela i pogrzeb” czy „Małe kobietki”, który oglądam gdy tylko nadarzy się ku temu okazja. A „Titanica” lubię i darzę sentymentem.

      • A ja, jak szalona – kupiłam sobie film na kasecie wtedy i oglądałam, przewijałam, oglądałam…. 🙂
        Choroba jakaś.

  11. A ja coś ostatnio opuściłam się w oglądaniu. Do kina wybierałam się na „Jak zostać królem” (bo Firth) dopóki nie było premiery – potem zawsze coś ważniejszego było. W telewizji w ciągu dnia Playhouse Disney, a wieczorami, jak mam czas, to czytam albo krążę po sieci. I tak ostatnią rzeczą, która obejrzałam, a nie była bajką, jest chyba 3 sezon True Blood w styczniu. Ale jak sobie poczytam o filmach, to prawie jakbym widziała:)

    • Ja też jakoś rzadko coś oglądam z filmów pełnometrażowych. Najczęściej krótkie seriale, ale ostatnio nawet na to brak czasu. Dlatego cieszę się, że udało mi się obejrzeć te, a mam jeszcze „Pogrzebanego” i może w piątek skrobnę trochę czasu…
      Przesyłka wysłana. 🙂

  12. Miałam dylemat między „Dla niej wszystko” a „Pogrzebanym”, jak wiesz zwyciężył ten drugi i już widzę że muszę koniecznie obejrzeć ten z Russellem C.

  13. Ja oglądałam tylko Harrego i oczywiście i tak sądziłam po jego obejrzeniu że książka jest lepsza;D A co do Turysty to się już od dawna do niego przymierzam i mam nadzieje że się mi spodoba 🙂

  14. Do filmów z serii o Harrym Potterze podchodziłam dosyć sceptycznie. Za każdym razie byłam wzburzona faktem, iż powycinali z książek tak wiele znaczących faktów. Zastanawiałam się, jak twórcy ekranizacji rozwiążą całą sytuację w ostatniej części, kiedy to wyjaśnia się dosłownie wszystko, a tymczasem w filmach wiele (spośród tych rzeczy) nie zostało w ogóle wspomniane.

    Na całe szczęście filmowcy wybronili się, a film oglądałam z wielką przyjemnościa 😉

  15. ja mam niestety na odwrot, mam bardzo malo czasu na czytanie w tym roku, jak juz znajduje troche czasu to jestem tak zmeczona, ze wlaczam film 😛
    jednak wytrwale walcze z tym i powoli nadrabiam zaleglosci 🙂

  16. Pottera oglądałam kilka dni temu, ale jak dla mnie na 2.5 h filmu trochę mało się dzieje i niektóre rzeczy bez sensu. Ale ogólnie może być 🙂 No i warto dla samej Heleny obejrzeć, mimo, że nie ma jej wiele to jak zwykle jest świetna!

    Red jest świetny! Ale no to w końcu Bruce, więc nie może być inaczej 🙂

    A Turysta i Dla niej wszystko jeszcze przede mną.

  17. Z oglądanych przez Ciebie filmów widziałam wszystkie oprócz HP
    „Dla niej wszystko” – bardzo dobry, godny polecenia film
    Turystę dobrze się oglądało jednak bez rewelacji. Ale chociażby dla samych aktorów warto obejrzeć.
    A Red? Zasnęłam na nim… Nie mam mu nic do zarzucenia, po prostu za oglądanie zabrałam się zbyt późno, po cieżkim dniu, na dniach jeszcze raz go obejrzę
    Pozdrawiam 🙂

  18. Harry’ego widziałam i baaaaaaardzo mi się podobał. Czekam na lato i na premierę kolejnej części. W sumie nie chcę, żeby się kończyły, bo filmy robią się coraz lepsze i mroczniejsze::)
    „Red” też był w porządku. Zwłaszcza John Malkovich:)

    • John Malkovich – świetny. Jak tylko sobie go przypomnę, chce mi się śmiać. 🙂
      Też żałuję, że Harry już się kończy – a ta część taka smutna właściwie również bardzo mi się podobała. Pozdrawiam serdecznie.

  19. Z filmów, które dodałaś widziałam tylko Salt. Co do Harrego, muszę koniecznie nadrobić!
    Pozwolę sobie dodać Ciebie do mojej listy blogroll, jeśli nie masz nic przeciwko – jestem nowa, a Ty widzę dobrze już obeznana, więc mam nadzieję, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, mogę się do Ciebie zwrócić.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  20. Oglądałam tylko „Red”, ale jak dla mnie beznadziejny 😛

  21. Z wymienionych filmów oglądałam tylko Harry’ego i Turystę i o ile Potter jak zwykle bardzo mi się podobał tak na Turyście bardzo się zawiodłam – strasznie przewidywalny i mdły film moim zdaniem.
    Pozdrawiam Beatrix:)

  22. Planuje obejrzeć Harrego Pottera, ale się zebrać nie mogę by to zrobić. Może poczekam do drugiej części i obejrzę obie razem 🙂

  23. Turysta też mi się podobał:) pozostałych jeszcze nie widziałam 🙂

    Choć zakończenie już sobie dopowiedziałam gdzieś w środku filmu…

  24. Muszę znaleźć chwilę, bo też mam już kilka nieobejrzanych filmów na liście 🙂

    • Moja lista filmów ma kilometry….
      Także nic się nie martw.
      Polecam oczywiście – może na jakiś wieczór, moje propozycje. 🙂

  25. Pani ostatnio chyba zajęta… bo nic nowego tu nie ma 😦
    Pozdrawiam !!

Skomentuj

