Wiosenna wymianka u Sabinki

Bardzo serdecznie dziękuję Elziutce za przesympatyczną paczuszkę, którą otrzymałam w ramach wiosennej wymianki zorganizowanej przez Sabinkę. Zakładek już używam, bo są śliczne i bardzo pozytywne – naprawdę tego mi trzeba. Ponadto pyszna kawa i żelki, po których zostało już tylko opakowanie. 😉 Na zdjęciu widać też własnoręcznie wykonaną kartkę świąteczną, która była w przesyłce i piękne życzenia. No i książki oczywiście – dzięki wielkie Elziutko! Z tego co się zorientowałam, to całkiem blisko mieszkamy. 😉

Serdecznie dziękuję również za drugą kartkę z życzeniami świątecznymi osobie, od której ją dostałam. 🙂

Oczywiście pozdrawiam mocno Sabinkę, która wymiankę zorganizowała – świetna zabawa!

21 responses to “Wiosenna wymianka u Sabinki

  1. O kurcze, dostałaś książkę Tess Geritsen 🙂 🙂 Fajowo 🙂
    Ciekawa jestem co o niej napiszesz:)

    Na listę już zapisałam 🙂
    Pozdrawiam. S

    • Tess Gerritsen czytałam prawie wszystko – bardzo lubię jej książki. Postaram się przeczytać jak najszybciej, chociaż bardziej kusi mnie „Klinika”, bo lubię też Fitzka, który zawsze ma niesamowite pomysły. 🙂

  2. książkę pani Gerritsen i kawę Jacobs chętnie bym Ci podebrała i zaszyła się z nimi gdzie w ogrodzie 🙂

  3. O proszę, jaki przemiły prezent:) Bardzo podobają mi się te zakładki i kartka świąteczna. I zazdroszczę obu książek, zwłaszcza Gerritsen, którą ubóstwiam.
    I Wesołych Świąt życzę 🙂

  4. Ale miła niespodzianka i to tuz przed Świętami:)). Gratuluję paczki i pozdrawiam!!

  5. O! „Klinika” to świetny dreszczowiec. I Fitzek, i Gerritsen to autorzy godni polecenia. Życzę przyjemnej lektury 🙂

  6. Majówka Ci się super zapowiada, na Gerritsen poluje bo ostatnio bardzo ją polubiłam 🙂

  7. Ciesze się że książeczki się podobają. życzę przyjemnej lektury.
    Wesołych Świąt 🙂

  8. Smakowita paczuszka – i nie mam na myśli tylko jedzenia 😉 Fitzka nie czytałam, ale z Tess miałam do czynienia tylko raz i było to miłe spotkanie, na pewno nie ostatnie 🙂

  9. Coraz częściej widać na blogach efekty wymiany, w przyszłości sam będę musiał wziąć w niej udział, by się przekonać jak to jest 😉 Do tego darmowa kawa i słodycze – świetna sprawa!:)

  10. o ! ta paczuszka chyba najbiższa memu sercu!
    Z Kliniki będziesz zadowolona. Jestem bardzo ciekawa Twej opinii 🙂

    Miłego czytania 🙂

Dodaj komentarz