Wyniki losowania

Wszystkim bardzo dziękuję przede wszystkim za życzenia i bardzo miłe słowa. Kolejny torcik – za rok!

A losowania na pewno jeszcze będą po drodze… 😉

Chętnych do zestawu pierwszego, czyli „Rzeki tajemnic” i niebieskiej zakładki było 21. Zwycięzcą został Pablo!
Do zestawu drugiego, czyli książki „Biegając z nożyczkami” i zakładki czerwonej zgłosiło się 9 osób. Zwyciężyła Aneta!
A trzeci zestaw z powieścią „Ewa Luna” i zakładką biało-czarną, do którego zgłosiło się 10 osób powędruje do Vampire_Slayer!

Serdecznie wszystkim gratuluję i dziękuję za udział w zabawie. Zwycięzców proszę o podanie swoich adresów na maila. A poniżej zdjęcia z losowania, którego uroczyście dokonała moja córka Amelia:

16 responses to “Wyniki losowania

  1. Gratulacje 🙂
    To się ucieszą 🙂

  2. Sabinko, żebyś wiedziała! Ślicznie dziękuję! Aż mi banan na twarzy urósł. :))

  3. Gratuluję 🙂

  4. Yessssss!!!! Ależ się cieszę, bo nie chciałem się przyznać, ale bardzo chciałem wygrać, szczególnie Twoją zakładkę!:) Dzięki i pozdrawiam serdecznie:)

  5. Gratuluję! 🙂 Raaany, Ty robisz takie prześliczne zakładki! Ogromnie bym chciała, żeby ktoś coś takiego dla mnie stworzył. Może i mi kiedyś poszczęści się w losowaniu i zdobędę takie cudo. 😉

  6. Szczęśliwcom serdecznie gratuluję!
    Cichutko tylko zapytam, czy przewidujesz jeszcze w tym roku jakieś czerwone cudeńka dla publiczności? Do książkowych wygranych ostatnio miałam szczęście, ale taka zakładka to marzenie:)

    • Jak tylko znajdę chwilę to zrobię dla Ciebie. Na razie muszę uporać się z pracami świątecznymi – trochę kartek mi zostało do zrobienia, prac na kiermasz świąteczny … 🙂
      Ale to żaden problem, już myślałam o tym wcześniej, ale jeszcze szykowałam zakładkę na wymiankę, jakoś czas mi ucieka ekspresowo. Jak tylko będzie gotowa, dam znać. 🙂

      • Ale mnie ucieszyłaś!! Dziękuję!! Poczekam, ile będzie trzeba – mnie się nie spieszy 🙂

  7. Gratuluję wylosowanym:))

  8. gratulacje ! 🙂

  9. gratuluje zwycięzcom 😀 no może ja juz mam za duzo Twoich zakładek ;))) i szczescie teraz przelazło ze mnie na inych. Dobrze, niech Twoje dzieła fruwaja po całej blogosferze bo są piekne 🙂 pozdrawiam. milej niedzieli

    • Też się cieszę, że tak fruwają i służą. 🙂
      Ja sama lubię dostawać upominki, to cieszę się, że mogę innym sprawić chociaż taką małą przyjemność. Szkoda, że nie mam więcej czasu, bo tak dużo osób się zgłosiło… 😉
      Też życzę miłego wieczoru niedzielnego, ale jedna myśl niestety już krąży po mojej głowie (jutro…). Wiadomo.
      Pozdrawiam.
      PS A niedługo padnie 2tys komentarz – może to będziesz Ty? 😉

  10. 😀 O JUTRZE nawet nie wspominaj. a juz nie wspomne o nastepnych dniach kiedy czeakaja mnie dwa wyjazdy meczace jak jasna choelra.
    Co do 2tys komentarza – bede probowac 😀

  11. gratuluję wszystkim zwycięzcom 🙂

  12. 🙂 Super:) wysyłam maila:D

Skomentuj

