W międzyczasie…

Ostatnio mało czytam. Czas przecieka mi między palcami. Cieszę się, że zdążyłam zrobić losowanie, wyszyć dla Was zakładki i na wymiankę. Trochę ostatnio biegałam po sklepach , bo ciągle czegoś w domu brakuje – a jak ma się dzieci – to studnia bez dna… 🙂
No, ale w międzyczasie coś dla siebie też skrobnęłam:

1. D.Koontz „Intensywność” – w Media Markt taniutko, a kiedyś lubiłam Koontza, może warto wrócić?
2. M.L.Kossakowska „Zakon krańca świata” – cz.1 była w antykwariacie, drugą gdzieś muszę dokupić (za 14zł),
3. R.Cook „Oślepienie” – w MediaMarkt tułała się samotnie pomiędzy półkami, taniutko, to jedna z moich ulubionych książek Cooka,
4. M.Wolski „Rekonkwista” i „Wilk w owczarni” – to podpatrzone i zachęcone u Pabla,
5. B.Beckett „Genezis” – zachęcona przez Pabla,
6. H.Nesser „Człowiek bez psa” – zachęcona przez Jane,
7. A.Larsson „Burza z krańców ziemi” i „Krew, którą nasiąkła” – zachęcona przez Mary i Jane, (pierwsza z allegro za 8zł).

Tak to jest, jak się Was słucha…  🙂 A jeszcze mam na liście kilkanaście pozycji do kupienia – wypatrzonych na Waszych blogach oczywiście.  😉

Obok książek małe hafciki dekoracyjne, ale jeszcze nieskończone. 🙂

25 responses to “W międzyczasie…

  1. Polecam zacząć od Genezis:) Czyta się piorunem a wrażenia są ciekawe:) Szczególnie pod koniec;) Mam nadzieję, że Rekonkwista Ci sie spodoba:) Tylko uważaj, bo mój egzemplarz podczas czytania zaczął się rozpadać… tak to już jest z Supernową:(

  2. Piękny widok:)
    Ja przez/dzięki Pablo – po lekturze okaże się co jest właściwe 😉 – nabyłam „Psa w studni” i czekam na pana listonosza. „Rekonkwista” i „Wilk…” w dalszej kolejności. „Genezis” (znów Pablo) – w zdecydowanych planach. Na „Burzę…” A.Larsson (tym razem dzieło Mary) poluję. Do M.Kossakowskiej natomiast – po lekturze „Zastępów anielskich” – zachęcać mnie nie trzeba. Oj chętnie przechwyciłabym przynajmniej część stosika:)

  3. Piękne te zajączki 🙂
    A Cooka i Kontza bardzo lubię 🙂 Stosik super !!!

  4. Ciekawa jestem Twoich wrażeń z lektur Larsson i Nessera, a z Koontzem jakoś mi nie po drodze.
    Przyjemnego czytania :).

  5. Stosik bardzo przyjemny. „Zakon…” i u mnie czeka na lekturę, co prawda oba tomy, ale żaden nie mój.;) A hafciki śliczne.:)

  6. Jestem szczęśliwą posiadaczką powieści Nessera i Larsson, ale jeszcze ich nie czytałam. Gratuluję ciekawych nowych nabytków.

  7. Wolski Ci się spodoba, dołączysz do klubu 🙂

  8. Stos cudny, jak zawsze:)) . I do tego te piękne hafty. Gratuluję zdobyczy książkowych i artystycznej duszy:). Pozdrawiam!!

  9. ciekawy stos w atrakcyjnych cenach, coś co lubię
    A.Larsson również mnie interesuje, wypatruję więc recenzji
    przepiękne iście wiosenne wielkanocne hafty, zazdroszczę talentu 🙂
    co do R.Cooka, w KDC natrafiłam na jedną, mega przecenioną książkę
    pozwolisz, że zareklamuję 🙂 http://www.kdc.pl/cialo-obce_p3587789.html
    tylko jeszcze cena przesyłki … ale może mieszkasz w Lublinie, Poznaniu, Opolu lub w Gdańsku wtedy odbiór gratis 🙂

    Pozdrawiam 🙂

  10. Viv – to podobne książki kupiłyśmy. 😉
    Toska – ja również.
    Jane – myślę, że mi się spodobają, szczególnie mam ochotę na Nessera, jako pierwszego.
    Moreni – dziękuję. Za Kossakowską również.
    Lirael – dziękuję.
    Magda – pewnie tak. 🙂
    Kasandra – dziękuję.
    Kinga – dziękuję, cena faktycznie kusząca. Niestety muszę kupić z przesyłką, bo nie mieszkam w żadnym z tych miast. 🙂

  11. Takie już ryzyko czytania blogów. Moja lista też nieustannie się rozrasta, ale nie pozostaje nam chyba nic innego jak kupować i czytać 🙂 Miłej lektury!

  12. Koontza sobie odpuściłam po trzech próbach i nie mam zamiaru wracać.
    Kossakowskiej jeszcze nic nie czytałam, ale mam w planach.
    Cooka czytałam jedna i mi się nie spodobała. Dam jeszcze jedną szansę, bo na półce czeka „Toksyna”.
    Książka Larsson chyba gdzieś się znalazła na mojej liście, a może jeszcze nie…
    Reszty nie kojarzę.
    Miłego czytania życzę! 😉

  13. O jak świątecznie się zrobiło 🙂 A krecik to mi od razu się skojarzył z moją ulubioną bajką z dzieciństwa 😀

  14. Bardzo ciekawa jestem Twoich wrażeń po lekturze książek pana Wolskiego. Również podpatrzyłem je u Pabla i jestem już prawie na nie zdecydowana 😉

  15. Świetny stosik, a Pablo rzeczywiście potrafi zachęcić potencjalnego czytelnika jego bloga 😉 Wielu tytułów zazdroszczę, także nawet nie będę wymieniał, napomnę jednak, że starsze wydanie „Zakonu…” jakoś bardziej do mnie przemawia, niż to nowe – „błyszczące” 🙂 Gdzież są takie antykwariaty?;)

  16. Jakoś z tą wiosną bardzo mało czasu się zrobiło – nic, to, trzeba przeżyć. Pozdrawiam!

  17. Zaczytana w chmurach – Koontza lubię, ale z nim jest podobnie jak z Kingiem, ma bardzo dobre książki i bardzo kiepskie, jeśli wpadliby Ci kiedyś w ręce „Opiekunowie” to polecam szczególnie. „Toksyna” to świetny thriller medyczny, warto go przeczytać,
    Sylvia – mnie też ten krecić chwycił za serce ;),
    Enedtil – wychodzi na to, że Pablo kilka osób namówił na Wolskiego… ;),
    Maks – w moim mieście jest jeden malutki antykwariat, gdzie głównie można kupić podręczniki, ale od czasu do czasu trafi się coś do poczytania ;),
    Haftka – to prawda, załamuje mnie to… Pozdrawiam.

  18. nie wiem jak Ty to robisz, ale praktycznie każdą książkę z stosu mam ochotę przeczytać 🙂

  19. Ja też zauważyłam braki w portfelu od momentu poznania blogów książkowych 😉 a jeszcze tyyyyyyyyyyyyle chciałabym mieć i przeczytać ;]

  20. Varia – sama nie wiem ;),
    Arsenka – braki w portfelu po przejrzeniu blogów to u mnie norma :). A chciałabym jeszcze – ciągle mi mało. 😉 Mamy coś wspólnego.

  21. Ciekawa jestem wrażeń z „Krew, którą nasiąkła”, czytałam „Burzę z krańców ziemi” i w mojej ocenie byłą dość średnia, chociaż skusił mnie mroźny klimat 🙂

  22. Piękny stosik, piękny. Chętnie przygarnęłabym do przeczytania obie książki Larsson i Koontza też 🙂 Z tego drugiego bardzo cieszyłaby się moja połówka, która swoją drogą pożyczyła od znajomego Kossakowską (to tak w nawiązaniu do jednej z Twoich poprzednich notek) 😉

Skomentuj

