Urodziny

Dziś mija rok od pierwszego mojego wpisu na tym blogu. Bardzo się cieszę, że wytrwałam i nawet na chwilę nie straciłam chęci pisania. Na pewno zawdzięczam to Wam wszystkim, którzy do mnie zaglądacie. Serdecznie dziękuję, nigdy nie sądziłam, że zawarte tu znajomości będą tak trwałe. Szczególnie dziękuję Mary, która pierwsza mnie wypatrzyła wśród latających reklam – miałam wtedy bloga na wp i tam tak było :). Ponadto od początku wspierały mnie wpisy Wykredowanej, Imantry, Odcienia Purpury, Marakyo, Tuchy – dzięki wielkie. Od tego czasu Was przybyło kochani, dlatego pozdrawiam wszystkich odwiedzających i mocno ściskam. Dzięki Waszym blogom przeczytałam wiele wspaniałych książek!

Z okazji urodzin bloga przygotowałam trzy upominki.

1. Kryminał „Rzeka tajemnic” – z rozbudowanym wątkiem psychologicznym + zakładka w wersji optymistycznej, błękitna.

Przyjaciele z dzieciństwa – Sean, Jimmy i Dave – gotowi byli pójść za sobą w ogień. Pewnego dnia do chłopców podjeżdża samochód z obcymi mężczyznami. Do wozu wsiada tylko Dave. Kiedy odnajduje się kilka dni potem, nie jest już sobą. Nigdy też nie powie, co mu się przydarzyło. Po traumatycznym przeżyciu drogi przyjaciół się rozchodzą. Zejdą się po latach, gdy zginie córka jednego z nich. W czasie śledztwa ożywają demony przeszłości. Niepospolita, wielowątkowa powieść, łącząca elementy studium psychologicznego i kryminału. (ksiazki.wp.pl)

2. „Biegając z nożyczkami” – psychologiczno-obyczajowa powieść (dość wulgarna i dziwna, ale czyta się dobrze) + zakładka czerwona.

Biegając z nożyczkami wywoła u ciebie szok, zdumienie i poruszenie, nigdy nie zapomnisz już tej prawdziwej opowieści o zwykłym chłopcu w samych niezwykłych sytuacjach życiowych.

To prawdziwa opowieść o chłopcu, którego matka (poetka) oddała na wychowanie swojemu lekarzowi psychiatrze. Nagle, w wieku dwunastu lat, Augusten Burroughs musi zamieszkać w rozpadającym się domu wiktoriańskim, żyjąc na skraju nędzy. Dziwaczna rodzina psychiatry, szokujący pacjenci dopełniają obrazu. Nie panują tam żadne zasady, nie ma również obowiązku chodzenia do szkoły.

Biegając z nożyczkami jest na przemian odrażające i przygnębiające, porywające i obłędnie dowcipne. Ale przede wszystkim jest to zapis przeżyć zwykłego chłopca poddanego niezwykłym przeżyciom.

„Biegając z nożyczkami jest sprośną, skandaliczną, często zabawną relacją czegoś, co brzmi jak prawdziwie nieszczęśliwa opowieść.”  (ksiazki.wp.pl)

3. „Ewa Luna” + zakładka biało-czarna. Nostalgiczna piękna powieść I.Allende.

Zapraszam do losowania! W komentarzu zaznaczcie, który zestaw wybieracie. Losowanie odbędzie się w niedzielę – 10 kwietnia.

A oto zdjęcia (można powiększyć): 

58 responses to “Urodziny

  1. Wszystkiego najlepszego dla bloga z okazji urodzin, a Tobie życzę motywacji i inspiracji do dalszego prowadzenia bloga 🙂

    Najbardziej podoba mi się zakładka czerwona, ale dwie pierwsze książki już czytałam/mam 😉 Poproszę więc o dopisanie mnie do książki Allende i zakładki biało-czarnej 🙂

  2. Nawet nie wiesz jak mi się miło zrobiło, kiedy zobaczyłam mój nick. Aż się wzruszyłam. Nie wiem kiedy minął ten rok, bo czuję, że jesteś z nami już od dawna. Więc w tą rocznicę życzę Ci dalszej wytrwałości, byś nigdy nie zrezygnowała; jak najlepszych lektur; dużo stosików; wspaniałych zakładek; wzruszeń i zachwyceń na lekturą. I wszystkiego co może sobie mol książkowy życzyć.

    Ja zgłaszam się do zestawu nr 3 🙂

    Buziaki

  3. Najlepszego!!;)
    Kurka same kwiatki, co tu wybrać…;)
    To ja się zgłaszam do Rzeki tajemnic:)

    • Miałam zrobić jedną w żółwie – taki fajny wzór znalazłam, ale wzięłam się za zakładki na wymiankę u Sabinki i nie zdążyłam. Obiecuję, że następne będą bardziej męskie. 😉

  4. Ohoho, gratulacje 🙂 I wytrwałości 🙂

    ja się piszę na zestaw 1, i zakładka piękna i kryminał zawsze chętnie przeczytam 🙂

    Pozdrawiam cieplutko 🙂

  5. Ja nie czytałam żadnej. Więc zestwa nr 2 w pierwszej linii, ale trójkę też bym porwała…

  6. 🙂 oj jak mi miło.
    Cieszę się, że wytrwałaś i piszesz i piszesz i w ogóle fajnie że jesteś w blogosferze :)) Bardzo się cieszę że Cię wypatrzyłam 😀
    A zgłaszam się do zestawu nr 1 :)))
    ps. uwielbiam Twoje zakładki
    Ta z napisem „Mary” jest po prostu PRZEPIĘKNA i cały czas jej używam 🙂

  7. Wszystkiego dobrego! I jeszcze długich lat w blogosferze 🙂 U Ciebie zawsze takie piękne zakładki… 🙂 Tak więc sto lat sto lat 🙂

    A zgłaszam się do zestawu numer 2. Choć 3 książki także nie czytałam, a wszystkie zakładki kuszą 🙂

  8. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku 🙂 I życzę Ci kolejnych lat blogowania, samych świetnych książek i dalszego zapału 🙂

    Jeśli można to zgłaszam się do 1 zestawu 🙂

  9. Gratuluję urodzin bloga 🙂 I życzę ich wielu, jeszcze bardziej owocnych 🙂 Chętnie zgłoszę się do zestawu nr 2, choć wszystkie kuszą 🙂

  10. Kochana, gratuluję !:) Mam nadzieję, że jeszcze jakiś czas będę miała przyjemność czytać Twoje recenzje:)
    Zgłoszę się do zestawu numer 3.

  11. Gratuluję takiej wspaniałej rocznicy! Z okazji urodzin bloga życzę Ci oczywiście wytrwałości w jego prowadzeniu, wielu książek do recenzowania i prawdziwej radości z czytania!

    Chętnie zgłaszam się do zestawu nr 3 – piękna zakładka i cudowna lektura 🙂

    Pozdrawiam!

  12. STO LAT STO LAT . Ja również się zgłaszam i wybieram Rzekę tajemnic 🙂

  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga:D. Samych przyjemnych komentarzy, nawiązania wielu, interesujących znajomości, także tych wydawniczych i oczywiście pełnego portfela, aby móc realizować książkowe marzenia:))

    Chętnie wezmę udział w losowaniu. Nie czytałam żadnej z powyższych książek. Zgłaszam się do zestawu 1 (urzekła mnie błękitna zakładeczka).

    Pozdrawiam ciepło:)

  14. wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin. niech kolejne lata będą równie owocne i inspirujące 🙂

    a z konkursowych upominków zgłaszam się do 1 zestawu.

  15. Beatko wszystkiego dobrego !!!!
    Życzę dalszych tak wytrwałych lat 🙂

    Zabawę – losowanie odpuszczam, ale życzeń nie 🙂

  16. Wszystkim serdecznie dziękuję za życzenia. 🙂

  17. Wszystkiego naj naj z okazji rocznicy i proszę nigdy nie przestawaj pisać o książkach bo wychodzi ci to świetnie 🙂 Z miłą chęcią powalczę o zestaw nr 2 😀 I powtórzę to co inni – zakładki wyszły ci prześliczne.

  18. Ja tak, jak Mary, reflektuję na „Rzekę tajemnic” 😉 Pozdrawiam.

  19. Najlepszego!!!
    Zgłaszam się do zestawu numer 1,piękna zakładka!

  20. Najlepszego!
    Ja się zgłaszam do „Rzeki tajemnic”

  21. Gratuluję rocznicy! I zazdroszczę tak wytrwałości w prowadzeniu bloga, jak i talentu, bo zakładki są piękne- jak zwykle:)
    Życzę Tobie, żeby za rok o tej porze znów była okazja do świętowania, a sobie (choć to nie czas i miejsce na życzenia dla mnie), żebym była tego świadkiem – jak dziś 🙂

    I dopisuję się do zestawu nr 2. Koło czerwonej zakładki nie mogę przejść obojętnie:)

  22. Wszystkiego dobrego :), najlepszych książek i weny twórczej.
    I pomiń mnie w losowaniu, choć zakładki są piękne i trudno się im oprzeć:).

  23. Gratulacje, lubię tu zaglądać! Uwielbiam twoje zakładki… 😀 Te na czarnej kanwie są szczególnie piękne.
    Czy moge dopisać się do tej białej z Allende?

  24. Gratulacje,bo początki są najtrudniejsze,teraz to już tylko wspaniałych książek do przeczytania oraz lekkiego pióra.Zgłasza się do zestawu 1.Pozdrawiam

  25. A ja dziękuję tobie, że jesteś, że trwasz, że piszesz, że zaglądasz również do mnie i życzę tobie i sobie też, aby tak było przez najbliższe 100 lat!
    Z chęcią poczęstuję się tortem i wezmę udział w losowaniu. Mam ochotę na „Rzekę tajemnic”.:)

  26. Gratuluję roczku 🙂 A ja się skuszę na tą piękną czarno-czerwoną zakładkę:) Widzę, że podobnie zaczęłyśmy z prowadzeniem stronki:) Ja wprawdzie swoją rocznicę przegapiłam, ale zaraz to nadrobię:)

  27. Gratulacje i blogowe „Sto lat”!:)
    To ja się zgłaszam i jestem chętna na zestaw nr 3:)

  28. 100 lat, 100 lat!!! Ja się zapisuję do maszyny losującej zestawu numer 1 🙂

  29. Gratuluję serdecznie! Trzymam kciuki za kolejne lata owocnego blogowania:) Na pewno będę do Ciebie zaglądać.
    Chętnie zapisuję się również do losowania, nieśmiało wierząc w swoje szczęście – najbardziej interesuje mnie zestaw niebieski:) Pozdrawiam

  30. Wszystkiego Najlepszego z okazji blogowych urodzin, jakkolwiek dziwnie to brzmi, w szczególności życzę mnóstwa energii i wytrwałości 🙂
    Z przyjemnością zgłaszam się po losowanie zestawu nr 1 (tj. „Rzeka tajemnic + piękna niebieska zakładka) 😉

  31. Przesyłam najlepsze życzenia. Zaglądam na Twój blog regularnie 🙂
    Zapisuję się na Rzekę Tajemnic.
    Gorąco pozdrawiam !

  32. Najlepsze życzonka długich lat blogowania, wiernych podglądaczy i mnóstwa ciepłych komentarzy!Serdecznie pozdrawiam!

  33. Oby tych lat było coraz, coraz więcej 🙂 I dużo radości z tego co tu tworzysz, bo przecież o to właśnie chodzi :*
    Z miłą chęcią zgłoszę się do zestawu nr 1 🙂

  34. Zapisuję się na 2. Pozdrawiam Mariola

  35. Wszystkiego najlepszego 🙂
    Ustawiam się w kolejce po zestawik nr 3 🙂

  36. Najlepsze życzenia urodzinowe!
    Życzę kolejnych owocnych lat czytania, pisania i blogowania 🙂
    Zgłaszam się i ustawiam na końcu dłuższej kolejki, do losowania Rzeki tajemnic

    p.s pokroisz torta? wygląda smakowicie 🙂

  37. Gratulacje! Życzę kolejnych owocnych lat i frajdy z blogowania 🙂

    A ja się zgłoszę do dwójeczki, a co! ^^

    Swoją drogą ciekawa jestem jak wyglądałyby zakładka z militarystycznymi wzorami 😉

  38. Gratuluję wytrwałości! I życzę kolejnych lat 😉

    I chętnie ustawiam się w kolejce po zestaw nr 3 🙂

    Pozdrawiam! 🙂

  39. Wszystkiego dobrego 🙂
    Piszę się na zestaw nr 1

  40. Ja się chyba nie ustawię po żaden zestaw, bo 2 książki czytałam, trzecia zaś nie w moim stylu. 🙂
    Ale życzę kolejnych owocnych lat blogowania!

  41. Wszystkiego najlepszego ! Życzę kolejnego roczku, a później lat pisania i czytania zawsze z przyjemnością 🙂
    Zgłaszam się do zestawu nr 1 🙂

  42. Również przyłączam się do gratulacji i życzeń z okazji blogowego roczku 🙂

    Jeśli chodzi o zestaw – ustawiam się w długiej kolejce do nr 1 😉

  43. Gratuluję rocznicy !!! i życzę kolejnych owocnych lat blogowania
    Zgłaszam się do zestawu nr 3,
    choć i 1 tez bym nie pogardziła 😉

  44. Najlepszego. Nie zgłaszam się po nic. Chyba, że półki dodatkowe dorzucisz. 🙂

  45. Wielu jeszcze takich lat życzę 🙂

    I zgłaszam się po zestaw drugi 🙂

  46. No tak, rok to długo.. albo krótko, jak kto woli 🙂 Długo czy krótko, kolejny niech będzie równie udany 🙂
    A „Ewa Luna” to moja ulubiona książka Allende… Zgłosić się, nie zgłosić, zgłosić… Nie, jednak nie. Chciałabym w sumie, ale zakładki byłoby mi szkoda, niech ona lepiej trafi w ręce uważniejsze, które nie gubią wszystkiego wszędzie. (ostatnio zgubiłam ananasa i spodnie, serio, kiedyś własne dziecko zgubię…)
    Lubię rocznice na blogach, tak miło się robi 🙂 swojsko i wspólnie.

    • Ja też lubię jak możemy sobie tak na luzie pogadać. 😉
      To faktycznie masz z tym gubieniem, ale może zakładki byś nie zgubiła?
      Pozdrawiam i dziękuję serdecznie.

  47. Może i bym nie zgubiła, ale jednak szansa jest, ja wolę żeby ona się w odpowiedzialnych rękach znalazła! Rękodzieła nie można gubić 🙂 chociaż zakładki śliczne…

  48. Ja tylko z życzeniami, bo te książki mam i choć szkoda mi cudnych zakładek, losy oddaję tym, którzy tych pozycji nie posiadają.
    Droga Jubilatko, życzę Ci, żeby Twój blog nadal był źródłem radości i żeby kolejny rok obfitował w niezapomniane lektury. Moc uścisków i serdeczności!

  49. Sto lat! 🙂 Życzę dużo czasu do czytania i do pisania!
    Jeśli można, zgłaszam się do trzeciego zestawu!

  50. Najlepszego z okazji rocznicy ! Oby tych lat było jak najwięcej . Z niecierpliwością czekam na kolejne recenzje.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowa recenzje 🙂

Skomentuj

