Nowe wyszywanki.

Trochę uzbierało mi się ostatnio prac – jeden obrazek jesienny, skończony dawno, ale zapomniałam o nim zupełnie i dopiero teraz dokończyłam, aby zawisł na ścianie. 🙂 Poza tym obrazki wiosenne, na razie jeden – kurczak dla córki na kiermasz wielkanocny w szkole i zakładki – tym razem jako mały upominek dla kogoś. W najbliższym czasie pokażę, co przygotowałam dla Was – wiosennie i urodzinowo, gdyż zbliżają się pierwsze urodziny mojego bloga. 🙂
Ostatnio wiele czasu spędzałam w gabinetach lekarskich, ale niestety, moje zdrowie na razie nie chce wrócić do normy. To nic – losowanie na pewno będzie. 😉 A nowe wyszywanki – poniżej (zdjęcia można powiększyć):

30 responses to “Nowe wyszywanki.

  1. Aaach, dziewczyno, ależ Ty masz talent! 🙂 Tylko pozazdrościć.
    Mam nadzieję, że mimo tych zawirowań zdrówko w końcu pójdzie po rozum do głowy i powróci do normalności ;*

  2. Zdrowiej Kochana i nie daj się choróbsku 🙂

    Eeeee hafty pierwsza klasa 🙂 🙂 🙂
    Te z ptakami bosssskie!!!!!
    Zakładki też super 🙂 🙂 🙂

  3. Szczęka mi opadła widząc co potrafią Twoje ręce. To co robisz jest piękne!

  4. Jajku! Cudne są te Twoje prace… W biało-czarnej zakładce się wręcz zakochałam 🙂

  5. Powalające! Ależ Ci zazdroszczę takich umiejętności i talentu

  6. Ale się mi się wielkanocne zrobiło, jak sobie obejrzałam tego kurczaka:) Świetne prace! A takie obrazki dziecięce, jak te na drugim zdjęciu, to długo się robi? Tak pytam, może kiedyś się skuszę na ręczne robótki. Ostatnio haftowałam w podstawówce, potem już tylko sporadycznie szydełko, ale pamiętam, jaka to radość tworzenia 🙂
    Oczywiście zdrowia życzę! Może jak słońca będzie więcej, to i łatwiej będzie zwalczyć chorobę:)

  7. Piękne te Twoje dzieła, po prostu niesamowite, aż Ci zazdroszczę talentu i chęci.

  8. Masz rękę:) Mnie się podoba ta budka z ptakami:) Fajny jesienny klimacik i bardzo trafny dobór kolorów (na moje męskie, daltonistyczne oko;) )
    Zdrowiej sprawnie:) Ja też już tydzień na L4 siedzę, ale mam twarde postanowienie wyzdrowienia:))

    • Ja też lubię ten jesienny, bo lubię jesień – jest w zgodzie z moim charakterem. 🙂
      Chcę iść wbrew wszystkiemu w poniedziałek do pracy, ale ciemno to widzę… Kończę drugi tydzień zwolnienia, a poprawy nie ma… 😦

  9. To jest piękne!!!
    Kochana masz talent,cudowne rękodzieło,a zakładki prześliczne 🙂

  10. Wow… Robią wrażenie:)) Gratuluję talentu i pozdrawiam!!

  11. Dużo zdrówka!!!

  12. stokrotkowa zakładka i kurczak z miejsca zdobyli me serce 🙂

  13. Przede wszystkim – dużo zdrówka! Wracaj prędko do pełni sił…

    Wyszywanki – jak zwykle – zachwycające. Kurczaczek tak słodko spogląda, ślimaczek się uśmiecha, ach 🙂 Podziwiam, naprawdę!

    Piszesz o wieszaniu na ścianie – czy znajduje się tam cała Twoja kolekcja? Zdjęcia chcę! :))

  14. Bardzo ładne prace:) Lubię haft krzyżykowy i sama dłubię, ale mało:)pozdrawiam serdecznie

  15. Wszystkim Wam serdecznie dziękuję za ciepłe słowa. Pozdrawiam i życzę spokojnego weekendu.

  16. Piękne to wszystko… ech. A Kurczak boski :D:D

  17. Jestem fanką Twoich wyszywanek – a najbardziej mi się podoba oczywiście ta czarno-biała zakładka. Przecudna!:)

  18. Bajeczne
    Jesienny karmnik mnie uwiódł a zakładki? Mistrzostwo świata!
    Zresztą wszystkie wyszywanki są piękne, a ja, beztalencie, nie mogę wyjść z podziwu dla Twych zdolności 🙂
    Życzę powrotu do zdrowia!!

  19. Wszystko co tworzysz jest takie śliczne 🙂 Jak ja ci zazdroszczę takiego talentu 😀

  20. Wszystkie przepiękne, zazdroszczę talentu. Ale kurczaczek jest tak przepiękny, że powalił mnie na kolana, urocze maleństwo! Napatrzeć się nie mogę! 🙂

  21. Śliczne te hafciki, a ten pierwszy obrazek najbardziej mi się podoba -jakże mogłam przegapić ten wpis!.Pozdrawiam!

  22. Urocze, zwaszcza to z ptaszkami 🙂

Skomentuj

