Nowe książki i nowy serial.

Malutki stosik, ale bardzo, bardzo mnie cieszy. Henning Mankell i opowiadania o Kurcie Wallanderze z okresu młodości – bardzo mi się przyda ta lektura, po ostatnim „Niespokojnym człowieku”.  Na dole „Zmrok” T.Lebbona – przeczytałam opinię u Magdy i kupiłam  w matrasie za 14,90zł – mroczne fantasy, lubię bardzo.

A pośrodku najnowsza powieść Tess Gerritsen „Ciało”. Tę autorkę thrillerów medycznych bardzo lubię, czytam jej książki od dawna. Jestem zachwycona serialem, który rozpoczął się w ubiegłą niedzielę pt. „Partnerki” – według powieści Tess Gerritsen właśnie. Pierwszy odcinek powstał na podstawie „Skalpela” – jednej z moich ulubionych powieści. A dziś wieczorem już ciąg dalszy przygód świetnych bohaterek – detektyw Jane Rizzoli i Maury Isles – patologa sądowego. Idealna pora na taki film – aby tylko nie myśleć o tym, że jutro poniedziałek 😦

44 responses to “Nowe książki i nowy serial.

  1. Jak sie ładnie ten Mankell prezentuje 🙂 Miłej lektury

  2. Mankella uwielbiam, i czekam na recenzję „Ciała” . Ja właśnie niedawno czytałam tej autorki „Bez skrupułów”.

    • Ja Tess Gerritsen czytałam prawie wszystko – świetnie pisze, może nie są to książki z najwyższej półki, ale mnie bardzo się podobają.

  3. Gratuluję stosika. „Ciało” zdecydowanie najbardziej mnie zaciekawiło i będę czekać cierpliwie na recenzję:)).
    Pozdrawiam!!

  4. Rizzoli & Isles oglądałam w tamtym roku i pierwszy sezon skończył się tak, że aż mnie skręca i nie mogę się drugiego doczekać 🙂

  5. Cudny ten Twój stosik 🙂 MAm wielką ochotę na „Ciało”

  6. Miłego czytania, czekam na recenzję „Zmroku”. A chwilowo nie pakuję się w nowe seriale. Wystarczy, że nie mogę doczekać się premiery muzyki do „Killing Bono” (28.03).

    Ładnie się Mankell prezentuje. 🙂

    • Ja też staram się nie zaczynać przygody z żadnym serialem, ale tego nie mogę sobie odpuścić. To niesamowite, jak lubi się bohaterów powieści – potem ich oglądać i przeżywać wszystko jeszcze raz.

  7. Oho, czekam na wrażenia ze zmroku:)) Ciekawy serial zaraz sobie wynotuję – odcinek dla relaxu, to jeden z moich sposobów na stres:) Polecam serial Castle:)

    • „Castle” oglądałam – lekki i przyjemny, szczególnie podobał mi się pierwszy sezon, potem trochę już mniej, ale oglądałam, dla odprężenia – idealny.
      Dla mnie seriale to też jeden ze sposobów na stres.

      • Ja już 3 sezon oglądam i jest świetny. 2 jest taki sobie – przynudza momentami. Przetrwaj stany średnie, bo to co się dzieje w 3 sezonie… nic więcej nie piszę:) Ja serial oglądam, jak już nie mam siły na czytanie, czyli ostatnio często.

  8. Ależ przypadł mi do gustu Twój stos.
    Gerritsten bym chętnie przechwyciła 🙂 Muszę sięgnąć po inne jej książki, za mną dopiero jedna pozycja.
    Zmrok 14.90 i mówisz że warto? O nie… ulegnę…
    🙂

  9. Stosik przepiękny 🙂 Szczególnie Mankell, Gerritsen chętnie bym podkradła jako, że miałam na razie do czynienia z jedną pozycją i mam ochotę na więcej 🙂

    Nie wiedziałam o tym serialu, a seriale lubię bardzo, więc chętnie obejrzę 🙂

  10. „Ciało” u mnie też czeka. Mankella przeczytałem, nie znałem wcześniej krótkich form tego Pana, ale okazało się, że opowiadania z młodszym Wallandarem mają swój urok. „Zmroku” nie znam, poczekam więc na Twoją opinię.

  11. Zmrok chętnie bym Ci skubnęła … I bez wyrzutów sumienia 😉 Jestem również bardzo ciekawa nowej Gerritsen.

  12. Mankella odpuściłam, bo i tak przede mną Edwardson i Ohlsson, więc Szwecja jest godnie reprezentowana. Ciało Gerritsen już zamówiłam i teraz się martwię, czy przypadkiem nie jest to wznowienie pod innym tytułem :/.
    W każdym razie masz co czytać, a potem o czym pisać :).

  13. ach ten Mankell 🙂

  14. O, cieszę się, że namówiłam na Zmrok 🙂 To naprawdę mroczne dark fantasy 🙂 Kusisz tym Mankellem, może się niedługo zdecyduję?

    • A tak, od razu kupiłam. Widziałam już drugą część, ale w normalnej cenie.
      Mankella ja bardzo lubię, ale trzeba mieć do niego cierpliwość – bo akcja w jego powieściach nie pędzi w zawrotnym tempie…

  15. Ja zawsze oglądam na komputerze. Strasznie mnie wkurzają seriale z lektorem 🙂

    • Mnie nie aż tak bardzo, ale też lubię filmy z napisami – natomiast nie lubię oglądać w komputerze.

      • Mi właśnie bardzo 🙂
        Głos aktorów też jednak robi jakiś klimat, a lektor jest taki nijaki.
        I żeby nie oglądać na kompie to pracuję nad tym, żeby mi ktoś zaznajomiony z tematem [tato:)] kupił odpowiedni kabelek, dzięki któremu podpina się tv pod komp et voila 🙂

      • To prawda, że gdy się słyszy prawdziwy głos aktorów -film zyskuje.
        Życzę, abyś jak najszybciej miała ten kabelek 😉

  16. widziałam pierwszy odcinek i bardzo mi się podobał. Nie wiedziałam, ze to na podstawie powieści tej autorki. Fajnie.

    • Tak – ja natomiast nie wiedziałam, że na podstawie moich ulubionych książek powstał serial – taka niespodzianka – super. Cieszę się, że pierwszy odcinek Ci się podobał, mnie również.

  17. Oooo, stosik naprawdę wart uwagi – z chęcią bym podebrała.
    A serialu nie znam, muszę się nim bliżej zainteresować 😉

  18. Mnie Magda też strasznie skusiła tym „Zmrokiem”, ale najpierw muszę zorganizować kasę na kolejne tomy „Gry o tron” i książki Murakamiego 😉 Ale z wielką chęcią przeczytam recenzję u Ciebie 🙂

  19. Malutki, ale za to jaki!! 😉

  20. Też mi się ten serial spodobał z tym, że ja go oglądam na iitv.info (bo nie lubię jak mi przerywają reklamami). A aktorki bardzo fajne dobrali 🙂

  21. Będąc ostatnio w Matrasie również wypatrzyłem recenzowany przez Magdę „Zmrok”, mimo wszystko postanowiłem zostawić go na półce, być może ze względu na inne znalezione tam tytuły 😉 Z niecierpliwością oczekuję na recenzje.

    • Mnie też kusiły inne książki, ale z tego względu, że gdy wracam z pracy czas mam wyliczony co do minuty, bo córki czekają na świetlicy, to wzięłam tylko „Zmrok”… 😉
      Oczywiście trochę to plus…

Skomentuj

