Stosiki

Z lewej strony:

1. M.L.Kossakowska „Siewca wiatru” – z biblioteki (polecała mi Moreni),
2. L.Child „Jednym strzałem” (polecała mi Isabelle, a bardzo polubiłam książki tego autora),
3. J.Grzędowicz „Pan Lodowego Ogrodu” – cz.3 – z biblioteki (bardzo jestem ciekawa),
4. P.V. Brett „Malowany człowiek”,
5. Kolejne części Pilipiuka z serii „Oko Jelenia”.

Z prawej strony:
1. G.Masterton „Wyznawcy płomienia”,
2. J.Deaver „Pod napięciem” (bardzo lubię, czytałam wszystkie części z Amelią i Lincolnem),
3. R.M.Wegner „Opowieści z meekhańskiego pogranicza” (zachęcona przez Enedtil),
4. M.Kisiel „Dożywocie”,
5. Y.Sigurdardottir „W proch się obrócisz” (kolejne przygody prawniczki Thory, z allegro za 11zł),
6. K.Slaughter „Geneza” (zachęcona po opinii Kalio, a że lubię takie książki, wyszperałam na allegro za 18zł),
7. K.Slaughter „Tryptyk”.

Czyli – mam co czytać!

28 responses to “Stosiki

  1. ależ obfity stos!
    niestety znam tylko deavera – lubię jego książki, jeszcze kilka z L. Rhyme przede mną

    pozdrawiam 🙂

  2. Pan Lodowego Ogrodu fajny jest. Choć ja najbardziej lubię tom pierwszy. Super stosik

  3. WOW! Piękny stos! 🙂

  4. Wow.. Świetny stosik:). Ojj zazdroszczę połowy książek.
    Gratuluję zdobyczy i pozdrawiam:D

  5. Nawet nie wyobrażasz sobie, jak bardzo zazdroszczę Ci tryptyku 😉

  6. Widzę, że moją „polecankę” błyskawicznie zrealizowałaś.:) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona – ja bardzo polubiłam nieanielskie anioły Kossakowskiej.:) Jestem też ciekawa Twoich wrażeń z „Opowieści z meekhańskiego pogranicza”.:)

  7. Uwielbiam te Twoje stosiki:) Są zawsze dokładnie takie, jakie sam bym sobie zażyczył:) „Pan Wilków” świetna część, V tom trochę gorzej. Wegner… pychota:) No co ja się będę rozpisywał:) Czekam na relację z frontu:)

  8. Ależ mi się ten Twój stosik podoba. To wręcz balsam dla mej zagrypionej osoby 😉 1.Grzędowicz – ja po skończeniu tej części chodziłam jak zbity pies i byłam wściekła, że nie mogę sięgnąć po nastaną. 2. „Malowany człowiek” – fajna pozycja, chociaż dopiero w drugiej części akcja w końcu przyspiesza. Wkurzające jest to, że polski wydawca z jednej książki zrobił dwie, a z trylogii – 6 pozycji :/ 3. „Opowieści..” i „Dożywocie” – sama już nie wiem, która pozycja była lepsza 😉 4. Przyjemnej lektury życzę i czekam na recenzje 🙂

  9. Kinga – również lubię Deavera, szczególnie podobało mi się „Rozbite okno” (nie licząc mojej ukochanej książki „Kolekcjoner kości”).
    Alannada – dziękuję, mnie jak na razie część druga zauroczyła jeszcze bardziej, zobaczymy co dalej.
    Vampire, Kasandra – dziękuję.
    Lena – pomiędzy książkami w empiku schował się po starej cenie – od razu wzięłam.
    Moreni – jeszcze jedną zamówiłam w bibliotece, bo polecała mi też Agna, ale ta stała sobie na półce – to od razu wzięłam, dlatego tak szybko ją zdobyłam.
    Pablo – już nie mogę się doczekać, co tam u „rozbitków czasowych”… 🙂
    Enedtil – no właśnie już gdzieś czytałam o tym podzieleniu serii, ale chciałam przeczytać, więc siła wyższa…
    A Grzędowicz… wiadomo 😉

  10. Bu, nie widzę nic dla siebie 😦 Ale gratuluję!

  11. Masz co czytać i masz o czym pisać 😉 czekamy z (nie)cierpliwością 😉

  12. wow, dużo 😀 ciekawa jestem twojej opinii o Kossakowskiej bo mam zamiar wypożyczyć właśnie „Siewcę” i „Rudą Sforę” polecaną na wielu blogach toteż czekam na recenzję 🙂

  13. Futbolowa – akurat nic w Twoim guście? Ale dziękuję.
    Arsenka – mam, mam… 😉
    Papierowa Latarnia – „Rudą sforę” też mam z biblioteki zamówioną, sama jestem ciekawa tej autorki, bo pozytywnie o niej czytałam.

  14. oj masz co czytać ! Najbardziej to mi się tam Masterton podoba – jeszcze tego nie czytałam, Oko Jelenia już za mną – a szkoda bo fajne było. No stosik super 🙂

  15. Mam nadzieję, że „Jednym strzałem” spodoba Ci się tak samo bardzo jak mnie 😀
    A stosiska niezwykle obfite! 😉

    Pozdrawiam 😉

  16. Toska – też mnie Masterton ciekawi, ktoś mi polecił tę książkę, mówiąc, że jest świetna. Ale masz fajnie, że Oko Jelenia już przeczytałaś, mi tak brakuje czasu, a ten cykl – jak dla mnie – jest ekstra.
    Isabelle – na pewno mi się spodoba, bo „Podejrzany” mnie zachwycił. 🙂

  17. Zdecydowanie jest co czytać 🙂

  18. wow dużo mocnych tytułów, jak ja to lubię 🙂

  19. Śliczny stosik 😉

  20. pomimo, że większość to nie mój klimat (poza Yrsą, ale z chęcią spróbowałabym Slaughter) to gratuluję stosiku – wygląda imponująco 🙂

  21. Aneta – jest co czytać, tylko z czasem kiepsko. Ale dam radę, sama nie jestem, wszyscy mamy takie stosy 🙂
    Sylvia – prawda, że mocne? 😉
    Samash – dzięki.
    Blackmilk – dzięki.

  22. Och i Ach! Kilka bym Ci podkradła, kilku gratuluję i czekam z niecierpliwością 🙂

  23. hmmm znam tylko Yrsę 🙂 ale i tak życzę miłej lektury 😀

  24. Magda 🙂
    Mary – myślę, że ta Slaughter spodobałaby Ci się, ja też jeszcze nic nie czytałam, ale słyszałam, że bardzo dobre thrillery pisze. Poza tym to dużo tu fantastyki…tak wyszło 🙂

  25. Pokaźny stosik. O kilka pozycji bym sobie chętnie biblioteczkę uzupełnił.
    Polecam na pierwszy ogień wziąć „Dożywocie”. Na pewno się nie zawiedziesz 🙂

    • A dziękuję bardzo. „Dożywocie” wezmę na pewno w najbliższym czasie, jak skończę „Nocarza” i Grzędowicza – bo z biblioteki, to nie mogę zbyt długo trzymać. 😉

  26. Świetny stosik, aż ślinka cienkie 🙂 O większości tytułów słyszałem, kilka przeczytałem, na inne zaś mam niesłychaną ochotę! Z przyjemnością czekam na recenzje, w szczególności Wegnera i Kisiel, by się przekonać czy każdemu z czytających ich książki przypadną do gustu 🙂
    Pozdrawiam

Skomentuj

