Tu czytam… czyli losowanie.

Ostatnio dopisywało mi szczęście – na wspaniałym blogu Keli wylosowałam dwie cudne zakładki decoupage (nie mam pojęcia jak można coś takiego zrobić) i czerwone kolczyki również wykonane własnoręcznie. Natomiast na blogu Gosi wylosowałam pudełeczko-kuferek wykonane przez nią samą. W środku były kilometry wstążki, które wykorzystuję teraz do robienia zakładek. Dziewczyny robią piękne rzeczy – jestem pełna podziwu.

A teraz mój wytwór – oczywiście dla Was. Niestety moje plany wykonania kilku zakładek wzięły w łeb, gdy zachorowałam. Dlatego jest tylko jedna zakładka do wylosowania – ale za to dość pracochłonna, bo mały misiek, ale kolorów troszkę na niego poszło. Bardzo proszę o zgłaszanie się chętnych do losowania poniższej zakładki do 2 lutego do godziny 17.00. Losowanie wieczorkiem.

31 responses to “Tu czytam… czyli losowanie.

  1. Bossssski miś !!!!!!
    widać ,że pracochłonny !!!!!zdrowiej !!!

  2. zgłaszam się 🙂 piękna zakładka 🙂 widać ile pracy w nią włożyłaś 🙂

  3. piękna zakładka! zgłaszam się oczywiście 😉

  4. Ale piękny! Co prawda raz mi się już u Ciebie poszczęściło, ale to chyba nie przeszkadza w spróbowaniu raz jeszcze? 😉

  5. Kolczyki- niesamowite, mam podobne. (; A zakładkę dam szansę wylosować innym. Zawsze mnie zadziwiało jak można robić takie ładne rzeczy? I czemu ja nie umiem?

    • Mnie również zachwyca wiele umiejętności, zawsze żałuję, że tak nie potrafię. Moim ogromnym marzeniem jest nauczyć się wyszywać na szydełku, może kiedyś mi się uda…
      A do losowania zapraszam i dziękuję za odwiedziny.

  6. zgłaszam się

    p.s. jestem pełna podziwu dla Twoich prac 😉

  7. o dziś jest miś 🙂
    ustawiam się w kolejce 🙂

  8. Zgłaszam się!!!:) Może tym razem;) Fajniaste masz te zakładki:)

  9. Zgłaszam się 😉

  10. Podziwiam 🙂 ja nie potrafię igły nawlec 🙂

    Zgłaszam się oczywiście podskakując, żeby mnie było widać w tłumie 😉

  11. No ładnie się obłowiłaś 😀
    A misiaczek jest śliczny, zgłaszam się oczywiście 🙂

  12. Piękne cudeńko z tego Misiaka 🙂
    Zgłaszam się do losowania 🙂

  13. ja chce misia !!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀 cudne

  14. o rajuśku jaki piękny! sama ostatnio trochę igłą dzióbię, ale daleko mi do takiego efektu 🙂
    jako zakładkowy maniak oczywiście nie mogę się nie zgłosić 🙂

  15. Ja! Ojej, taką zakładkę mieć… chcę! BARDZO! 😀

  16. Piękna zakładka:) i tyle pracy i serca w nią włożone:)

  17. Jej piękny ci wyszedł !!! Oczywiście się zgłaszam 🙂

  18. Cudowny jest, zgłaszam się!

  19. Też się zgłaszam 🙂

  20. Piękna zakładka!!! Wiem ile pracy cię kosztowała!!!
    Zgłaszam się koniecznie.

  21. Ja się nie zgłaszam do losowania. Mam tylko ochotę na taki komentarz:
    To niesamowite, jakie ciepło bije z Twojego bloga. Jestem pod dużym wrażeniem. Gratuluję i pozdrawiam.

  22. Ślicznie Ci ta zakładka wyszła, tak pozytywnie 🙂
    Sama zaczynam się zastanawiać nad różnymi rękodziełami, ale niestety jestem chyba do tego zbyt niecierpliwą osobą, chociaż kto wie. Może kiedyś uda mi się zmobilizować i rozbudzić jakiś ukryty talent.
    Również chętnie się zgłaszam do losowania 🙂

    • Dziękuję. Ja też zaczęłam przygodę z wyszywaniem dość późno i naprawdę był to trafiony pomysł. Pozwala mi oderwać się od rzeczywistości i jest dodatkową alternatywą – poza czytaniem. W dzisiejszych ciężkich czasach – przydaje się bardzo. Pozdrawiam i dziękuję za udział w losowaniu.

  23. Dziękuję za odwiedziny, widzę, ze masz szczęście do losowań, może i u mnie Ci się uda!

  24. Zakładka jest śliczna i dobrze by się u mnie czuła, ale na cud chyba nie ma co liczyć…

  25. zgłaszam się 🙂

  26. Raaany te chińskie zakładki są wspaniałe, ja też takie chce ^^

Skomentuj

