„Sherlock”

Bardzo współczesny Sherlock Holmes wraz z bardzo współczesnym doktorem Watsonem rozwiązują trudne zagadki kryminalne, z którymi oczywiście nie radzi sobie policja.

W pierwszym odcinku bohaterowie dopiero poznają się i Watson wplątany zostaje, wciągnięty nawet „wbrew sobie” w przedziwny świat Sherlocka – młodego geniusza, przed którym nic się nie ukryje. Który na podstawie dłoni, ubrania, spojrzenia, uczesania, jakiegokolwiek fragmentu twojej osoby –potrafi wyczytać absolutnie wszystko.

Na swej drodze spotykają przedziwne zagadki – nawet takie, które skierowane są specjalnie dla Sherlocka – gdyż w ostatnim odcinku detektyw musi się naprawdę śpieszyć – od rozwiązania każdego zadania zależy czyjeś konkretne życie. Morderca zaczyna bawić się z nim w kotka i myszkę. Liczy się każda sekunda.

Akcja serialu umiejscowiona we współczesnym świecie – komórek i Internetu jest niesamowicie wciągająca. Obejrzałam trzy odcinki (są na szczęście dość długie), czekam z niecierpliwością na kolejne. Biję coraz większe brawa Brytyjczykom, bo okazuje się, że ich seriale są na bardzo wysokim poziomie. Jak na razie nie znam wielu, ale po absolutnie rewelacyjnym „Lutherze”, którego polecam wszystkim wielbicielom mrocznych kryminałów i obejrzeniu absolutnie rewelacyjnego „Sherlocka” – takie jest moje zdanie.

Wszystkim sprawom towarzyszy wspaniała muzyka, obrazy Londynu, świetna gra aktorska i trochę humoru. Polecam bardzo mocno.

19 responses to “„Sherlock”

  1. Sherlocka Holmesa to ja mało znam, naprawdę, nie czytałam żadnej książki, nie oglądałam żadnego filmu czy nawet nie grałam w grę. Po prostu wiem, kto to jest. Czas to nadrobić. 🙂

  2. Jak tylko skończę mój teraz ulubiony serial (hoży doktorzy) to z całą pewnością wezmę się za Sherlocka, kiedyś uwielbiam zagadki przez niego rozwiązywane 🙂

  3. I uwielbiam ten serial i pewnie mogłabym na niego narzekać godzinami. Nie mogę się doczekać na drugi sezon!

  4. Kocham Sherlocka ale pierwszy raz widzę takie cudo 😀

  5. Vampire – świetny serial – polecam gorąco.
    Toska – myślę, że Ci się spodoba.
    Fabulitas – ja również. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam.
    Szfagree – dobrze powiedziane, a przy tym „cudzie” można się nieźle bawić.

  6. Serial zdecydowanie dla mnie i dla mojego męża 🙂 Musimy się za niego czym prędzej zabrać 🙂

  7. Uwielbiam seriale BBC, więc pewnie nie omieszkam obejrzeć 🙂

  8. hmm jakos nie wyobrazam sobie Sherlocka we wspolczesnym swiecie 🙂

  9. Enedtil, Magda – polecam.
    Mary – i do tego Sherlock też całkiem współczesny, trzeba to zobaczyć na własne oczy – 😉

  10. Aj, aj, aj … dla mnie Sherlock to stary Londyn, peleryny, cylindry i fajki w zębach ;] Współczesnej wersji nie uznaję 😉

  11. Arsenko – szkoda, bo film taki, że palce lizać. 🙂

  12. Też czekam na nowego Sherlocka…. 😀

  13. Zamierzałam się na niego, ale jakoś jeszcze nie obejrzałam:)

  14. Dabarai – oby jak najszybciej pojawiły się kolejne odcinki 🙂 Cieszę się, że zebrało się nas troszkę wielbicieli…
    Aneta – polecam, nie czekaj.

  15. Ogólnie rzecz biorąc, to jestem bardzo sceptyczna jeśli chodzi o współczesnego Sherlocka, ale chyba i tak zobaczę 😀

  16. Sheila – warto obejrzeć, bo to dobry serial. Wszystkie amerykańskie masówki – z dziesiątkami sezonów naprawdę w porównaniu z tym np. filmem… nawet nie ma co porównywać.
    Trzeba się przekonać. Pozdrawiam serdecznie.

  17. Nie wiedziałam o istnieniu tego serialu, a jako fanka Sherlocka teraz koniecznie będę musiała go obejrzeć 🙂 Co prawda wolę detektywa w innej oprawie, ale warto się przekonać samemu, co do współczesnej wersji.

Skomentuj

