Stosik i hafcik.

Nowe książki (żebym miała co czytać w nowym roku – żartuję, mam całą masę):

1. Yrsa Sigurdardottir „Lód w żyłach” – duża obniżka w empiku,
2. John Flanagan „Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu” – cz. 1,
3. Jo Nesbo „Wybawiciel” – kolejna część po trylogii z Oslo, kupiona też w promocji w empiku,
4. Andrzej Pilipiuk – „Drewniana twierdza” – cz. 3 „Oka jelenia”,
5. Jodi Picoult ” Deszczowa noc” – prezent znaleziony pod choinką,
6. Henning Mankell „Niespokojny czlowiek” – j.w.,
7. Magdalena Kozak „Nocarz” – kupiłam dla poprawienia sobie kiepskiego nastroju, zachęcona opinią Agny,
8. Jarosław Grzędowicz „Wypychacz zwierząt” – świetna okładka, a kupiłam … dla poprawienia sobie nastroju oczywiście.

 

 

 

Ostatnio mam niewiele czasu na swoje drugie hobby, ale kończę mały hafcik tzw. sampler. Taki miły dla oka wzorek z powtarzającym się motywem. Jeszcze niewyprasowany, ale po skończeniu pokażę już w ramce.

Wszystkim odwiedzającym mojego skromnego bloga życzę szczęśliwego Nowego Roku i dziękuję, że jesteście.

36 responses to “Stosik i hafcik.

  1. I ja Tobie również życzę Najlepszego w Nowym Roku:)

  2. świetny stosik 😉 kilka pozycji bym Ci podebrała 😀 i oczywiście najlepszego w Nowym Roku! 🙂

  3. Fajny stos, haft – rewelacyjny ! oprawisz?????

    Też życzę udanego i szczęśliwego NR

  4. Jak to dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyną osobą, która choć ma masę nieprzeczytanych jeszcze książek, skusiła się na empikową promocję, jakoś tak mi lżej na sercu 😉
    Dużo szczęścia na Nowy Rok ;*!

  5. Piękny stos! Wyniosłabym Ci cały stosik. 🙂

  6. Hafty prześliczne, rewelacja:) serdeczności noworoczne 🙂

  7. ciekawy stosi i piękny haft 🙂 gratuluję zdolnośći 🙂
    no i wszystkiego dobrego w 2011 roku :))

  8. Śliczny hafcik i świetny stosik 🙂 Czekam niecierpliwie na recenzję „Zwiadowcy” oraz „Wypychacza zwierząt”. Zastanawiałam się nad jego kupnem wczoraj, ale wybrałam „Księgę jesiennych demonów” 😉

    Również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🙂

    • „Księga jesiennych demonów” – cóż za wspaniały tytuł…
      „Zwiadowców” też jestem ciekawa, bo czytałam dobre opinie.
      Wszystkiego dobrego.

  9. Świetny stosik. Poczułam się odpowiedzialna za „Nocarza” – wprawdzie go jeszcze nie przeczytałam, ale dostanę zawału jak pożałujesz zakupu. Tak odezwała się we mnie histeryczna odsłona osobowości. 😉

    Niemal wszędzie widzę Nesbo, muszę sobie dodać do listy.

    Życzę wszystkiego co dobre w Nowym 2011 Roku. By się igły nie łamały, nitki nie rwały, książki nie wkurzały. 🙂

    • Dziękuję za piękne słowa.
      Opis na „Nocarzu” jest świetny, wcale się nie przejmuj, na pewno mi się spodoba. A miałam taką potrzebę na coś mocniejszego, że wydała mi się idealna.
      Nesbo polecam – jest rewelacyjny.
      Również Tobie życzę wszystkiego naj, naj…

  10. Śliczny ten hafcik, długo się taki robi? Stosik wprost do schrupania. Do siego roku 😀

    • Taki prosty, bez cieniowania – bardzo szybko. Mi to dość długo schodzi, bo nie mam czasu, ale gdyby przysiąść porządnie – to tydzień. Inaczej jest z większymi obrazami, gdzie liczą się cienie – wtedy około trzech miesięcy.
      Do siego!

  11. „Zwiadowcy” mnie ciekawią, chociaż moja przyjaciółka wspominała, że to raczej książka dla młodszych czytelników, ale i tak muszę sama się przekonać 🙂
    Dużo czasu na czytanie w Nowym Roku i niech stosiki nigdy się nie kończą!

  12. stosik cudny, zyczę NAM aby Nesbo pisał i pisał 😀
    a tak powaznie, wszystkiego dobrego w 2011 🙂

  13. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)
    dzięki Twojemu wpisowi trafiłam dopiero teraz na Twoją stronę:) Cieszę się:) Dodałam do linków:)

    pozdrawiam noworocznie

  14. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, świetnych lektur i pięknych haftów 🙂 Pozdrawiam 🙂

  15. Bardzo mi się podoba i stos i haft 🙂

  16. Haft – cudeńko! Wielkie gratulacje.
    Życzę miłych chwil z apetycznym książkowym stosikiem.
    Dużo szczęścia w Nowym Roku!

  17. Elina- dzięki wielkie. Pozdrawiam.
    Lirael – dziękuję, wzajemnie.

  18. Ohh, zazdroszczę szczególnie „Zwiadowców”, Mankella i dwóch ostatnich od dołu książek:) Miłego czytania i Szczęśliwego Nowego Roku!:)

  19. POzdrawiam w Nowym Roku!

    Jaki śliczny stosik, jaki piękny sampler! Jaka szkoda, że na razie mam tak mało czasu na wyszywanie…:(

  20. Przesyłam NOWOROCZNE POZDROWIENIA!!!!!
    Haft uroczy 🙂

  21. Świetny stosik i śliczny haft! W Empiku była promocja? I ja o tym nie wiedziałam…! Jaka szkoda, bo ostatnio mam kilka książek, które przy najbliższej okazji chętnie kupię 😉

  22. Hiliko, Dabarai, Elwira, Susie – dziękuję i życzę wszystkiego naj, naj…
    Susie – promocja była dość spora, obniżali wszystkie książki 30%, ale te dostępne w 24h – trwała niestety tylko dwa dni.

Skomentuj

