Nowe książki, nowe kartki.

 

Trochę zapomniane, trochę nowe – z serii „Kryminał z klasą” kupiłam dwie pierwsze części serii z Martinem Beckiem „Roseannę” i „Mężczyznę, który rozpłynął się w powietrzu” – pięknie wydane i bardzo atrakcyjna cena w Matrasie. A na drugim zdjęciu nowa powieść J.Picoult, drugi kryminał M.Jungstedt „Niewypowiedziany” i często spotykana ostatnio na blogach powieść „Gdzie indziej”. Poniżej nowe kartki świąteczne.

24 responses to “Nowe książki, nowe kartki.

  1. jakie sliczne kartki! oryginalne bardzo. Podziwiam cierpliwosc:)
    Ha! Sjowall i Wahloo – super, ciekawe czy ci sie spodoba
    I druga czesc z inspektorem Knutasem 😀

  2. W wakacje przeczytałam „Roseannę”. Bardzo jestem ciekawa, jak Ci się spodoba.
    Kartki śliczne! Gratuluję talentu i cierpliwości.

  3. Mary – dziękuję. Co do kryminałów – już mi się podobają. Dziękuję za podpowiedź.
    Lirael – dziękuję i pozdrawiam.

    • 🙂 nie ma za co. Ja wlasnie przeczytalam „Czerwone gardło” Nesbo i jestem zachwycona 🙂 A Ty widze łoisz Pentagram. Ech zeby tak miec wiecej sił i czasu, bo mimo urlopu cos mi cienko idzie czytanie. Wklepuje recki zaległe, a czytam powoli, bo jakoś mi sie oczy szybko męczą.. Ech
      ps kartka z Mikołajem zajebista 🙂

      • Nie mogłam już wytrzymać – co słychać u Harrego Hole. „Czerwone gardło” jest rewelacyjne.
        Święte słowa – żeby mieć więcej czasu i sił, nawet jak chcę dłużej posiedzieć padam jak mucha.
        Dzięki i pozdrowionka.

  4. Nie mam zielonego pojęcia, jak się robi takie karteczki, ale są śliczne 🙂

  5. 🙂 Prześliczne kartki 🙂 zakładka dotarła i jeszcze bardziej mi się podoba w rzeczywistości niż na zdjęciach 🙂 pozdrawiam

  6. wszystkie trzy po prawej stronie chętnie bym ci w nocy podprowadziła:P

  7. Przecudowne kartki Ci wychodzą 🙂

  8. Aneta – to cieszę się bardzo, pozdrawiam.
    Sara, Hiliko – 🙂

  9. Nie no Mikołaj po prostu wymiata! 😀

  10. Świetne karteczki!
    Sjowall i wahloo mają swój klimat:) A taka cena za takie wydania to czysta gratka:)
    Pozdrawiam!

  11. Śliczne kartki 😀 Pewnie nieźle musiałaś się napracować 😉

    Na „Gdzie indziej” natknęłam się już na kilku blogach i z recenzji wnioskuję, że to może być całkiem fajna książka. Czekam na Twoją recenzję. Może przekonam się do takiego typu literatury 😉

  12. Izusr – dzięki.
    Pablo – Dokładnie, jeszcze w tej serii są inne w matrasie w promocji, tylko akurat przed świętami to wiadomo – nie mogę szaleć z zakupami. 🙂
    Enedtil – Kartki to już mi dość szybko idą, tylko czasu brak. Też byłam ciekawa tej książki – zobaczymy.
    Pozdrawiam wszystkich.

  13. Cudne są te karki i jestem strasznie ciekawa pozycji Jodi Picoult 😉

  14. Ależ Ty jesteś zdolna!! 🙂

  15. Wesołych Świąt, Beatrix!

  16. Same ciekawe tytuły 😉 i śliczne zakładki ! Ja jestem antytalentem do szycia, więc w życiu bym takich cudeniek nie zrobiła.

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt 🙂

  17. Wesołych Świąt :O)

Skomentuj

