„Zaplątani”

Wspaniała baśń dla młodych widzów o historii długowłosej Roszpunki uprowadzonej od swych królewskich rodziców i zamkniętej w wieży. Każdego roku w dniu swych urodzin księżniczka wpatruje się w niebo, gdzie pojawiają się tysiące tajemniczych świateł. Nie wie, że to jej rodzice wypuszczają lampiony w nadziei, że ich córka ujrzy je i wróci do domu. Roszpunka nie wie, że jest zaginioną księżniczką – myśli, że jej matką jest ta, która codziennie przychodzi, wciąga się na długich włosach „córki” do wieży i odzyskuje młodość. Włosy te bowiem mają czarodziejską moc – uzdrawiają i dają wieczną młodość. Dziewczyna marzy, aby zobaczyć światła z bliska – wtedy pojawia się przystojny nieznajomy, który pod pewnym szantażem godzi się zostać przewodnikiem Roszpunki i zaprowadzić ją na tajemnicze widowisko.

Film animowany, do obejrzenia w 3D z wieloma bardzo zabawnymi scenami, naprawdę dla poprawienia nastroju – idealny. Byłam z moimi dziećmi, ale wspaniale się bawiłam.

10 responses to “„Zaplątani”

  1. Reklama telewizyjna wydała mi się nader sympatyczna. Cieszę się, że miło spędziliście czas w kinie.

  2. Jak duże masz dzieci, moje dziecko 5,5 letnie pod koniec bajki obojętnie jakiej już oślich rogów dostaje ….

  3. Dzieckiem już nie jestem ale bajki wprost uwielbiam 😀 Szkoda tylko, że do kina daleko i te ceny biletów :/

    • Ja też muszę jechać do kina 25km, ceny faktycznie wysokie, aż szkoda słów – żeby wybrać się z dziećmi – to niezły wydatek. Ale od czasu do czasu… Pozdrowionka. 🙂

  4. To może i ja zabiorę na to moją pięciolatkę? Kto wie! 🙂

    Zakładka od Ciebie już do mnie doszła! Jest przepiękna! Jeszcze raz bardzo dziękuję! :*

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    • Zabierz – ubawicie się na pewno – film jest cudowny.
      Cieszę się, że zakładka dotarła.
      Również życzę wszystkiego dobrego.

  5. Sama mam ochote pójść na tą bajkę ale chwilowo brak kasy. 😉 poczekam aż będzie możliwość ściągnięcia tego filmu na komputer lub wypożyczenia go na płytce. 🙂

    Chciałam zapytać: przeczytałaś może „Samotność Anioła Zagłady”? Zaglądam do Ciebie i zaglądam ale nie widziałam recenzji tej książki. 😉 Czyżbyś nie dała rady przez nią przejść? Jestem ciekawa Twojej opinii, gdyż mój Luby ostatnio ją czytał, w połowie powiedział „ale nudy” ale pod sam koniec dodał „końcówka ratuje tą książke, ciekawe zakończenie”. 😛

    Pozdrawiam gorąco!
    imantra

    • Aż mi wstyd, ale jeszcze nie przeczytałam, obiecuję z ręką na sercu, że będzie kolejna, gdy tylko skończę aktualnie czytaną – nakupiłam tych książek, nawypożyczałam, a teraz brak czasu na ich czytanie powoduje, że lista wydłuża się niemiłosiernie.

Skomentuj

