Co nowego?

Nowe książki do czytania:

1. Arnaldur Indridason „W bagnie” (Empik)
2. Simon Beckett „Zapisane w kościach” (wyprzedaż w papierniczym…)
3. Paweł Pollak „Kanalia” (za 9,90 na dobrej książce)
4. Dmitry Glukhovsky „Metro 2033” (prezent urodzinowy od męża)
5. Magda Szabo „Staroświecka historia” (z biblioteki)
6. Olga Tokarczuk „Bieguni” (z biblioteki)
7. Elizabeth Gilbert „Ludzie z wysp” (z biblioteki)
8. David Wroblewski „Historia Edgara” (z biblioteki)
9. Javier Yanes „Władca równin” (wygrana u Mary – dzięki raz jeszcze)
10. Ildefonso Falcones „Ręka Fatimy” (zachęcona przez panią w bibliotece wzięłam, ale nie wiem, kiedy zdążę ją przeczytać – prawie 1000 stron)
11. Meir Shalev „Rosyjski romans” (wygrana u Moni – dzięki wielkie).

I oczywiście jak co roku zaczęłam własnoręczną „produkcję” kartek świątecznych. Po raz pierwszy wyszywałam na czarnej kanwie – okazało się to nie lada wyzwaniem (szczególnie dla mojego wzroku). Oto jedna z nich:

23 responses to “Co nowego?

  1. Wooow, świetny stosik!! 😀 Rewelacja!
    No a kartki świąteczne.. przecudowne. Masz talent, dziewczyno, masz talent. Podziwiam 🙂

  2. Wysooooki stos:)

    Kartki boskie, no i ta czarna kanwa , podziwiam..

  3. Czarna kanwa mnie wykańcza… Próbowałam kiedyś na niej wyszywać, ale mi średnio szło. POdziwiam twoje zacięcie i piękne hafty 🙂

  4. świetny stosik 🙂 dużo będziesz mieć czytania 😀 kartka bardzo ładna 🙂

  5. Dokładnie dwadzieścia minut temu kupiłam przyjacielowi „Metro 2034”. 🙂

  6. Nie wytrzymam 🙂 Teraz większość tego cudnego stosu, będzie mi się śniła po nocach… Pozdrawiam 😀

  7. Fajny stosik, ciekawa jestem Twojej opinii o „Metro2033”, bo ciągle się waham, czy warto czytać, czy nie. A kartka świąteczna przecudnej wprost urody.:)

    • Od dawna marzyłam o „Metrze”. Lubię powieści o wyludnionym świecie, walce o przetrwanie itp. Mam nadzieję, że ta mi się spodoba.

  8. Piękny stosik a na czarnej jeszcze kanwie nie robiłam nic 🙂

  9. Cudnie wyszły ci te kartki 🙂 A pieniądze wydane na Becketta na pewno nie będą stracone, bo druga część o doktorze Hunterku też jest mocna.

  10. Piękny stos! 🙂

    P.S. Wysłałam Ci maila! 🙂

  11. Piękne te Twoje hafty! Śliczne kartki! Dlaczego ja tak nie umiem??

  12. Mary – 🙂
    Sylvia – opis na okładce bardzo mnie zaciekawił, lubię taką tematykę.
    Atram_78 – wyślę zakładkę w poniedziałek. Dziękuję.

  13. jaki wielki stosik, masz chyba co czytać przez pół roku!

Skomentuj

