Wyniki losowania.

Do zakładki czerwonej zgłosiło się 10 osób. Do różowej również 10 osób, a do zielonej 11.

Oto wyniki:

Karteczki były w kolorach zakładek – różową zakładkę wylosowała Moreni (przy okazji wszystkiego najlepszego), czerwoną Atram78, a zieloną Aneta. Serdecznie gratuluję i proszę o podanie swojego adresu na maila. Dziękuję również wszystkim za udział w zabawie. Pozdrawiam Was gorąco.

13 responses to “Wyniki losowania.

  1. Gratulacje dla wylosowanych 🙂
    Piękne zakładeczki. Nie mogę się napatrzyć 😉
    Pozdrawiam!

  2. Przyłączam się do gratulacji! 🙂

  3. gratuluję dziewczynom 🙂

  4. W takim razie sobie sama zakładeczki zrobię 🙂

    Pozdrawiam.

  5. Ojej, jak się cieszę.:) Dziękuję bardzo za zakładeczkę i życzenia, mail już wysłany.:)

    Pozdrawiam:)

  6. To ja bym chciała złożyć Ci życzenia wszystkiego, czego tylko chcesz i najlepiej razy dwa 🙂
    przepraszam, że wyprzedzam termin, ale jutro nijak nie będę zwiedzała blogów, a akurat mi w oko wpadły Twoje urodziny…

    I muszę w końcu wziąć udział w konkursie o zakładkę, one są takie fajne.

  7. No nie wierzę 🙂 już piszę 🙂 i dziękuję.

  8. Aaaaaaaa! To moja pierwsza wygrana!!!!! Miałam nawet nie sprawdzać, czy mnie wylosowałaś! A tu taka niespodzianka! Super! Dziękuję! 🙂 Już wysyłam maila z moim adresem! :))

Skomentuj

