Nowy Mankell

Można zamówić już w przedsprzedaży najnowszą powieść Heninga Mankella p.t. „Niespokojny człowiek”.

Cena wydawnictwa W.A.B. – tradycyjnie przekracza zdrowy rozsądek – 49,90zł.

Czekałam na tę część o Kurcie Wallanderze z utęsknieniem i kupię ją na pewno, jednak moje zniechęcenie do wydawnictwa powiększa się.

15 responses to “Nowy Mankell

  1. Ciekawe czy ta cena jest chociaż zasadna: Solidna twarda okładka, kredowy papier, zdjęcia, rysunki… Przypuszczam jednak, ze papier jest Eco a zdjęć ni ozdobników nie będzie:) Pozostaje jednak twarda okładka wyceniona przez WAB na 20 zeta:P

  2. Mocno się rozczarowałam Mankellem po „Chińczyku”, trochę za dużo było tam rozważań politycznych i wspomnień kombatantów rewolucji ’68. Tak naprawdę tylko pierwsza scena spełnila moje oczekiwania;)
    także 50 pLN na pewno nie zainwestuję, za to gdyby książka zawitała do biblioteki, to nia nie wzgardzę:)

  3. Fakt, W.A.B. ostatnio bardzo przesadza z cenami :/

  4. Pablo – twarda oprawa i owszem, żadnych kredowych papierów się nie spodziewam, jednak uważam, że powinna być również wersja w miękkiej – a nie ma.
    Iza – „Chińczyka” nie czytałam, ale wszystkie części o Wallanderze bardzo lubię.
    Marakyo – dokładnie. Ostatnia M.Axelsson też tyle kosztowała.

  5. Jeśli chodzi o Wallndera jestem na tak, ale ostrzegam- w Chińczyku popłynął;). Zresztą wiele recenzji zwraca na to uwagę:)

  6. Oj ja też już bardzo dawno nie kupiłam sobie żadnej książki wydanej przez WAB, bo choć mają mnósto, mnósto pozycji, które chętnie widziałabym na swojej półce i jestem niemalże pewna, że byłabym nimi zachwycona to mnie zwyczajnie nie stać na to, żeby wydać 50 zł na jedną książkę. Zresztą już pomijając wydania w twardych oprawach to jakoś książki w cenie 39,90 zł w miękkich okładkach też jakoś mi się nie widzą 😦

  7. WAB zawsze miało ceny z kosmosu, nie tylko na książki sprzedawane „normalną” drogą, czyli we wszelkiej maści tradycyjnych księgarniach, ale również i na te oferowane ze swojej strony internetowej. Nie wiem, czy zauważyliście, ale w ogóle nie mają zniżek na stronie wydawnictwa: ceny są tam dokładnie takie same, co w księgarni. Plus koszty przesyłki – ręce opadają. Nie rozumiem, jak można być tak zachłannym. Tytuły oferują świetne, dobrze wiedzą, że kuszą, ale ten rozbój mnie odrzuca od tego wydawnictwa… Mankella, oczywiście, przeczytam, kiedy będzie dostępny w bibliotece.

  8. Beatrix puk, puk:)) zajrzyj do Romansu rosyjskiego i przyślij mi maila z adresem:)) GRATULUJĘ!!

  9. Wszyscy mamy podobne odczucia.

  10. kochana, a poczekaj Ty troche, moze na allegro sie tarfi pozniej taniej. Ja zawsze czekam, bo Wabowi nie zapłace tyle. No way 🙂

  11. No pewnie, że masz rację. Nie będę szaleć.

  12. Dziękuję za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam – Cejlon.

  13. Witaj! Miło, że do mnie zajrzałaś! Losowanie już jutro! Powodzenia :)))

Skomentuj

