Stosik jesienny.

Nowe książeczki do czytania:

1. Denise Mina „Pole krwi” – z biblioteki.

2. Guillaume Musso „Uratuj mnie” – również z biblioteki, wiele osób pisze o książkach tego pisarza, ja nic jeszcze nie czytałam, ale zechęciły mnie Aneta i Moreni.

Teraz już własne:

1. Alexander McCall Smith „44 Scotland Street” – skuszona przez Mary kupiłam oczywiście.

2. John Ajvide Lindqvist „Ludzka przystań” – według Cedro lektura obowiązkowa dla tych, którzy lubią horrory, więc kupiłam. Ponadto z okładki wyczytałam, że to wspaniały szwedzki pisarz łączący powieść psychologiczną z horrorem – wystarczy.

3. I tego samego autora „Wpuść mnie” – opis na okładce świetny, ponadto była na nią ogromna zniżka.

4. Uwielbiany przeze mnie Jo Nesbo i jego najnowsza powieść o Harrym Hole „Pancerne serce”.

5. Michael Grant „Gone – faza trzecia – Kłamstwa” – po dwóch pierwszych jestem niesamowicie ciekawa – co dalej.

23 responses to “Stosik jesienny.

  1. no no 🙂 świetny stosik 🙂 z chęcią bym podebrała „44 Scotland Street” i najnowszą książkę Nesbo 🙂

  2. świetny stosik:) Sam patrzę, jak Edith, ma Nesbo i 44 Scotland street:)

    Hmm wygląda jakbym ten komentarz skopiował:D

  3. Dziękuję Wam. 🙂 Nesbo dziś przyszedł, też się cieszę.

  4. Nesbo to Ci zazdroszcze :)))

    a Musso – tak wg mnie to lekko pierdołowato banalny ale czyta sie szybko 🙂 i moze nawet wzruszyc 😀

  5. A ja za to chętnie podkradłabym GONE, bo też mnie ciekawość zżera po tych dwóch tomach 😉

  6. Mary – właśnie zupełnie nie znam nic Musso, jakoś ostatnio sporo o nim pisano na blogach, zobaczę.
    Izusr – no właśnie mnie też zżera… 🙂

  7. Vampire, Dominika – dzięki serdeczne. Już nawet nie marudzę, kiedy to przeczytam, bo wszyscy mają to samo… pozdrawiam.

  8. a w ogóle to ‚gruby’ ten Nesbo :))

  9. No właśnie – od razu jak wzięłam do ręki, mówię „super, że taki gruby, musiał nieźle Nesbo znów namieszać” – :))531 stron.

  10. łaaaaaaaaał :)musze to miec 🙂 no i tą trylogie wczesniejsza najpierw

  11. Fajny stosik.:) Sama przygodę z Musso zaczęłam od „Uratuj mnie”, ciekawe, jakie będą Twoje odczucia.:)

  12. A ja chyba też się skuszę na Nesbo 🙂 jak tylko skończę to co mam. Musso to jestem prawie pewna, że Ci się spodoba 🙂

  13. Moreni, Aneta – dziękuję, muszę poznać powieści Musso.

  14. same smakowite kąski 😉

  15. A u mnie ciagle 2 część „Gone” czeka na przeczytanie i cały czas wypierają ją inne ksiażki, które ciągle dokupuje, więc na przeczytanie fazy trzeciej trochę poczekam. Z recenzją się chętnie zapoznam 🙂

  16. Isabelle – 🙂
    Odcień purpury – rywalizacja między książkami nie jest mi obca. 🙂

  17. Też mam ochotę na 44 Scotland street. Może kiedyś… A stosik imponujący

  18. skusilam sie i mam Pancerne serce tez :D:D
    brakuje mi tylko całej trylogii wczensiejszej 😀

  19. Wcale się nie dziwię, że się skusiłaś 🙂
    Może na allegro będą taniej te wcześniejsze.

  20. szukam wlasnie teraz są takie komplety w boxach, ale i tak z wysylka wychodzi tak samo jak w empiku np.
    musze jeszcze taniej znalezc :))

  21. Oczywiście – trzeba szukać. Ja też czasem coś wyszperam.
    Życzę udanego polowania.

Skomentuj

