Wyniki losowania.

Wiele osób zgłosiło chęć posiadania moich zakładek, dlatego postanowiłam zrobić jeszcze jedną parę – zakładek pocieszenia. Także wylosowane zostały dwie osoby – pierwsza została wylosowana  Kalio – otrzyma zakładki, które były od początku wystawione do losowania, a druga osoba to Edith, która otrzyma również parę zakładek. Zdjęcia „zakładek pocieszenia” i z losowania – poniżej. Proszę o podanie adresu na mojego maila. Serdecznie gratuluję.

PS Gdybym tylko miała trochę więcej czasu, na pewno zrobiłabym więcej „zakładek pocieszenia”, ale w najbliższym czasie coś wymyślę. Pozdrawiam wszystkich, dziękuję za miłe słowa i zgłoszenia.

A to „zakładki pocieszenia”, które powędrują do Edith.

10 responses to “Wyniki losowania.

  1. Gratuluję 🙂

  2. gratuluję szczęśliwcom 😉

  3. Oooo, jaki fajny pajaczek! A ja wlasnie zaczelam produkcje haftu do filcowych golabkow z Cross stitchera…

  4. dziękuję bardzo 🙂 czuję się pocieszona 😀 :*

  5. Proszę bardzo – cieszę się, że pocieszyłam. 🙂

  6. Mary (2lewastrona)

    gratulacje:) w sumie ja już mam dwie od Ciebie to fajnie że i ktoś inny może się cieszyć tymi cudeńkami. bardzo mi służą te Twoje zakładki :)))
    A poza tym są sliczne

  7. Dzięki serdeczne.

  8. Bardzo się cieszę, nawet nie wiesz, jak bardzo. Już lecę wysyłać adres:)

Skomentuj

