Nowe zakładki do oddania.

Tym razem dwie, bo jedna trochę mi nie wyszła. Po wykończeniu wydała mi się jakaś monstrualna i żeby złagodzić to wrażenie, od razu zrobiłam drugą. Także tym razem jedna osoba otrzyma dwie zakładki. Pierwsza to zakładka na halloween z dynią i czarnym pająkiem – ta, moim zdaniem mniej udana i druga bardziej tradycyjna. Ale może będzie można stosować je wymiennie, w zależności od tematyki książki (?)…. Proszę chętnych wpisywać się komentarzach do 31 października do godziny 18.00.

 

33 responses to “Nowe zakładki do oddania.

  1. a więc wpisuję się i liczę na trochę szczęścia 😉

  2. I ja się wpisuję:D Fajny spider:)

  3. A według mnie obie Ci wyszły bardzo dobrze. Oczywiście się zgłaszam!

  4. Od razu wpadł mi w oko w pasmanterii, musiałam go dodać do tej zakładki 🙂

  5. Ja też chcę! 😀

  6. ta z dynią jest świetna! 😀 zgłaszam się 😀

  7. ja również się zgłaszam:)

  8. ja również bardzo chciałabym taką piękną zakładkę:) pozdrawiam:)

  9. A mi się tam podoba ta dyniowo – pająkowa.:) Też się zgłaszam.:)

  10. Piekne zakladki, czy moge zadac pytanie techniczne? A mianowicie, skad wzielas na nie wzory i jak robisz tyly do nich? Moze sama sie wreszcie wezme za produkcje, zamiast wciaz wyszywac takie duze wzory… 🙂

    • Dabarai – wzory biorę z gazetek angielskich „Cross stitcher” i „The world cross stitching”. Można je kupić na allegro albo w empku (ale tam są dużo droższe). Wybieram różne małe hafty i naklejam na kartki z bloku „Heyda” (zwykły techniczny jest za cienki). Blok też kupiłam w empiku, ale jak mieszkasz w dużym mieście to może masz sklep z materiałami dla plastyków. Klej mam do tkanin – trzyma rewelacyjnie. Różne ozdoby kupuję w pasmanteriach albo w empiku – kiedy jadę do Łodzi na zakupy, bo w moim mieście takich rzeczy nie ma.
      Ten wzór na tradycyjną zakładkę znalazłam w internecie. Trochę mam typowych wzorów na zakładki, mogę przesłać mailem.
      Czasami nie robię z twardym podłożem – wtedy biorę dłuższy pasek kanwy (może być na taśmie) i zszywam metodą backstitch’a – też ładnie wychodzą. Mam nadzieję, że napisałam w miarę zrozumiale. Pozdrawiam serdecznie.
      PS Teraz biorę się za dość duży obraz dimension i będzie mała przerwa z zakładkami.

      • Z gazetami nie bedzie problemu, bo mieszkam w Londynie i Cross stitcher prenumeruje 🙂
        Dzieki za opisy, ta kanwa na tasmie to swietny pomysl, jakos na to nie wpadlam! Ja probowalam doszyc cos od tylu i wychodzilo za grube…. Zainspirowana twoimi zakladkami siedze i wyszywam kota. 🙂 A wzory zakladek chetnie, poprosze!

        Pozdrowienia z Dimension, prosze o wiecej info!

        Tez pozdrawiam i dzieki jeszcze raz.

  11. Ta halloweenowa jest śliczna! Zgłaszam się ^^.

  12. Zgłaszam się 🙂

  13. Ja! Ja się wpisuje z ochotą.:)

  14. To i ja się zgłaszam, są świetne 🙂

  15. Ja też chcę 🙂 Może tym razem wygram

  16. O ja, ja chcę 🙂

  17. Ja również się zgłaszam. 🙂

  18. Przepiękne zakładki, chętnie się wpisuję.

  19. Mary (2lewastrona)

    jaaaaaaaa uwielbiam Twoje zakladki:)

  20. Piękne, zwłaszcza ta halloweenowa. 😉 Zgłaszam się zatem, jeśli można.

  21. ja też! ja też!

  22. z chęcią przygarnę, na pewno u mnie nie będzie się nudzić ;P

  23. Wpisuję się i pozdrawiam:)

  24. ta z pająkiem superancka-piszę się!!!

  25. Ooooo, też się zgłaszam, ta Halloweenowa bomba 🙂

  26. I ja się wpisuję 😉

  27. Śliczne zakładki – zgłaszam się do losowania:)

  28. ja chcę! Wpisuję się, bo jestem zachwycona, obie wyszły doskonale

  29. Chętnie się przyłącze 🙂 A mój nieszczęsny statek na morzu dalej czeka na wyszycie, tylko, że teraz kompletnie nie mam dla niego czasu.

  30. What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It
    positively helpful and it has aided me out loads. I’m hoping to contribute &
    assist other customers like its helped me. Great job.

Skomentuj

