„Jedz, módl się, kochaj”

Byłam wczoraj z koleżankami w kinie na filmie „Jedz, módl się, kochaj”.

Przeczytałam gdzieś, że jest to „film terapeutyczny” – i chyba tyle wystarczy. Tego było mi trzeba – pięknych obrazów, cudownej muzyki, obcowania przez chwilę z ludźmi (nieważne, że tylko z ekranu), którzy nie mają większych zmartwień. Na chwilę wyłączyłam się z własnego życia, (które ostatnio przypomina jakiś szaleńczy kołowrotek) –  i chociaż nie jestem fanką tego typu filmów – polecam ogromnie – film spełnia swą funkcję.

8 responses to “„Jedz, módl się, kochaj”

  1. Muszę koniecznie obejrzeć 😉

  2. chcę obejrzeć, ale chyba najpierw przeczytam książkę 😉

  3. Izusr – polecam.
    Dominika – też miałam taki zamiar, książkę nawet kupiłam, ale dałam się namówić na film i nie żałuję.
    A książkę teraz mam jeszcze większą ochotę przeczytać.

  4. Mnie też się bardzo podobało. Jestem fanką książki i bałam się, że film będzie lukrowano-cukierkowy, ale był naprawdę przyjemny. Oczywiście, wiele kwestii skracał albo pomijał, nie dało się tego uniknąć, ale nie zaprzepaszczono całego uroku powieści, czyli długiej drogi szukania samej siebie i nie zamieniono go na prosty romans o kobiecie, która jednego chłopa rzuciła, a drugiego znalazła 😉

  5. To prawda, obawiałam się tego, że będzie to kolejny głupawy film – a zostałam mile zaskoczona. Każda z nas pewnie w którymś momencie znajdzie w bohaterce kawałek siebie.

  6. A mnie właśnie książka się bardzo nie podobała, jednak Bardem zachęca, oj zachęca. Szczególnie, że wizualnie film jest zapewne bardzo piękny i ciepły, w sam raz na okropną i mokrą szarość za oknem. Tylko nie wiem sama, podobny jest do książki? W nastroju bardziej, bo że w akcji to oczywiste. Bo jak podobny, to może jednak sobie odpuszczę… Sama już nie wiem.

  7. Nie wiem, czy podobny jest film do książki, bo jej jeszcze nie czytałam. Film jest długi, pełen pięknych widoków i bardzo ładnej muzyki – całkowity relaks 🙂

  8. Najpierw chcę przeczytać:)

Skomentuj

