Ostatnie nabytki.

Ostatnie nabytki pochodzą i z księgarni, i z biblioteki.
Z biblioteki przyniosłam zachęcona opisem Tuchy – C.S. Lewisa „Dopóki mamy twarze” i zachęcona opisem Cedra – „Białą wiedźmę” Adama Zalewskiego.

Natomiast zakupy dotyczą ostatniego miesiąca. Teraz, gdy się już trochę uzbierało – prezentuję:

1. Trzy pierwsze części „Sagi o ludziach lodu” – M. Sandemo – zachęcona przez Odcień purpury (na allegro taniutko).
2. „Odłamek” S.Fitzek (obniżka w Matrasie).
3. „Niewidzialny” M.Jungstedt – podpatrzone u Mary.
4. „Jedz, módl się, kochaj” E.Gilbert (z Biedronki) – coś lżejszego od czasu do czasu też warto przeczytać.
5. „Ostatni rejs Fevre Dream” G.R.R. Martin – zachęcona opisem u Sheili i obniżką w Matrasie, poza tym mroczne powieści – moje ulubione.
6. „Pod kopułą” S.King – obowiązkowo.

Niestety mój czas ostatnio bardzo się skurczył i czytam o wiele mniej… Ale książki dodają mi chęci życia – nawet, gdy stoją i czekają cierpliwie na swoją kolejkę.

15 responses to “Ostatnie nabytki.

  1. Ja czekam aż moje zamówienie przyjdzie do empiku ^^ na nieszczęście mojego budżetu wielu znajomych poleca mi zdecydowanie zbyt tanie księgarnie 😛 Im tańsze tym więcej człowiek kupuje ale tym bardziej uszczupla się jego budżet 😦

  2. Jedz módl się i kochaj sama z chęcią bym przeczytała 🙂

  3. Mmm, boski stos. Sagę mam (5 pierwszych tomów), resztę z przyjemnością bym schrupała 😀
    Czekam na Twoje (mam nadzieję pozytywne) opinie.
    Pozdrawiam :))

  4. nowe nabytki bardzo fajne 🙂 Sagę mam całą 🙂 a „Niewidzialnego” ostatnio u siebie recenzowałam.

  5. Marakyo – to prawda.
    Aneta – no właśnie miałam ochotę na coś lżejszego.
    Hiliko – na pewno opiszę te książki, gdy tylko je przeczytam.
    Edith – widzę, że wiele osób lubi „Sagę…”. Zajrzę zaraz do Ciebie i poczytam o „Niewidzialnym”.

    🙂

  6. Ludzie Lodu baaardzo mi się podobali 🙂 Cała Saga 🙂

  7. Mam nadzieję, że „Saga..” Ci się spodoba, ja już tęsknie patrzę w stronę trzeciego tomu, ale po powrocie na uczelnie mam ogrom pracy. Dostałam tyle materiałów do przeczytania/streszczenia/zreferowania, że chyba śmierć mnie z nimi zastanie, ale staram się trzymać dzielnie 🙂

  8. Sabinka – myślę, że też mi się spodoba. Pozdrawiam.
    Odcień purpury – Jestem tego pewna, a z ogromem pracy doskonale Cię rozumiem, mam podobnie. Trzymaj się i nie poddawaj.

  9. Chciałabym przeczytac ‚Pod kopułą’.

  10. „Dopóki mamy twarze” – świetna:) Bradzo chciałabym przeczytać Kinga i Gilbert z twojego stosiku:)

  11. Ianowa – właśnie też bardzo chcę przeczytać „Pod kopułą”, boję się tylko, że jak ją zacznę to na nic innego nie przeczytam przez dłuższy czas – jest dość obszerna. Uwielbiam grube książki, ale przy obecnym stanie mojego czasu wybieram ciut cieńsze.
    Sara – planuję przeczytać je wszystkie… 🙂

  12. Mary (2lewastrona)

    fajne zdobycze, ciekawi mnie ten Lewis. Tak teraz sie o nim wszedzie rozpisują. Moze kiedys w bibl przygarne jak trafie. Poki co mam w domu stos ksiazek ktore czekaja na lekture wiec musze sie wstrzymac z kupowaniem nowych chociaz juz mam upatrzonych wiele ech. szkoda gadac 😀 milej lektury

  13. Mary – dzięki. Mnie też zaciekawił Lewis – bo dużo dobrych opisów zbiera. Jeszcze nie wszystkie upatrzone kupiłam, ale też przeraża mnie ilość książek do przeczytania. Zawsze mam dylemat po skończeniu jakiejś książki-którą teraz zacząć? Pozdrawiam 🙂

  14. Uważaj na sagę Sandemo, nie wiem czy jest to literatura, którą można strawić w wieku powyżej 18 lat. Ja czytałem znacznie wczesniej i wtedy i na ten wiek, to był mój totalny number one. Zreszta kiedyś sam pisałem o tej serii na moim blogu.

    Mam jednak nadzieję, że uda ci się przebić przez wszystkie niedociągnięcia literackie i bedziesz miała nieco frajdy. pozdr.

  15. Również mam nadzieję, że się uda, bo 18 lat skończyłam dość dawno…
    Pozdrawiam 😉

Skomentuj

