Wyniki losowania

Losowała moja córka Amelia. Zakładka powędruje do Mary. Gratuluję. Proszę o podanie adresu mailem.

Komu się tym razem nie poszczęściło, nie martwcie się, kolejne losowanie – wkrótce.

10 responses to “Wyniki losowania

  1. Beatrix, robisz piękne zakładki! Istne dzieła sztuki! Powinnaś wystawić je na allegro. Ja chętnie bym kupiła! 🙂

  2. Dziękuję. Nigdy o tym nie myślałam… 🙂

  3. Mary (2lewastrona)

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂 juz wysyłam ale fajnie :D:D dzieki

  4. Proszę bardzo 🙂 Wyślę w poniedziałek, adres już sobie spisałam z maila. Pozdrawiam.

  5. Nie było mnie trochę i przegapiłam losowanie 😦 Bu 😦
    Ale witam z powrotem 🙂

  6. Witam Marakyo – dobrze, że jesteś, pozdrawiam. A losowania jeszcze będą, teraz myślę nad czymś jesiennym – zakładka jesienna powstanie w najbliższym czasie:)

    • O to ja się piszę na to losowanie 😀
      Oby tylko twoja córka miała łaskawą rękę 😉
      A jak Ci idzie „Zatrute ciasteczko” Odkąd zobaczyłam tą książkę na twoim blogu zaintrygował mnie ten tytuł. Warto zakupić?

  7. Mnie bardzo się podoba, książkę spokojnie mogą czytać młodzi czytelnicy, a i starszym przypadnie do gustu. Bardzo podobny styl do Marthy Grimes – czytałam „Hotel Paradise” i teraz mam wrażenie, że to o tej samej bohaterce. Spokojna, powolna akcja, bardzo mnie uspakaja… Akurat chyba czegoś takiego potrzebuję 🙂

  8. Natchniona twoim konkursem postanowiłam zorganizować swój 🙂
    Zapraszam serdecznie!
    Wszystkie informacje na moim blogu 🙂

Skomentuj

