Kolorowa zakładka – losowanie.

Wykonałam ostatnio dwie kolorowe zakładki – jedną podarowałam już blogowej koleżance, a i drugą chętnie komuś oddam – jej zdjęcie poniżej.  Jeśli komuś się przyda – zapraszam do wpisywania się w komentarzach do środy 1 września. Losowanie odbędzie się w czwartek.

16 responses to “Kolorowa zakładka – losowanie.

  1. Przepiękna! Kolekcjonuję zakładki,więc zgłaszam się z wielką radością i przyjemnością 😀

  2. Śliczna! Chętnie ją przygarnę 😉

  3. Jest piękna. Chętnie zgłoszę się do konkursu:) Podaję również adres mojego bloga, na którym umieszczam zapiski o przeczytanych książkach. Zapraszam

  4. Mary (2lewastrona)

    plum ja tez 🙂

  5. Ja też bardzo chętnie, bo póki co zakładki żadnej nie mam i zamiast niej muszę wykorzystywać różne papierki jakie wpadną mi pod rękę 😉

  6. Zgłaszam się 🙂

  7. Och! Bardzo, bardzo chętnie wpisuję się na listę.:)

  8. Jest prześliczna 🙂 Chętnie się nią zaopiekuję 🙂

  9. Ten anonimowy wpis to mój 😀

  10. Zgłaszam się:)

  11. Jaka śliczna 😉 Naprawdę robiłaś sama?? Bardzo bym się cieszyła gdyby znalazła się w moich rękach, więc zgłaszam się 😉

  12. Lubię takie piękne, malownicze zakładki. Słowa uznania!

  13. A ja pięknie dziękuję za zakładję nr 1, którą od Ciebie dostałam. Grzecznie już leży wśród stron powieści czekając na nieoczekiwane przełożenie. 😉

    Pozdrawiam!

  14. Ja też poproszę o dopisanie do losowania 🙂

  15. Zgłaszam się! Może coś raz w życiu wygram 😛

  16. może mi się poszczęści?

Skomentuj

