„Art Nouveau Lady” – skończona.

Udało mi się skończyć haft, który niadawno pokazywałam. Teraz tylko oprawię i zawiśnie na ścianie.

12 responses to “„Art Nouveau Lady” – skończona.

  1. Łał! Podziwiam Cię! Jest przepiękny.

  2. Piękny!!! Ty to masz talent…

  3. Przepięknie wyszło 🙂 Koniecznie pochwal się już w oprawie 🙂 Jestem ciekawa jaki kolor dobierzesz.

  4. Dziękuję, oczywiście gdy oprawię, to pokażę efekt ostateczny. 🙂

  5. Mary (2lewastrona)

    wow 🙂

  6. zgrabne rączki – bardzo ładny wzór, jeszcze piękniejsze wykonanie. 🙂 jak powyżej: czekam na efekt końcowy, już w obramowaniu, najlepiej na ścianie. 😉

  7. Bardzo ślicznie Ci wyszło 🙂 Ja mam gdzieś nadpoczęty statek i tak patrząc na Twoje dzieło coś mi mówi, że powinnam się za niego zabrać 🙂

  8. Najważniejsze to zacząć – wciąga jak dobra książka 🙂

  9. Przepiękne, kunsztowne cudeńko! Niby haft krzyżykiem, a przypomina witraż. 🙂

  10. O matko, to przecudowne… Zazdroszczę talentu. Piekielnie.

Skomentuj

