„Raport pelikana”

Film, który pewnie wszyscy znają, bo nie należy do najnowszych i emitowany był w telewizji wielokrotnie. Główna bohaterka Darby Shaw pisze własną teorię dotyczącą zabójstwa dwóch sędziów Sądu Najwyższego. Jej pomysł okazuje się jak najbardziej trafiony, gdyż kto czytał ten raport został zamordowany, a ona sama zostaje wyznaczona jako cel „płatnego zabójcy”. Wie, jakie grozi jej niebezpieczeństwo, dlatego ukrywa się i nie potrafi nikomu zaufać.

Ostatecznie Darby zwraca się o pomoc do reportera, Gray’a Granthama, którego gra jeden z moich ulubionych aktorów, Denzel Washington. Razem odkrywają prawdę.

W roli Darby – Julia Roberts.

Film oglądałam wiele razy(ostatnio wczoraj) i nie może mi się znudzić.

Są takie filmy, do których ciągle wracam.

5 responses to “„Raport pelikana”

  1. Co tu dużo pisać – uwielbiam film – książkę kocham 🙂

  2. Film rzeczywiście bardzo dobry:)

  3. Świetna historia
    I film też oglądam za każdym razem, gdy jakakolwiek telewizja mi to umożliwia
    Juz chyba z 10 razy mi się ta sztuka udała

  4. Mam tak samo z tym filmem. Pozdrawiam.

Skomentuj

