Co kupiłam? – Najnowsze zakupy książkowe.

Oczywiście szperając w internecie i czytając blogi zachorowałam na kilka książek, które ostatnio zakupiłam:

Marlena de Blasi „Tysiąc dni w Wenecji” i Tilmann Bunz „Kraina Zimnolubów. Skandynawia dla początkujących” (o obu książkach pozytywnie pisała Mary, a dodatkowo ta druga to wynik fascynacji skandynawskimi powieściami, które czytam od dawna).

Alan Bradley „Zatrute ciasteczko” i „Badyl na katowski wór” – wiele pozytywnych opinii na wielu blogach i oczywiście…okładki.

 Robert J. Szmidt „Samotność Anioła Zagłady” – po recenzji Imantry nie mogłam ominąć tej książki – o „mrocznej” i „męskiej” tematyce – coś dla mnie.

10 responses to “Co kupiłam? – Najnowsze zakupy książkowe.

  1. Miłej lektury 🙂 Ja chętnie bym Ci podebrała Flawię.

  2. Równie, jak moja poprzedniczka, podebrałabym Falwię, ale niestety obejdę się smakiem. 😉 Życzę miłego czytania! 😀

  3. oh jak się cieszę, że zakupiłaś „Samotność Anioła Zagłady”! Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. To spokojna powieść, a przynajmniej w kwestii fabuły, choć ja przeżywałam wszystko tak samo jak główny bohater.
    Miłego czytania. 🙂 🙂

  4. ps: zatrute ciasteczko znalazłam w bibliotece, ale jakoś pierwsze 40 stron mnie nie wciągnęło, może później się rozkręci… oby u Ciebie poszło lepiej z tą powieścią. 🙂

  5. Ja też chcę Zatrute ciasteczko!!! :):):):)
    A Tysiąc dni w Wenecji mam i mam mieszane uczucia, ale może dlatego, że ja Wenecji nie lubię 😀

  6. Dziękuję wszystkim – mam nadzieję, że czytanie wszystkich tych książek sprawi mi przyjemność – oby czas dopisał 🙂

  7. Mary (2lewastrona)

    matko, tylko jak ci sie te dwie pierwsze nie spodobaja to nie bij 😀
    ale Bradleya zazdroszcze:)

  8. Coś Ty, ja już tych „zimnolubów” podczytuję, świetna.

  9. Mary (2lewastrona)

    no Bunz to czułam że Ci podejdzie, bo faktycznie jest świetnie napisana. Nie wiem tylko co powiesz o Marlence 😀

  10. Z Marlenką też się zaprzyjaźnię 🙂

Skomentuj

