„Nosiciel” Tess Gerritsen

Główna bohaterka Claire Elliot przeprowadza się do małej miejscowości położonej nad jeziorem Locust. Clair (jak to często bywa w powieściach Tess Gerritsen) jest lekarzem. Pewnego dnia zaczynają dziać się dziwne rzeczy – młodzi ludzie zachowują się bardzo agresywnie, atakują członków swoich rodzin i dopuszczają się nawet morderstw. Clair podejrzewa, że wszystko to związane jest z pobliskim jeziorem. Okazuje się, że podobne wydarzenia miały miejsce 50 lat temu, gdy ulewne deszcze doprowadziły do powodzi – lekarka przy pomocy miejscowego policjanta próbuje wyjaśnić tę zagadkę. Oczywiście na jej drodze ciągle piętrzą się trudności i ktoś chce usunąć ją z miasteczka.

Thrillery medyczne Tess Gerritsen bardzo lubię. Czytałam większość z nich i nigdy nie zawiodłam się na tej pisarce. Do moich ulubionych należy „Chirurg”, „Skalpel” i „Sobowtór”.

Moja ocena 4+/6

12 responses to “„Nosiciel” Tess Gerritsen

  1. kiedyś widziałam ją w bibliotece, ale jakoś mnie nie zainteresowała:)

  2. Świetnie się czyta. Polecam.

  3. Wszystkie pozycje brzmią troszke… złowieszczo. Ja chyba wole delikatniejsze powieści, choć nie powiem, może kiedyś dla urozmaicenia sięgnę po te książki? 🙂

  4. Powieści T.Gerritsen są na pewno lżejsze (jeśli chodzi o opisy brutalnych przestępstw) od np. trylogii Larssona i naprawdę czyta się je bardzo szybko. Akcja każdej toczy się wokół jakiegoś przestępstwa „medycznego”. Trochę przypomina Robina Cooka (dawniej czytałam wiele jego powieści, np. „Toksyna”, „Oślepienie” – świetne książki). Polecam – zmiana klimatu dobrze robi.
    Pozdrawiam 🙂

  5. Chirurg był rewelacyjny, czytałam z wypiekami na twarzy, Skalpel też 🙂 A już Klub Meffista tak średnio 🙂

  6. Mary (2lewastrona)

    ooo a ja nie znam 🙂

  7. Tess Gerritsen warto wziąć do ręki – czyta się bardzo dobrze, pomysły związane z wykorzystywaniem medycyny do celów przestępczych naprawdę ciekawe, bohaterkami są inteligentne i odważne kobiety…

  8. Niecierpliwie czekam na recenzje „Gone” – sama poluję na tą książke w mojej miejskiej bibliotece, jednak tymczasowo jest ona wypożyczona. Ach… !

  9. Osobiście przeczytałam książki Tess Gerritsen pt. „Sobowtór”, „Chirurg”, „Skalpel”, „Grzesznik” oraz „Grawitacja”.
    Uwielbiam czytać książki tej pisarki.
    Czytam je wręcz z wypiekami na twarzy.
    Polecam je wszystkim, którzy lubią czytać thrillery medyczne. 🙂

  10. To prawda. Ja kupuję wszystko po kolei co napisała, teraz na półce czeka najnowsza „Mumia”. Pozdrawiam.

  11. Moim zdaniem najlepsza jest GRAWITACJA. Aczkolwiek każdą z książek już dawno przeczytałam – próbowalam nawet dla odmiany czytać Cobena, ale niezbyt dobrze mi to zrobiło. Myślę, że jutro wybiorę się do |Empiku po CIAŁO 😉

Skomentuj

